Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
136 300,00 UAH
UA-2018-07-04-000413-c 64acc2b847fa4808a4cc625363908ccc
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юхман Лариса Ігорівна

030322614857 gimnazija_lag1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка»
Код ЄДРПОУ: 20821733
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, вул. С. Бандери, 14
Контактна особа: Юхман Лариса Ігорівна
030322614857
gimnazija_lag1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2018 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2018 11:00
Початок аукціону: 17 липня 2018 11:38
Очікувана вартість: 136 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 681,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комплект комп'ютерів - 12 шт. В комплект входять: системний блок, монітор, клавіатура, миша, навушники і ліцензійне забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Комп'ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, Степана Бандери 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 05 липня 2018 10:15
Дата відповіді: 05 липня 2018 11:01
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник на торги може пропонувати еквівалент товару (послуги). У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару (послуги) він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 09 липня 2018 18:35
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2018 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 132 000,00
UAH з ПДВ
130 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КЛИМУХ АНДРІЙ РОМАНОВИЧ 135 600,00
UAH з ПДВ
131 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 12:43
Електронний підпис
13 липня 2018 12:21
Характеристики.docx
13 липня 2018 12:21
Scan2.PDF
13 липня 2018 12:21
Scan1.PDF
13 липня 2018 12:21
pass3.jpg
13 липня 2018 12:21
pass2.jpg
13 липня 2018 12:21
pass1.jpg
13 липня 2018 12:21
id.jpg
13 липня 2018 12:21
цінова пропозиція.xls
13 липня 2018 12:21
сертифікат УкрТЕСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП КЛИМУХ АНДРІЙ РОМАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 130 999,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 11:45
ФОП КЛИМУХ АНДРІЙ РОМАНОВИЧ
#3282202917
Переможець 131 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 11:16

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КЛИМУХ АНДРІЙ РОМАНОВИЧ
#3282202917
131 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 15:05
Додаток.jpg укладений
30 липня 2018 17:31
Договір ст 4.jpg укладений
30 липня 2018 17:30
Договір ст 3.jpg укладений
30 липня 2018 17:30
Договір ст 2.jpg укладений
30 липня 2018 17:30
Договір ст 1.jpg укладений
30 липня 2018 17:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 131 000,00
UAH з ПДВ