Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги (комплекс послуг з проведення контролю на безпеку поштових відправлень із застосуванням МРТУ та навантажувально-розвантажувальних робіт)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2018-07-04-000493-a 75d7a79bec174e8cba9d7ad80275748a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Беркун

+380674005557
+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Михайло Беркун
+380674005557,+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ПАТ «Укрпошта» для дотримання процедури системи авіаційної безпеки при скануванні поштових відправлень, необхідно закупити комплекс послуг із проведення контролю на безпеку на стаціонарному пункті контролю поштових відправлень із застосуванням (як тимчасове рішення) мобільної рентгенотелевізійної установки та навантажувально-розвантажувальних робіт.
Згідно із Законом України “Про Державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації” від 21 березня 2017 року 142 1965-VIII та відповідно наданих дозволу Державної Митної Служби України на право використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання (витяг з реєстру складів тимчасового зберігання №S/0021/V/02, Наказ Київської митниці ДФС від 24.12.2014 року №41) і сертифікату відповідності №КВР-ВТ-250-04 від 01.09.2017 року виданого Державною Авіаційною Службою України, дану послугу має можливість надати тільки ДП МА «Бориспіль»
Відповідно до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2018 11:09
Оскарження наміру укласти договір: 15 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
комплекс послуг з проведення контролю на безпеку поштових відправлень із застосуванням МРТУ та навантажувально-розвантажувальних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

04 липня 2018 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
#20572069
Переможець 1 100 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 11:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
#20572069
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 09:56
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 12:22
Договір №02.1-14-5-02-11-41 від 27.07.2018.pdf укладений
27 липня 2018 12:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 59 640,00
UAH з ПДВ