Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Медична, 1 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
8 826 981,60 UAH
UA-2018-07-10-000828-a 1e284a953fd44e0ea96b1ff64447e370
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 27 липня 2018 14:28
Очікувана вартість: 8 826 981,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Медична, 1 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52323, Україна, Дніпропетровська область, смт Божедарівка, Криничанський район, вул. Медична, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000040 ● b92bad9bad9041fdac0435e02711bb1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

29 UA-2018-07-10-000828-a 10.07.2018 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-16 11:10:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт. Божедарівка, вул. Медична 1 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в системі закупівель за номером ID: UA-2018-07-10-000828-а), очікуваною вартістю 8 826 981,60 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.До Східного офісу Держаудитслужби надійшли звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 25.03.2019 № 227d4/19 та від 14.06.2019 №704/19 щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Альбатрос Буд» (далі-Учасник) вимогам тендерної документації, а саме:
- пункту 6 Розділу 3 тендерної документації в частині відсутності підсумкової відомості ресурсів;
- пункту 2 Додатку 1 тендерної документації в частині наявності в пропозиції Учасника договору, який не є аналогічним;
- пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання довідки про наявність автокрану КС-3575 та 2-ох вантажівок, що недостатньо для виконання робіт; учасник не має в наявності, а також не орендує техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами заявлених робіт.
2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації слідує, що банківська гарантія сформульована іншим чином вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналізом документів переможця торгів ТОВ «Альбатрос Буд» встановлено, що в тендерній пропозиції міститься банківська гарантія, видана АТКБ «Приватбанк» від 25.07.2018 № G0718/0681, яка не відповідає умовам пункту 2 розділу 3 тендерної документації, а саме, в гарантії відсутнє посилання «… без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов». Поясніть, причину не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альбатрос Буд» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Аналізом документів, опублікованих в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником в проекті договору, що є Додатком 6 до тендерної документації, не визначено вид договірної ціни. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд» надано гарантійний лист (без вихідного номеру та дати складання) щодо погодження з умовами проекту договору, зазначеному в Додатку 6 до тендерної документації.
При цьому згідно з частиною 2 статті 321 Господарського кодексу України, частини 2 статті 844 Цивільного кодексу України та пункту 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 кошторис (договірна ціна) вважається твердим, якщо договором не передбачено інше.
Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Альбатрос Буд» укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва від 26.08.2018 №416/08-18 на суму 8 824 208,40 гривень. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так п.2.1 договору від 26.08.2018 № 416/08-18 сторонами визначено, що договірна ціна є динамічною, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
4. Поясніть причину не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлень про внесення змін до договору від 26.08.2018 №416/08-18 додатковими угодами №1 та №2.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-19 17:30:49

Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000040

У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000040 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Медична, 1 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо.
08 квітня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/3001 від 05 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1371/0/174-19 від 08 квітня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення.
Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею.
Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались.
Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».








Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-19 17:33:54

Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000040

У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000040 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Медична, 1 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо.
08 квітня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/3001 від 05 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1371/0/174-19 від 08 квітня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення.
Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею.
Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались.
Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».








Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби про наявність чи відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Медична, 1 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (UA-M-2019-07-04-000040) Департамент капітального будівництва (далі – Замовник) повідомляє. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноваженим органом, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку України). Згідно з частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін. Також, частиною 4 статті 36 Закону встановлені випадки, при яких можуть змінюватися істотні умови договору після його підписання. Крім того, Мінекономрозвитку України, відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону, затверджено форми документів у сфері публічних закупівель (наказ від 22.03.2016 № 490 зі змінами), у тому числі і форму повідомлення про намір укласти договір. Функціоналом авторизованого електронного майданчика передбачені поля для заповнення інформації у відповідності до форми повідомлення про внесення змін до договору (наказ МЕРТ від 22.03.2016 № 490 зі змінами) якою встановлені випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Додаткові угоди №1 та №2 до Договору №416/08-18 від 16.08.2018 р. укладеного між Замовником та ТОВ «Альбатрос Буд» не передбачають зміну істотних умов договору та не підпадають під випадки встановлені частиною 4 статті 36 Закону. Зважаючи на те, що при заповненні зазначеної форми обов’язковим є вибір підстав зміни договору відповідно до частини 4 статті 36 Закону, а в свою чергу дані додаткові угоди до договору не передбачають зміну істотних умов договору та не підпадають під жодну з підстав для оприлюднення (уточнення обсягів фінансування робіт на поточний рік), оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору на веб-порталі Уповноваженого органу є не можливим. Задля запобігання протирічь, Замовником було направлено електронний запит до Мінекономрозвитку України №279/2019, та отримано роз’яснення стосовно питання щодо публікації вищезазначених документів у електронній системі. Мінекономрозвитку України у своїй відповіді посилається на лист № 3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства в сфері закупівель», а саме, на наказ від 22.03.2016 № 490 зі змінами, який затверджує форми документів у сфері публічних закупівель. Зазначена форма передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону, та не передбачає випадків для внесення змін до умов договору що не є істотними по своїй суті. Згідно з статтею 19 Конституції України Замовник зобов'язаний діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Всупереч висновку Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що Замовник не порушив жодної з засад Закон України «Про публічні закупівлі» та діяв відповідно до чинних регулюючих актів та рекомендацій Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку України.

2019-07-30 14:51:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2018 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Альбатрос Буд" 8 824 208,40
UAH з ПДВ
8 824 208,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 8 826 000,00
UAH з ПДВ
8 826 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 8 826 963,43
UAH з ПДВ
8 826 963,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД" 8 826 980,00
UAH з ПДВ
8 826 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 10:50
2.PDF
03 серпня 2018 14:59
42 Божедаривка.imd
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 9.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 8.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 7.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 6.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 5.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 4.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 3.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 2.PDF
03 серпня 2018 14:59
Кошторисні документи 1.PDF
03 серпня 2018 14:59
Договорная цена.PDF
25 липня 2018 16:59
sign.p7s
25 липня 2018 16:41
Договорная цена.PDF
25 липня 2018 16:41
Фінансовий звіт.PDF
25 липня 2018 16:41
Довідки.PDF
25 липня 2018 16:41
Статут нов.PDF
25 липня 2018 16:41
Довідка Божедарівка.PDF
25 липня 2018 16:41
Дозвіл.PDF
25 липня 2018 16:41
Ліцензія.PDF
25 липня 2018 16:41
Виписка.PDF
25 липня 2018 16:41
Витяг.PDF
25 липня 2018 16:41
Статистика 2.PDF
25 липня 2018 16:41
Статистика 1.PDF
25 липня 2018 16:41
Документи директора.PDF

Публічні документи

25 липня 2018 18:08
sign.p7s
25 липня 2018 18:07
Оригінал відгуку.pdf
25 липня 2018 18:07
Гарантія.rar
25 липня 2018 18:07
Аналог_договор.pdf

Публічні документи

24 липня 2018 13:14
sign.p7s
24 липня 2018 13:04
Garantiya.zip
24 липня 2018 13:04
D5.rar
24 липня 2018 13:04
D3.rar
24 липня 2018 13:04
D2.rar
24 липня 2018 13:04
D1.rar

Публічні документи

25 липня 2018 10:49
Божедаривка.rar
25 липня 2018 10:49
Статут.rar
25 липня 2018 10:49
Довідка 4.PDF
25 липня 2018 10:49
Довідка 3.PDF
25 липня 2018 10:49
Довідка 2.PDF
25 липня 2018 10:49
Довідка 1.PDF
25 липня 2018 10:49
Довідка 5.PDF

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "Альбатрос Буд"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Альбатрос Буд"
#40040756
Переможець 8 824 208,40
UAH з ПДВ
30 липня 2018 16:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Альбатрос Буд" #40040756

№ рішення у справі

54/ 22 -р/к

Дата рішення у справі

16.07.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

30 липня 2018 16:59
sign.p7s
30 липня 2018 16:58
альбатрос.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2018 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альбатрос Буд"
#40040756
8 824 208,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2018 16:59
sign.p7s
30 липня 2018 16:58
альбатрос.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 серпня 2018 10:52
Договор Божедарівка амб.pdf укладений
16 серпня 2018 10:51
sign.p7s зміни до договору
20 січня 2020 16:34
ДУ 6.pdf укладений
20 січня 2020 16:32
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 16:27
ДУ №6.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 16:25
sign.p7s зміни до договору
06 лютого 2019 18:19
ДУ №3.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №416/08-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №416/08-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2018 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 490 359,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 415 059,93 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.

Актуальні тендери

До пошуку