Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 18130000-9 code under the SC 021:2015 – working clothes (working clothes)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP) |
National ID: | 20915546 |
Contact point: |
FRANKO Yuriy +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2018 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2018 14:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2018 14:36 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2018 15:35 |
Очікувана вартість: | 6 328 654,27 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 158000 UAH |
Publication date: | 09 липня 2018 14:31 |
Enquiries until: | 04 серпня 2018 14:36 |
Complaints submission until: | до 10 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 серпня 2018 14:36 |
Information
Estimated total value: | 6 328 654 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 63 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2018 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 3-Істотні умови договору.doc | |
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 2-Проект договору.doc | |
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 1- Технічна специфікація.xls | |
06 серпня 2018 11:46 |
18130000-9 -Тендерна документація- ЗМІНИ.doc | |
06 серпня 2018 11:46 |
Перелік змін .doc | |
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx |
06 серпня 2018 11:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 3-Істотні умови договору.doc
|
|||
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 2-Проект договору.doc
|
|||
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 1- Технічна специфікація.xls
|
|||
06 серпня 2018 11:46 |
18130000-9 -Тендерна документація- ЗМІНИ.doc
|
|||
06 серпня 2018 11:46 |
Перелік змін .doc
|
|||
06 серпня 2018 11:46 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-28-000004 ● 5bbcb5e0ffbf4680ba98e2bda0e5d8a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2019 № 58
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-07-09-001114-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 липня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-04 14:26:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, оприлюдненої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06.08.2018 (далі – ТД), та додатку 3 до ТД терміни постачання товару визначено істотною умовою договору про закупівлю.
Пунктом 3.1 договору про закупівлю від 26.09.2018 № 53-123-01-18-04702, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі UA-2018-07-09-001114-a з Приватним підприємством «УКРЗІЗ» (далі – Договір), визначено, що постачання здійснюється з дати підписання договору по 30.10.2018.
Додатковою угодою до Договору від 25.10.2018 № 1 змінено істотну умову договору, а саме: пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції: «Постачання здійснюється - з дати підписання договору по 30.11.2018». Зміни внесено на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, які саме об’єктивні обставини спричинили продовження терміну постачання товарів?
2. В пункті 11 повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25.10.2018, зазначено випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону: «Покращення якості предмета закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином продовження терміну постачання товарів покращує якість предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-11 12:43:45
Відповідь замовника
У відповідь на запит ДАСУ від 04.03.2019 про надання пояснень по закупівлі UA-2018-07-09-001114-a, повідомляємо наступне. Пунктом 3.1 договору про закупівлю від 26.09.2018 № 53-123-01-18-04702, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі UA-2018-07-09-001114-a з ПП «УКРЗІЗ» (далі – Договір), визначено, що постачання здійснюється з дати підписання договору по 30.10.2018. Додатковою угодою до Договору від 25.10.2018 № 1 змінено істотну умову договору, а саме: пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції: «Постачання здійснюється - з дати підписання договору по 30.11.2018». Зміни внесено на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону. Об’єктивні обставини, викладені в листі ПП «УКРЗІЗ» від 01.10.2018 за №01/10-1, а саме, що продукція згідно договору високотехнологічна зі специфічних тканин і виготовляється за спецзамовленням з використанням специфічних швейних машин, це спричинило продовження терміну постачання товарів. Оскільки чинним законодавством передбачена можливість зміни термінів постачання товару, надання послуг або виконання робіт (далі – зміна термінів постачання), а на веб-сайті Уповноваженого органу (далі – Prozorro) технічно не реалізована можливість зазначити саме «зміна термінів постачання» (див. Додаток 1 «Скріншот з електронного майданчика DZO»), при оприлюдненні змін до договору, ВП ЮУАЕС, як Замовник закупівлі, оприлюднює додаток до договору, згідно статті 10 закону України «Про публічні закупівлі», але вимушений зазначити в Prozorro не «зміна термінів постачання», а якусь іншу причину наприклад «покращення якості». Окремо зазначаємо, що змінились строки постачання без продовження строку дії договору.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-07 12:19:55
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на запит ДАСУ від 04.03.2019 про надання пояснень по закупівлі UA-2018-07-09-001114-a, повідомляємо наступне.
Пунктом 3.1 договору про закупівлю від 26.09.2018 № 53-123-01-18-04702, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі UA-2018-07-09-001114-a з ПП «УКРЗІЗ» (далі – Договір), визначено, що постачання здійснюється з дати підписання договору по 30.10.2018.
Додатковою угодою до Договору від 25.10.2018 № 1 змінено істотну умову договору, а саме: пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції: «Постачання здійснюється - з дати підписання договору по 30.11.2018». Зміни внесено на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону.
Об’єктивні обставини, викладені в листі ПП «УКРЗІЗ» від 01.10.2018 за №01/10-1, а саме, що продукція згідно договору високотехнологічна зі специфічних тканин і виготовляється за спецзамовленням з використанням специфічних швейних машин, це спричинило продовження терміну постачання товарів.
Оскільки чинним законодавством передбачена можливість зміни термінів постачання товару, надання послуг або виконання робіт (далі – зміна термінів постачання), а на веб-сайті Уповноваженого органу (далі – Prozorro) технічно не реалізована можливість зазначити саме «зміна термінів постачання» (див. Додаток 1 «Скріншот з електронного майданчика DZO»), при оприлюдненні змін до договору, ВП ЮУАЕС, як Замовник закупівлі, оприлюднює додаток до договору, згідно статті 10 закону України «Про публічні закупівлі», але вимушений зазначити в Prozorro не «зміна термінів постачання», а якусь іншу причину наприклад «покращення якості».
Окремо зазначаємо, що змінились строки постачання без продовження строку дії договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення У відповідь на висновок ДАСУ від 22.03.2019 по закупівлі UA-2018-07-09-001114-a, повідомляємо наступне. На підставі листа від 01.10.2018 за №01/10-1 ПП «УКРЗІЗ» додатковою угодою до договору від 25.10.2018 № 1 змінено істотну умову договору, а саме: пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції: «Постачання здійснюється - з дати підписання договору по 30.11.2018». Зміни внесено на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон). Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону, зазначено, що продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; Об’єктивні обставини, викладені в листі ПП «УКРЗІЗ» від 01.10.2018 за №01/10-1, а саме, що продукція згідно договору високотехнологічна зі спіцефічних тканин і виготовляється за спецзамовленням з використанням спеціфічних швейних машин, спричинили продовження терміну постачання товарів. Важаємо звернення ПП «УКРЗІЗ» обгрунтованим та таким, що підтверджує виникнення обставин, що спричинили продовження виконання зобов’язань за договором. Також слід зазначити, що постачання продукції, згідно договору, виконано в повному обсязі, продукція належної якості та відповідає характеристикам зазначеним в договорі. Стосовно того, що замовник недостовірно зазначив випадок для внесення змін, передбачений пунктом 3 частини четвертої статті 36 Закону, а саме: «Покращення якості предмета закупівлі», тоді як зміни внесені на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону: «Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару» повідомляємо, оскільки чинним законодавством передбачена можливість зміни термінів постачання товару, надання послуг або виконання робіт (далі – зміна термінів постачання), а на веб-сайті Уповноваженого органу (далі – Prozorro) технічно не реалізована можливість зазначити саме «зміна термінів постачання», при оприлюдненні змін до договору, ВП ЮУАЕС, як Замовник закупівлі, оприлюднює додаток до договору, згідно статті 10 закону України «Про публічні закупівлі», але вимушений зазначити в Prozorro не «зміна термінів постачання», а якусь іншу причину наприклад «покращення якості» із зазначенням в пункті 12 повідомлення про внесення змін до договору, форма якого затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), причини змін. Окремо зазначаємо, що змінились строки постачання без продовження строку дії договору. ВП ЮУАЕС направлені листи на адреси: ДП «Прозорро» та ДЗО для внесення змін, відносно передбачення можливості зміни термінів постачання товару, надання послуг або виконання робіт (лист №25/5298 від 28.03.2019).
2019-03-29 10:00:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто
-
2019-04-09 15:38:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦЗІЗПОСТАЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне підприємство "УКРЗІЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "УКРЗІЗ" #39032930 |
Переможець |
6 265 154,27
UAH
|
10 вересня 2018 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2018 15:47
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2018 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2018 08:26
|
Договір.pdf | укладений |
27 вересня 2018 08:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна термінів постачання. Зміна п.3.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 53-123-01-18-04702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53-123-01-18-04702 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |