Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване постачання холодної води та водовідведенняя)
Очікувана вартість
29 400,00 UAH
UA-2018-07-10-001655-a bc915b90200e484cad9d1173588a300c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Бойчук

+380506466383 marinkaosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02142690
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Максим Бойчук
+380506466383
marinkaosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3020 метр кубічний
послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване постачання холодної води та водовідведенняя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, вул.Пушкіна,17,11-а,пр-т.Миру,53,15а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

10 липня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#32371188
Переможець 29 400,00
UAH
10 липня 2018 15:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ду №2 від 10.12 -0,25грн..pdf зміни до договору
30 грудня 2018 14:29
IMG_0003.pdf укладений
10 липня 2018 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 0,25грн
Номер договору про закупівлю: 185-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML