Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів
Очікувана вартість
2 962 434,17 UAH
UA-2018-07-11-000259-b ● b15280690dbf452981ad06c5c775218b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації закупівель +380443096929,+380443096906,+380443096911,+380443096909,+380443096910 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2018 12:23 |
Очікувана вартість: | 2 962 434,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 624,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 88873 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2018 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2018 09:46 |
Повідомлення про зміни.doc | |
20 липня 2018 09:46 |
Тендер кр допоміжних електричних машин тепловозів зі змінами.doc | |
11 липня 2018 09:57 |
Додаток №8. Дефектні акти..pdf | |
11 липня 2018 09:57 |
Додаток №7 Правила ремонта елекричних машин т-зів і дизель-поїздів.doc |
23 липня 2018 13:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2018 09:46 |
Повідомлення про зміни.doc
|
|||
20 липня 2018 09:46 |
Тендер кр допоміжних електричних машин тепловозів зі змінами.doc
|
|||
11 липня 2018 09:57 |
Додаток №8. Дефектні акти..pdf
|
|||
11 липня 2018 09:57 |
Додаток №7 Правила ремонта елекричних машин т-зів і дизель-поїздів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-11-000259-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:30147563
Дата подання: 13 липня 2018 11:58
Подача вимоги
У зв`язку з короткими термінами проведення робіт та значною матеріалоємкістю ремонту лінійного обладнання, просимо змінити умови договору в частині оплати за виконанані роботи.
Пропонуємо в пункті 4.1 передбачити передплату 50 % протягом 5 банківських днів з моменту виставлення рахунку, інші 50% згідно пункту 4.1
Пропонуємо в пункті 4.1 передбачити передплату 50 % протягом 5 банківських днів з моменту виставлення рахунку, інші 50% згідно пункту 4.1
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2018 08:20
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2018-07-11-000259-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 16 липня 2018 12:16
Атестат виробництва з ремонту
Вимогою «Додатку № 5 тендерної документації» Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» передбачено надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС
Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон від 25.11.2015 №922-VIII), з огляду на нижчевикладене:
Частиною 3 ст. 22 Закону від 25.11.2015 №922-VIII передбачено, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити. При цьому, у частині 4 вказаної статті законодавцем закріплено положення, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно умов Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (далі – Положення), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, атестація локомотиворемонтних підприємств є внутрішньою процедурою Укрзалізниці і відповідно здійснюється за її наказом відповідною атестаційною комісією згідно з план-графіком.
У таблиці К.1. Додатку К Положення міститься вичерпний перелік складових частин ТРС, ремонт яких підлягає обов’язковій атестації. У вказаний перелік входять наступні складові частини ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Таким чином, виключно локомотиворемонтне підприємство, що пройшло процедуру атестації в Укрзалізниці, допускається до участі у тендері, предметом закупівлі якого є послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів, у обсягу ремонту якої міститься складові частини ТРС, зазначені у таблиці К.1. Додатку К Положення.
Зважаючи на вищевикладене, вимога «Додатку № 5 тендерної документації» фактично дискримінує та позбавляє права взяти участь у процесі торгів решту підприємств, що не отримали від Укрзалізниці атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Внаслідок чого фактично відбувається направлене обмеження конкуренції задля довічної монополії «атестованого Укрзалізницею» локомотиворемонтного підприємства, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури.
Частиною 3 ст. 5 Закону від 25.11.2015 №922-VIII визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на викладене, задля забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації» шляхом видалення з нього вимоги п. 3 щодо надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон від 25.11.2015 №922-VIII), з огляду на нижчевикладене:
Частиною 3 ст. 22 Закону від 25.11.2015 №922-VIII передбачено, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити. При цьому, у частині 4 вказаної статті законодавцем закріплено положення, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно умов Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (далі – Положення), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, атестація локомотиворемонтних підприємств є внутрішньою процедурою Укрзалізниці і відповідно здійснюється за її наказом відповідною атестаційною комісією згідно з план-графіком.
У таблиці К.1. Додатку К Положення міститься вичерпний перелік складових частин ТРС, ремонт яких підлягає обов’язковій атестації. У вказаний перелік входять наступні складові частини ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Таким чином, виключно локомотиворемонтне підприємство, що пройшло процедуру атестації в Укрзалізниці, допускається до участі у тендері, предметом закупівлі якого є послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів, у обсягу ремонту якої міститься складові частини ТРС, зазначені у таблиці К.1. Додатку К Положення.
Зважаючи на вищевикладене, вимога «Додатку № 5 тендерної документації» фактично дискримінує та позбавляє права взяти участь у процесі торгів решту підприємств, що не отримали від Укрзалізниці атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Внаслідок чого фактично відбувається направлене обмеження конкуренції задля довічної монополії «атестованого Укрзалізницею» локомотиворемонтного підприємства, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури.
Частиною 3 ст. 5 Закону від 25.11.2015 №922-VIII визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на викладене, задля забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації» шляхом видалення з нього вимоги п. 3 щодо надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2018 16:53
При виконанні ремонту тягового рухомого складу та його складових частин підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту складових частин тягового рухомого складу.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2018-07-11-000259-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СІГМА", Код ЄДРПОУ:32364982
Дата подання: 18 липня 2018 16:31
Розділення предмету закупівлі на окремі лоти
Замовником у п. 3 Додатку № 5 тендерної документації висувається вимога щодо наявності в учасника закупівлі атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. При цьому, до предмету закупівлі Замовником включено лише одну послугу з ремонту, що підлягає атестації згідно Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (надалі іменується – «Положення ЦТ-0162»), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц.
Ідеться про послугу з ремонту якорів електричних машин ТЕ-006, які є складовими частинами ТРС та не відносяться до допоміжних електричних машин тепловозів. Зосередження в одному лоті 11 (одинадцяти) найменування послуг, що закуповується, серед яких згідно Додатку К Положення ЦТ-0162 виключно одна послуга з ремонту (електричних машин ТЕ-006) підлягає атестації, штучно унеможливлює доступ до процедури торгів ремонтних підприємств, що не мають атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС, але є технічно компетентними у надані послуг з капітального ремонту допоміжних електричних машин ТРС, що включені Замовником до предмету закупівлі, і мають багаторічний досвід роботи в даному напрямку (в тому числі і на підприємствах Укрзалізниці).
Зазначимо, що таким чином створюється монопольне становище для учасників ринку, які пройшли процедури атестації в Укрзалізниці згідно умов Положення ЦТ-0162, що прямо суперечить принципу недискримінації учасників.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників, варто предмет закупівлі ID UA-2018-07-11-000259-b на Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів розділити на окремі лоти, що суттєво вплине на: підвищення конкурентної боротьби та якості надання послуг; зниженню вартості робіт. А тому, з метою забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо Вас внести необхідні зміни до тендерної документації для розділу предмета закупівлі на окремі лоти.
Розгорнути
Згорнути
Ідеться про послугу з ремонту якорів електричних машин ТЕ-006, які є складовими частинами ТРС та не відносяться до допоміжних електричних машин тепловозів. Зосередження в одному лоті 11 (одинадцяти) найменування послуг, що закуповується, серед яких згідно Додатку К Положення ЦТ-0162 виключно одна послуга з ремонту (електричних машин ТЕ-006) підлягає атестації, штучно унеможливлює доступ до процедури торгів ремонтних підприємств, що не мають атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС, але є технічно компетентними у надані послуг з капітального ремонту допоміжних електричних машин ТРС, що включені Замовником до предмету закупівлі, і мають багаторічний досвід роботи в даному напрямку (в тому числі і на підприємствах Укрзалізниці).
Зазначимо, що таким чином створюється монопольне становище для учасників ринку, які пройшли процедури атестації в Укрзалізниці згідно умов Положення ЦТ-0162, що прямо суперечить принципу недискримінації учасників.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників, варто предмет закупівлі ID UA-2018-07-11-000259-b на Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів розділити на окремі лоти, що суттєво вплине на: підвищення конкурентної боротьби та якості надання послуг; зниженню вартості робіт. А тому, з метою забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо Вас внести необхідні зміни до тендерної документації для розділу предмета закупівлі на окремі лоти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 10:56
В зв’язку з виробничою необхідністю та з метою своєчасного виконання програми ремонту тягового рухомого складу в дані торги було включено капітальний ремонт якорів електричних машин ТЕ-006.
Також слід зазначити, що підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Також слід зазначити, що підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2018-07-11-000259-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 20 липня 2018 10:28
Атестат виробництва з ремонту
У п. 3 «Додатку № 5 тендерної документації» Замовником встановлено вимогу про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Вважаємо, що зазначена вимога є неправомірною, виходячи з наступного:
Відповідно до Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, ЦТ-0162, затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц, обов’язковій атестації підлягає ремонт складових частин ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації, вказаної у п. 6 Розділу 3 тендерної документації, однією із послуг, що закуповується Замовником, є ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 в обсязі КР-2 та заміною колектора на новий, та встановленням нових підшипників Зав. № 1338067, 1609887.
Ремонт тягових двигунів типу ТЕ-006, у відповідності до вищезазначеного Додатку К, підлягає атестації. Про те, в даному випадку, до предмета закупівлі входить послуга з ремонту лише однієї складової частини (якоря) тягового двигуна ТЕ-006, а не цілісного двигуна в зборі. Таким чином, вважаємо, що ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 не підлягає обов’язковій атестації.
Керуючись вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації», а саме видалити з нього вимогу п. 3 про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що зазначена вимога є неправомірною, виходячи з наступного:
Відповідно до Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, ЦТ-0162, затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц, обов’язковій атестації підлягає ремонт складових частин ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації, вказаної у п. 6 Розділу 3 тендерної документації, однією із послуг, що закуповується Замовником, є ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 в обсязі КР-2 та заміною колектора на новий, та встановленням нових підшипників Зав. № 1338067, 1609887.
Ремонт тягових двигунів типу ТЕ-006, у відповідності до вищезазначеного Додатку К, підлягає атестації. Про те, в даному випадку, до предмета закупівлі входить послуга з ремонту лише однієї складової частини (якоря) тягового двигуна ТЕ-006, а не цілісного двигуна в зборі. Таким чином, вважаємо, що ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 не підлягає обов’язковій атестації.
Керуючись вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації», а саме видалити з нього вимогу п. 3 про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 13:23
Підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу.
Якір електричної машини ТЕ-006 є складовою частиною тягового електродвигуна ТЕ-006 і після проходження ремонту всі якорі будуть використовуватись в складі електродвигунів.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Якір електричної машини ТЕ-006 є складовою частиною тягового електродвигуна ТЕ-006 і після проходження ремонту всі якорі будуть використовуватись в складі електродвигунів.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2018 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
2 960 000,00
UAH
|
2 960 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Укртрансдизель |
2 962 400,00
UAH
|
2 962 400,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #30147563 |
Переможець |
2 960 000,00
UAH
|
07 серпня 2018 17:06
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 серпня 2018 17:06
Учасник | Пропозиція | Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #30147563 |
2 960 000,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2019 17:48
|
додаткова угода № 2 пз-т 181341-ню.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2019 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 08:06
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2018 11:46
|
договір.pdf | укладений |
23 серпня 2018 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Т-181341/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Т-181341/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Т-181341/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Т-181341/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |