Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо свійської птиці
Очікувана вартість
3 045 000,00 UAH
UA-2018-07-09-001187-c fc1ed54874ab41ffa13898f055afd110
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
переговорна процедура застосовується як виняток, якщо замовником двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2018 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

М’ясо свійської птиці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кілограми
тушка курки бройлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
6250 кілограми
філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
6250 кілограми
четвертина куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці

Тендерна документація

09 липня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 16:18
протокол переговорів кури.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-26-000001 ● 89d24b512dfa4426aa6b45c83557ee98
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2018 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

22.11.2018 № 224
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ПОДАННЯ

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ГЕРАСИМЕНКО

ВНУТРІШНІ ВІЗИ

Перший заступник начальника В. ЗУБЧЕНКО

Начальник юридичного відділу Ю. БУЧКО

Начальник відділу документообігу
та контролю виконавської дисципліни

І. ГАНЖА

В.о. начальник відділу запобігання та виявлення корупції
О. МАРТИНЕНКО

Олександр Герасименко

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2018 № 224

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-07-09-001187-c виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація про неможливість усунення порушень

2018-12-27 18:36:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто

-

2019-04-18 11:19:17

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Макаренко В.В.
#2161814953
Переможець 3 045 000,00
UAH
09 липня 2018 16:28

Документи

09 липня 2018 16:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Макаренко В.В.
#2161814953
3 045 000,00
UAH
Документи

Документи

09 липня 2018 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 17:14
дод. 4 на продовження дог..pdf зміни до договору
03 червня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 12:20
додаткова 3 до договору 295 кури.pdf зміни до договору
29 березня 2019 12:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 15:35
Дод. 2 догов.295.PDF зміни до договору
04 січня 2019 15:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:37
продовження 295 кури.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:36
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 13:57
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 13:52
договір кури 295.pdf укладений
20 липня 2018 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 295
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 893 497,99
UAH