Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з друком
Очікувана вартість
1 140 000,00 UAH
UA-2018-07-05-001741-c 87e5f464c4f248f7a965f2c2fed84399
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андропкін Микола

380678593151 seisupc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41798218
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вулиця Прорізна, будинок 2
Контактна особа: Андропкін Микола
380678593151
seisupc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 6 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Згідно протоколу № 3 від 16.02.2018 року засідання Конкурсної комісії з організації та проведення мистецького конкурсу, було визначено переможцем з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції на тему: «Зміцнення національної єдності та консолідація українського суспільства», а саме: «Порушення прав людини та громадянина на окремих територіях Донецької та Луганської областей, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження» ТОВ «ОСНОВА».
Згідно наказу № 27 від 19.02.2018 року ТОВ «ОСНОВА», затверджено переможцем мистецького конкурсу з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції на тему: «Зміцнення національної єдності та консолідація українського суспільства», а саме: «Порушення прав людини та громадянина на окремих територіях Донецької та Луганської областей, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження».
Отже, за таких обставин, тендерний комітет вирішив: розпочати переговорну процедуру по закупівлі послуг з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції на тему: «Зміцнення національної єдності та консолідація українського суспільства», а саме: «Порушення прав людини та громадянина на окремих територіях Донецької та Луганської областей, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження» та опублікувати на веб-порталі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОСНОВА».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2018 19:13
Оскарження наміру укласти договір: 16 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги, пов’язані з друком (розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та поліграфічної інформаційної продукції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Послуги з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та поліграфічної інформаційної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Тендерна документація

05 липня 2018 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2018 19:09
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.docx
05 липня 2018 19:09
Протокол №13.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСНОВА»
#21616225
Переможець 1 140 000,00
UAH
05 липня 2018 19:13

Документи

05 липня 2018 19:13
Електронний підпис
05 липня 2018 19:13
Протокол №13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 19:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСНОВА»
#21616225
1 140 000,00
UAH
Документи

Документи

05 липня 2018 19:13
Електронний підпис
05 липня 2018 19:13
Протокол №13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 07:47
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 11:51
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 вересня 2018 11:49
Електронний підпис укладений
17 липня 2018 10:29
Договір.pdf укладений
17 липня 2018 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 16/07/18-4
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 140 000,00
UAH