Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд для їдалень)
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2018-07-11-001616-c ● 488ba54f1bd641339dfa3899460709fc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 11:50 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд для їдалень) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20423 штуки
Посуд для їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2018 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2018 15:23 |
Відповідь на звернення1.pdf | |
11 липня 2018 17:49 |
Тарілки чашки Додаток 3 ТП.doc | |
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Додаток 4 проект договору.doc | |
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Додаток 2 ст.17.doc | |
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Додаток 1 ТВ.doc | |
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Тендерна документація.doc |
17 липня 2018 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2018 15:23 |
Відповідь на звернення1.pdf
|
|||
11 липня 2018 17:49 |
Тарілки чашки Додаток 3 ТП.doc
|
|||
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Додаток 4 проект договору.doc
|
|||
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Додаток 2 ст.17.doc
|
|||
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Додаток 1 ТВ.doc
|
|||
11 липня 2018 17:48 |
Тарілки чашки Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строків поставки
Дата подання: 12 липня 2018 19:09
Дата відповіді: 17 липня 2018 15:22
Доброго дня, шановний Замовнику!
В проекті договору зазначено, що строк поставки товарів до 20.08.2018.
Аукціон запланован на 30.07.2018. З урахуванням строків протяжності процедури відкритих торгів, укладання договору навряд чи відбудеться раніше 13.08.2018 (найоптимістичніший сценарій).
Таким чином на постачання і на прийомку товару залишаться, в найкращому випадку, 5 робочих днів.
З урахуванням вищевикладеного постає питання: Якщо учасник-переможець з обєктивних причин (великий обсяг та широка номенклатура) подасть запит на подовження строку поставки, то чи можуть бути внесені відповідні зміни?
Наперед вдячний.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що у зв'язку з нагальною потребою закупівлі посуду для їдалень, поставку товару потрібно буде здійснити до 20.08.2018.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-11-001616-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Посударь", Код ЄДРПОУ:39353909
Дата подання: 10 вересня 2018 17:03
Скасувати рішення про визнання Переможця
Доброго дня, Шановний Замовник. Учасник ТОВ «ТТ-Сінергія» у складі своєї пропозиції на підтвердження оренди офісного приміщення надав Договір суборенди нежитлового приміщення № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014 року між ТОВ «Олет» та ТОВ «ТТ-Сінергія», діючий до 31.08.2015 року, відповідно до п. 8.1. вищезазначеного договору. На момент розкриття пропозиції даний договір втратив чинність.
Вимагаємо, скасувати рішення про визнання Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія» Переможцем торгів, так як Учасник не виконав вимоги п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Всі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на дату розкриття пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо, скасувати рішення про визнання Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія» Переможцем торгів, так як Учасник не виконав вимоги п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Всі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на дату розкриття пропозиції».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2018 16:24
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що пропозиція Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації.
Учасником ТОВ «ТТ-Сінергія», у складі Тендерної пропозиції на підтвердження оренди офісного приміщення було надано копію Договору суборенди нежитлового приміщення № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014 року між ТОВ «Олет» та ТОВ «ТТ-Сінергія», діючий до 31.08.2015 року. Також, було надано копію Додаткової угоди № 05 від 01.05.2018 до Договору № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014, що свідчить про те, що дію даного договору було продовжено.
Повідомляємо, що пропозиція Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації.
Учасником ТОВ «ТТ-Сінергія», у складі Тендерної пропозиції на підтвердження оренди офісного приміщення було надано копію Договору суборенди нежитлового приміщення № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014 року між ТОВ «Олет» та ТОВ «ТТ-Сінергія», діючий до 31.08.2015 року. Також, було надано копію Додаткової угоди № 05 від 01.05.2018 до Договору № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014, що свідчить про те, що дію даного договору було продовжено.
Номер вимоги: UA-2018-07-11-001616-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Посударь", Код ЄДРПОУ:39353909
Дата подання: 12 вересня 2018 17:26
Вимога до скасування рішення про визнання Переможця (повторна)
Доброго вечора, Шановний Замовник. Учасником ТОВ «ТТ-Сінергія», у складі Тендерної пропозиції на підтвердження оренди офісного приміщення було надано копію Договору суборенди нежитлового приміщення № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014 року між ТОВ «Олет» та ТОВ «ТТ-Сінергія», діючий до 31.08.2015 року. Також, було надано копію Додаткової угоди № 05 від 01.05.2018 до Договору № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014, що в неякому разі не свідчить про те, що дію даного договору було продовжено. В тексті Додаткової угоди № 05 відсутня інформація про продовження строку дії договору № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014 р. ю. Додаткова угода про продовження строку дії договору № КС-01/09-2014/06 від 01 вересня 2014 року між ТОВ «Олет» та ТОВ «ТТ-Сінергія» відсутня. Вимагаємо, скасувати рішення про визнання Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія» Переможцем торгів, так як Учасник не виконав вимоги п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Всі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на дату розкриття пропозиції». Якщо наведена інформація для Вас, Шановний Замовник, непереконлива та не є підтвердженням невідповідності Учасника ТОВ "ТТ-Сінергія" умовам Тендерної документації, вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2018 15:19
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що пропозиція Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації.
Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повідомляємо, що пропозиція Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації.
Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-11-001616-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія", Код ЄДРПОУ:38600379
Дата подання: 08 серпня 2018 15:24
Дата подання: 08 серпня 2018 15:24
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 серпня 2018 13:23
Рішення прийняття від 10.08.2018 № 8122+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2018 13:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2018 № 8860.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 17:37
Рішення від 29.08.2018 № 8860.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 07 вересня 2018 11:52
Номер скарги: UA-2018-07-11-001616-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Посударь", Код ЄДРПОУ:39353909
Дата подання: 17 вересня 2018 15:02
Дата подання: 17 вересня 2018 15:02
Оскарження рішення про визнання Переможця
Скарга, документи підтверджуючі порушення та докази оплати
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2018 18:47
Рішення від 20.09.2018 № 9725+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2018 18:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.10.2018 № 10252.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 15:37
рішення від 05.10.2018 №10252.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 19:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2018 15:34
Номер скарги: UA-2018-07-11-001616-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія", Код ЄДРПОУ:38600379
Дата подання: 22 жовтня 2018 15:57
Дата подання: 22 жовтня 2018 15:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2018 14:59
Рішення від 24.10.2018 № 10894 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2018 14:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2018 № 11490.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2018 13:06
Рішення від 09.11.2018 № 11490.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 22 листопада 2018 17:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Посударь" |
849 570,00
UAH з ПДВ
|
844 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" |
850 029,60
UAH з ПДВ
|
844 779,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФМ Сервіс" |
869 908,14
UAH з ПДВ
|
869 908,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
950 388,30
UAH з ПДВ
|
950 388,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ХИМИНЕЦЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ |
1 046 341,05
UAH з ПДВ
|
1 046 341,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Посударь" #39353909 |
Рішення скасоване |
844 320,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2018 11:33
|
ТОВ "Посударь" #39353909 |
Рішення скасоване |
844 320,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 14:09
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" #38600379 |
Рішення скасоване |
844 779,60
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 14:09
|
ТОВ "Посударь" #39353909 |
Рішення скасоване |
844 320,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:12
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" #38600379 |
Рішення скасоване |
844 779,60
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:12
|
ТОВ "ФМ Сервіс" #40292881 |
Рішення скасоване |
869 908,14
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:12
|
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #30729173 |
Рішення скасоване |
950 388,30
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:12
|
ТОВ "Посударь" #39353909 |
Відхилено |
844 320,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:29
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" #38600379 |
Відхилено |
844 779,60
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:39
|
ТОВ "ФМ Сервіс" #40292881 |
Відхилено |
869 908,14
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:48
|
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #30729173 |
Відхилено |
950 388,30
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:54
|
ХИМИНЕЦЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ #2592118691 |
Відхилено |
1 046 341,05
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 15:47
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 листопада 2018 15:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі