Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2018-07-11-001477-b c21ffc1a99d046aab8481805098f8d7f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Перетятько Анжела

+380629336356 ssmp20a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м. Маріуполь - відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653814
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахмутська, 20а
Контактна особа: Перетятько Анжела
+380629336356
ssmp20a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 23 липня 2018 11:28
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2018 15:33
додатки 30120000-6.doc
11 липня 2018 15:33
оголошення 30120000-6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 12 липня 2018 10:36
Дата відповіді: 16 липня 2018 08:47
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар обов`язково повинен бути «оригінальним» (від виробника принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв)та відповідати характеристикам ,зазначених у Додатку 2
до Оголошення .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 20 960,00
UAH з ПДВ
18 748,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 25 555,00
UAH з ПДВ
18 749,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 24 980,00
UAH з ПДВ
24 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 14:16
Електронний підпис
17 липня 2018 14:16
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2018 14:16
Договір ПРОЗОРРО.pdf
17 липня 2018 14:16
ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2018 14:16
Видаткова Прозорро.pdf
17 липня 2018 14:16
Витяг з реєстру.pdf
17 липня 2018 14:16
Договір.pdf
17 липня 2018 14:16
Відгук ПРОЗОРРО.pdf
17 липня 2018 14:16
Виписка з реєстру.pdf
17 липня 2018 14:16
Паспорт.pdf

Публічні документи

31 липня 2018 13:56
ИНСТИТУТ ОТКАЗ 30 07.docx
20 липня 2018 11:51
договор подп.pdf
20 липня 2018 11:49
договор c подп.pdf
20 липня 2018 11:47
договор скан.pdf
20 липня 2018 11:36
договір КЗ ЦПМСД №2.PDF
20 липня 2018 11:27
додаток 2.pdf
20 липня 2018 11:27
договор.pdf
20 липня 2018 11:27
Пропозицiя 25 555.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Відхилено 18 748,00
UAH з ПДВ
27 липня 2018 14:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 18 749,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 15:30
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Переможець 24 980,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 16:11

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Документи

Документи

03 серпня 2018 16:11
Протокол №194.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
24 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 16:11
Протокол №194.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №148 від 15.08.2018.pdf укладений
15 серпня 2018 16:51