Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичного призначення
Очікувана вартість
2 285 000,00 UAH
UA-2018-07-06-000368-b b2561da4a1b54db3bc4bd9d3e041e71c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кипоренко Оксана Василівна

+380432505075 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02011031
Вебсайт: http://vokl.org
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Кипоренко Оксана Василівна
+380432505075
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 23 липня 2018 13:15
Очікувана вартість: 2 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
кушетка медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
48 шт
шафа медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
3 шт
шафа медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
4 шт
шафа для ендоскопу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
9 шт
стіл для перев язувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
20 шт
каталка для перевезення пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
23 шт
негатоскоп медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
24 шт
стіл інструментальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
10 шт
стіл маніпуляційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
10 шт
стіл анестезіолога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
3 шт
крісло сорбційне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
17 шт
табурет медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
1 шт
пост сестринський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
8 шт
багатофункціональна інвалідна коляска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2018 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 14:16
тд меблі медичного призначення 2285000.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 2 284 771,68
UAH з ПДВ
2 239 071,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА" 2 279 059,76
UAH з ПДВ
2 256 209,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 16:42
Документи переможця.pdf
20 липня 2018 11:00
Електронний підпис
20 липня 2018 10:59
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2018 10:59
Статут.pdf
20 липня 2018 10:59
Сертфікат УкрСЕПРО.PDF
20 липня 2018 10:59
Протокол №50.pdf
20 липня 2018 10:59
Проект договору.pdf
20 липня 2018 10:59
Паспорта на меблі.pdf
20 липня 2018 10:59
Копія сертифікату ISO.pdf
20 липня 2018 10:59
Довідки по ст.17.pdf
20 липня 2018 10:59
Довідка щодо МТ бази.pdf
20 липня 2018 10:59
Гарантійні листи.pdf
20 липня 2018 10:59
Висновок СЕС.pdf
20 липня 2018 10:59
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

19 липня 2018 16:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Переможець 2 239 071,68
UAH з ПДВ
27 липня 2018 15:31

Документи

27 липня 2018 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
2 239 071,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2018 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:15
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 17:06
додаткова угода 2239 тис.PDF зміни до договору
16 серпня 2018 17:04
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 16:50
договір укладений
16 серпня 2018 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена за взаємною згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 474
Договір:
Номер додаткової угоди: 474
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 239 048,83
UAH з ПДВ