Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Деснянського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками
Очікувана вартість
2 269 180,00 UAH
UA-2018-07-09-000619-c acc08b2394214bd7b916892813e13bab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Вікторія Володимирівна

380503241077
380975273576
lesparkdar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дарницьке лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359635
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Новоросійська,35
Контактна особа: Камінська Вікторія Володимирівна
380503241077,380975273576,
lesparkdar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2018 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 15:38
Очікувана вартість: 2 269 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

1 (одна) послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Деснянського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, місто Київ, Київ, вул. Новоросійська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2018 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 13:27
3. Додаток 3.docx
09 липня 2018 13:27
2. Додаток 2.docx
09 липня 2018 13:27
1. Додаток 1.docx
09 липня 2018 13:27
0. Тенедерна документація землеустрій 20.06.18.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 12 липня 2018 12:41
Дата відповіді: 17 липня 2018 11:29
Шановний Замовник ! В кваліфікаційних критеріях до учасників визначено наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник має підтвердити наявність: 1) не менше 2-х геодезичних бригад; 2) фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 5 осіб; 3) не менше 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників (з зазначенням прізвищ та ініціалів), не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів(з зазначенням прізвищ та ініціалів); 4) юриста (фахівця з юридичною освітою), не менше 1 (одного); 5) фахівця з лісового господарства, не менше 1 (одного). Учасник має надати копії кваліфікаційних сертифікатів 2-х інженерів-землевпорядників та копії кваліфікаційних сертифікатів 2-х інженерів-геодезистів. Звертаємо Вашу увагу, що згідно ст.26 Закону України «Про землеустрій» від 22.05.2003 № 858-ІУ: « Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів- землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; Відповідно, наявність фахівця з лісового господарства, для розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації законом не передбачена. Виходячи з вище зазначеного вважаємо, що дана вимога суперечить Закону України «Про землеустрій» та порушує ч.3 ст.5 Закону України «Про публічну закупівлю», а саме : «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Також у п.6.2.5 Проекту договору (Додатку № 2 до тендерної документації ) зазначено: «Повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів, тощо). Наведіть вичерпний перелік підстав, що можуть слугувати для визнання документу неналежно оформленим! Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до п.п. 2. Додатку 3 до тендерної документації, передбачено встановлення зовнішніх меж та визначення площ земельних ділянок в межах кварталів Дарницького лісопаркового господарства м. Києва з метою формування земельних ділянок відповідно до вимог чинного законодавства України, визначення точного її місця розташування, меж і площі її фактичного використання, цільового призначення (категорії земель та виду використання в межах відповідної категорії земель), складу угідь, меж охоронних зон, державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та раціонального використання і охорони земельних ресурсів, ефективного та об’єктивного оподаткування.
Обсяг послуги: 1 послуга, - 10 лісових кварталів орієнтовною загальною площею 493,3 га.
Розташування земельних ділянок в межах лісових кварталів комунального підприємства «Дарницьке лісопаркове господарство» щодо яких надається послуга: в адміністративних межах Деснянського району м. Києва.
Враховуючи, що предмет закупівля включає надання послуг з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Деснянського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками, в межах 10 лісових кварталів, це зумовлює необхідність наявності фахівця з лісового господарства, не менше 1 (одного).
2. Відповідно до п.п. 6.2.5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник має право повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів, тощо).
Згідно з п 2.1. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.
Таким чином, рахунок на оплату – первинний документ.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 2. ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі
обов'язкові реквізити:
• назву документа (форми);
• дату складання;
• назву підприємства, від імені якого складено документ;
• зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру
господарської операції;
• посади осіб, відповідальних за здійснення господарської
операції і правильність її оформлення;
• особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати
особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до п. 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до умов тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТАФЕД 2 180 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "УкрДАГП", ВЦ "Геосервіс" 1 970 800,00
UAH з ПДВ
1 929 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" 1 980 241,00
UAH з ПДВ
1 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 2 157 000,00
UAH з ПДВ
1 943 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 2 268 960,00
UAH з ПДВ
2 268 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2018 17:50
Електронний підпис
25 липня 2018 17:49
установчі.rar
25 липня 2018 17:49
тендерна пропозиція.PDF
25 липня 2018 17:49
ст. 17.PDF
25 липня 2018 17:49
проект договору.PDF
25 липня 2018 17:49
працівники 2.rar
25 липня 2018 17:49
працівники 1.rar
25 липня 2018 17:49
мат технічн.rar
25 липня 2018 17:49
кошторис.PDF
25 липня 2018 17:49
документи.rar
25 липня 2018 17:49
довідки.PDF
25 липня 2018 17:49
гарантійні листи.PDF
25 липня 2018 17:49
аналогія.rar

Публічні документи

17 серпня 2018 12:55
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:54
Довідка ЄДР
17 серпня 2018 12:54
Довідка МВС
17 серпня 2018 12:54
Супроводжувальний лист
17 серпня 2018 12:54
Тендерна пропозиція
24 липня 2018 16:10
Електронний підпис
24 липня 2018 16:09
Витяг ПДВ 2018.pdf
24 липня 2018 16:09
Довідки.pdf
24 липня 2018 16:09
Наказ директор.pdf
24 липня 2018 16:09
Відмітка 1.jpg
24 липня 2018 16:09
Відмітка 2.jpg
24 липня 2018 16:09
витяг 2.pdf
24 липня 2018 16:09
Витяг 1.pdf
24 липня 2018 16:09
статут завірений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТАФЕД

ДП "УкрДАГП", ВЦ "Геосервіс"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД"

ДП Центр державного земельного кадастру

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТАФЕД
#32707277
Рішення скасоване 50 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 12:29
ТОВ СТАФЕД
#32707277
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 12:35
ДП "УкрДАГП", ВЦ "Геосервіс"
#21702367
Відхилено 1 929 900,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 12:39
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД"
#37749002
Відхилено 1 930 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 12:42
ДП Центр державного земельного кадастру
#21616582
Переможець 1 943 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 17:44

Документи

16 серпня 2018 12:34
Електронний підпис

Документи

16 серпня 2018 12:38
Електронний підпис

Документи

16 серпня 2018 12:41
Електронний підпис

Документи

16 серпня 2018 17:42
Електронний підпис
16 серпня 2018 17:41
протокол центр дзк..pdf
16 серпня 2018 17:41
Намір центр дзк.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2018 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Центр державного земельного кадастру
#21616582
1 943 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2018 17:42
Електронний підпис
16 серпня 2018 17:41
протокол центр дзк..pdf
16 серпня 2018 17:41
Намір центр дзк.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 09:22
ДУ № 9 від 27.12.23 до Договору № ДЕС-04.09.18 від 04.09.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 09:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 09:37
ДУ №8 до Договору № ДЕС-04.09.18 від 04.09.2018 - 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 09:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:01
ДУ 7 ДП ЦДЗК.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:24
ДЗК ДЕС 04 09 18.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:37
Договір ДЕС-040918 від 04.09.18.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:31
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 13:00
додугода 4 дзк.pdf зміни до договору
16 травня 2019 12:14
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 12:25
додугода інв. земля дес..pdf зміни до договору
26 квітня 2019 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:39
Додугода Десн район.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:34
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 12:26
Додаткова угода земля Деснянка.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 12:15
договір земля Деснянка..pdf укладений
04 вересня 2018 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В доданому файлі
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДЕС-04/09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили неможливість виконання умов договору у визначені строки, ураховуючи, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №ДЕС-04/09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили неможливість виконання умов договору у визначені строки, ураховуючи, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДЕС-04/09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили неможливість виконання умов договору у визначені строки, ураховуючи, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДЕС-04/09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили неможливість виконання умов договору у визначені строки, ураховуючи, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.1. Договору викладено у новій редакції: "Виконавець зобов’язується протягом 2018-2021 років, згідно Технічного завдання (Додаток №1 до цього договору), в порядку і на умовах даного Договору та у визначений Договором строк, надати Замовнику послуги код ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Деснянського району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками), належної кількості та якості, а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги". Пункт 10.1. Договору викладено у новій редакції: " 10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, а у відношенні розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань". Пункт 8.3. Технічного завдання (Додаток 1 до Договору) викладено у новій редакції: "8.3. Термін надання послуг – згідно Календарного плану, але не пізніше 31.12.2021 року". Додаток 3 Договору "Календарний план" викладено у новій редакції. Банківські реквізити Замовника викласти у новій редакції"IBAN UA 863052990000026004046214655 в АТ КБ "Приватбанк" у м. Дніпро
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили неможливість виконання умов Договору у визначені строки. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору враховуючи, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі: 1. 1. Пункт 1,1. Договору викласти у новій редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується протягом 2018-2022 років, згідно Технічного завдання (Додаток №1 до цього Договору), в порядку і на умовах даного Договору та у визначений Договором строк, надати Замовнику послуги: «ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації, земель КП «Дарницьке лісопаркове господарство», в адміністративних межах Деснянськ ого району м. Києва, з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками)» (далі - послуги), належної кількості та якості, а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги.»
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: ДЕС-04/09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML