Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт скверу на Чоколівському бульварі біля буд. 16-24 по вул. Ушинського у Солом’янському районі» (ДК 021:2015 Код СPV 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-07-11-001577-b 3748c6e73e244beab8be41bb5c6f0026
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт скверу на Чоколівському бульварі біля буд. 16-24 по вул. Ушинського у Солом’янському районі» (ДК 021:2015 Код СPV 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2018 15:49
Завдання.pdf
11 липня 2018 15:49
Істотні умови.docx
11 липня 2018 15:49
Технічні вимоги.docx
11 липня 2018 15:49
Форма пропозиції.docx
11 липня 2018 15:49
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя 499 484,00
UAH з ПДВ
499 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя
#38005136
Переможець 499 484,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 17:59

Документи

24 липня 2018 17:59
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя
#38005136
499 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2018 17:59
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 3.pdf зміни до договору
24 липня 2019 14:41
ДУ 2.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 17:08
ДУ 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 09:58
договір укладений
10 серпня 2018 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 1.7, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 141/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 141/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. та Протокол погодження договірної ціни (Додаток 1) до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 141/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML