Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп'ютер
Очікувана вартість
808 490,00 UAH
UA-2018-07-06-001268-a 6c5eb758318f4d8a92049edb1ceb687e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Віталіївна Михальченко

+380612390714 aczp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апеляційний суд Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02891457
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 162
Контактна особа: Ірина Віталіївна Михальченко
+380612390714
aczp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2018 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 11:32
Очікувана вартість: 808 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 042,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 комплект
персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр.Соборний, 162
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічного завдання
Дата подання: 10 липня 2018 12:42
Дата відповіді: 12 липня 2018 16:38
Доброго дня! Шановний замовник! В тендерній документації наявна вимога "Розмір екрану — не менше 22"".По факту діагональ екрану має розмір 21,5" Чи буде надання монітору з діагоналлю 21,5" вважатися не відповідністю?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше запитання: “В тендерній документації наявна вимога “Розмір екрану – не менше 22 дюймів”. По факту діагональ екрану має розмір 21,5 дюйма. Чи буде надання монітору з діагоналлю 21,5 дюймів вважатися не відповідністю?", надаємо наступну відповідь.
У зв`язку з тим, що виробники моніторів при маркуванні вказують параметри діагоналі в складі назви, наприклад: 22 дюмовий монітор Samsung LS22f350FHIXCI, але в технічних характеристиках вказують: екран розміром 21,5 дюйма, тому вважаємо, що надання 22 дюймового монітору з фактичною видимою діагоналлю екрану розміром 21,5 дюйм є допустимим та не суперечить вимогам щодо заходів з інформатизації що були надані ДСА України від 01.03.2018 за № 15-4153.18 і вказані в тендерній документації.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-06-001268-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 08 серпня 2018 13:03
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", тендерній закупівлі UA-2018-07-06-001268-a,звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com При поставці обов’язково вимагайте у постачальника конверт з голограмою Windows, конверт з диском та СОА(наліпку з кодом активації). Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2018 12:27
На вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, які викладені у додатку №3 тендерної документації, товар повинен бути новим, якісним та таким, що не використовувався (в т. ч. на виставках), без видимих недоліків, а саме пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів. Також у п.2.2 договору про закупівлю зазначено, що товар повинен бути новим, невикористаним, не мати дефектів, пов’язаних з розробкою, матеріалами, якістю виготовлення. Товариством”Діавестенд комплексні рішення” у складі тендерної пропозиції була надана довідка, яка засвідчує, що товар буде постачатися відповідно до заявлених вимог. Перевірити обладнання за цими критеріями буде можливим не раніше обумовленого строку поставки товару, що складає 30 календарних днів з моменту підписання договору. Щодо Вашого припущення, що запропоноване ТОВ”Діавестенд комплексні рішення” програмне забезпечення не є ліцензійним, повідомляємо Вам, що всі надані ліцензії на програмне забезпечення пройдуть перевірку у офіційного представника Microsoft (а саме юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні), для уникнення постачання контрафактної та піратської продукції після можливості провести верифікацію

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 13:03
Обережно Microsoft Windows___.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 691 740,00
UAH з ПДВ
668 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 732 780,00
UAH з ПДВ
668 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 719 998,20
UAH з ПДВ
719 998,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" 769 500,00
UAH з ПДВ
769 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 799 632,00
UAH з ПДВ
799 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 16:45
Електронний підпис
27 липня 2018 16:43
Технічні вимоги.zip
27 липня 2018 16:43
Проект договору.pdf
27 липня 2018 16:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 11:00
Електронний підпис
13 серпня 2018 10:28
МВС 07.08.pdf
13 серпня 2018 10:08
МВС 07.08.18.jpg
13 серпня 2018 10:01
ДФС Запоріжя.jpg
13 серпня 2018 09:59
Дпункт2368_ст17.pdf
09 серпня 2018 17:52
Електронний підпис
27 липня 2018 15:02
Електронний підпис
27 липня 2018 15:00
ТЧ довідка виробник .pdf
27 липня 2018 15:00
довідка санкції.pdf
27 липня 2018 15:00
наказ на директора.pdf
27 липня 2018 15:00
протокол директора.pdf
27 липня 2018 15:00
витяг ПДВ.pdf
27 липня 2018 15:00
статистика.pdf
27 липня 2018 15:00
виписка з ЄДР.pdf
27 липня 2018 15:00
витяг 20.07.18р.pdf
27 липня 2018 15:00
статут.pdf
27 липня 2018 15:00
КК Відгук Полтава.pdf
27 липня 2018 15:00
7644195_пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 13:14
Електронний підпис
27 липня 2018 13:14
Договір.pdf
27 липня 2018 13:14
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

26 липня 2018 17:05
Електронний підпис
26 липня 2018 17:03
ЦП З с-.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 11:49
Електронний підпис
27 липня 2018 11:46
20_Копія Статуту.pdf
27 липня 2018 11:45
14_Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 668 700,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 14:49
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 668 900,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 12:14

Документи

02 серпня 2018 14:49
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:47
прот.№29.pdf

Документи

08 серпня 2018 12:14
Електронний підпис
08 серпня 2018 12:12
протокол.№30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2018 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
668 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2018 12:14
Електронний підпис
08 серпня 2018 12:12
протокол.№30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:05
ПК ТОВ Діавестендкомп.р.pdf укладений
02 січня 2019 10:04
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 14:46
Д.у.№2 перс.ком.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 14:43
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2018 10:20
Д.У. комп.pdf зміни до договору
27 серпня 2018 10:19
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 09:46
комп..pdf укладений
27 серпня 2018 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів та внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 32/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 668 899,80
UAH з ПДВ