Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкарські послуги
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-07-03-001125-a 788760ecb7e04b7483270e8c2a1670f8
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоніжко Марина Олександрівна

380442575060 upszn_it@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37414016
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Контактна особа: Білоніжко Марина Олександрівна
380442575060
upszn_it@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2018 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2018 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 - 79810000-5 друкарські послуги

- Журнал реєстрації заяв для отримання невикористаної частини субсидії готівкою, 100 арк.
- Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги, 200 арк.
- Журнал реєстрації виданих довідок про перебування на обліку в ЄДАРП, 100 арк.
- Журнал реєстрації прийнятих рішень, 200 арк.
- Журнал реєстрації заяв та документів для призначення субсидій (первинних справ), 100 арк.
- Журнал реєстрації заяв і документів для призначення субсидій, 100 арк.
- Журнал реєстрації заяв та документів для призначення субсидій (повторних справ),100 арк.
- Журнал обліку осіб для забезпечення санаторно-курортним лікуванням, 200 арк.
- Журнал реєстрації справ та особових рахунків, які перевіряються,100 арк.
- Журнал обліку ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань», для забезпечення путівками до санаторіїв, 200 арк.
- Журнал для довідок, 200 арк.
- Журнал реєстрації підприємств за номерами справ, 250 арк.
- Журнал листів талонів на право одержання ветеранами війни проїзних квитків, 300 арк.
- Журнал реєстрації інвалідів, дітей-інвалідів, які мають право на отримання засобів спілкування та обміном інформацією, 100 арк.
- Журнал реєстрації заяв на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, 250 арк.
- Головна книга (бюджет), 50 арк.*
- Головна книга (бюджет) ,120 арк.*
- Особова картка по заробітній платі працівника
- Особова справа одержувача допомоги (швидкозшивач, картонна обложка висотою 25 см)
- Особова справа одержувача допомоги (картонна обложка )
- Заява про забезпечення санаторно-курортним лікуванням
- Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг
- Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
- Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги
- Заява (прошу направити надані документи на розгляд Комісії)
- Заява (Прошу поставити на облік)
- Довідка про отримання (неотримання) допомоги
- Заява про призначення житлової субсидії та декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21985 штуки
Друкарські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2018 13:58
Особова справа одержувача допомоги.PDF
03 липня 2018 13:58
Особова справа одержувача допомоги (2).PDF
03 липня 2018 13:57
Особова картка по заробітній платі працівника.PDF
03 липня 2018 13:57
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг.PDF
03 липня 2018 13:57
Заява про призначення житлової субсидії та декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.PDF
03 липня 2018 13:57
Заява про забезпечення санаторно-курортним лікуванням.PDF
03 липня 2018 13:57
Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.PDF
03 липня 2018 13:57
Заява (Прошу поставити на облік).PDF
03 липня 2018 13:57
Журнал реєстрації справ та особових рахунків, які перевіряються.PDF
03 липня 2018 13:56
Заява (прошу направити надані документи на розгляд Комісії).PDF
03 липня 2018 13:56
Журнал реєстрації прийнятих рішень.PDF
03 липня 2018 13:56
Журнал реєстрації приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги.PDF
03 липня 2018 13:56
Журнал реєстрації підприємств за номерами справ.PDF
03 липня 2018 13:00
Журнал реєстрації інвалідів, дітей-інвалідів, які мають право на отримання засобів спілкування та обміном інформацією.PDF
03 липня 2018 12:59
Журнал реєстрації заяв та документів для призначення субсидій (первинних справ).PDF
03 липня 2018 12:59
Журнал реєстрації заяв на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.PDF
03 липня 2018 12:59
Журнал реєстрації заяв та документів для призначення субсидій (повторних справ).PDF
03 липня 2018 12:58
Журнал реєстрації заяв і документів для призначення субсидій.PDF
03 липня 2018 12:56
Журнал реєстрації заяв для отримання невикористаної частини субсидії готівкою.PDF
03 липня 2018 12:55
Журнал реєстрації виданих довідок про перебування на обліку в ЄДАРП.PDF
03 липня 2018 12:45
Журнал обліку осіб для забезпечення санаторно-курортним лікуванням.PDF
03 липня 2018 12:39
Журнал обліку осіб для виплати грошової компенсації замість путівки грошової компенсації за самостійне санаторно-курортне лікування.PDF
03 липня 2018 12:38
Журнал обліку ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія ЗУ«Про статус ветеранів війни, гарантії їх соц. захисту» ......PDF
03 липня 2018 12:38
Журнал листів талонів на право одержання ветеранами війни проїзних квитків.PDF
03 липня 2018 12:38
Журнал для довідок.PDF
03 липня 2018 12:38
Довідка про отримання (неотримання) допомоги.PDF
03 липня 2018 12:38
Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги.PDF
03 липня 2018 12:38
Головна книга.doc
03 липня 2018 12:04
Оголошення по закупівлі поліграфічної продукції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

техзавдання
Дата подання: 03 липня 2018 19:04
Дата відповіді: 04 липня 2018 11:23
Уточните пожайлуста 1. п20 и 21 розміри? 2. п20 скоросшивач? Ви повинні отримати ці папки зі як скоросшивачі з замком для скоросшивуча?
Відповідь: Уточнюємо:
п. 20 розміри - 250х420 мм, скорозшивач із замком (обов'язково);
п. 21 розміри - 210х297 мм.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТEРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 18 763,80
UAH з ПДВ
18 763,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 10:56
Пропозиція.PDF
05 липня 2018 10:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 липня 2018 10:56
Свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТEРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТEРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#24635074
Відхилено 18 763,80
UAH з ПДВ
13 липня 2018 16:37

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій