Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій
Очікувана вартість
442 979,00 UAH
UA-2018-07-10-000897-c eea1ee04f4f34caa981f9b909df37f3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Тетяна Анатоліївна

+380445463188 b264@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599032
Місцезнаходження: 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Оноре де Бальзака буд 8-Г
Контактна особа: Нестеренко Тетяна Анатоліївна
+380445463188
b264@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2018 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 14:39
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 14:39
Початок аукціону: 26 липня 2018 12:01
Очікувана вартість: 442 979,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 214,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

1-4 класи – 23609 одиниць 5-11 класи – 1000 одиниць Всього - 24609 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24609 од
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 8-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2018 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2018 14:35
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 442 601,10
UAH
442 601,10
UAH
Документи
ФОП Веклич Ірина Миколаївна 442 978,50
UAH
442 978,50
UAH
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 12:41
Електронний підпис
31 липня 2018 12:40
Довідка ДПІ 202.pdf
31 липня 2018 12:39
Довідка МВД.pdf
11 липня 2018 18:49
Електронний підпис
11 липня 2018 18:45
Статутні документи.pdf
11 липня 2018 18:45
Сертифікати НАССР.pdf
11 липня 2018 18:45
потужності.pdf
11 липня 2018 18:45
Медичні НАСР.pdf
11 липня 2018 18:45
Право підпису.pdf
11 липня 2018 18:45
ПДВ (1).pdf
11 липня 2018 18:45
Лист-гарантія (1).pdf
11 липня 2018 18:45
ПРопозиція 264.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

ФОП Веклич Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 442 601,10
UAH
31 липня 2018 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
442 601,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 13:14
Дод уг 3 _1.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 13:02
Дод уг 3 .pdf зміни до договору
18 січня 2019 13:35
Дод уг 3 .pdf зміни до договору
18 січня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 14:08
Д.у. 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:05
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 19:59
Д.у. 001.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 19:52
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 11:39
Договір укладений
13 серпня 2018 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторін сума Договору зменшується на 8015,40 грн і складає 434585,70
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Додаткової угоди, на період її продовження, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі, становить 86917,00 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Додаткової угоди, на період її продовження, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі, становить 86917,00 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML