Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пасажирський мікроавтобус
Очікувана вартість
639 000,00 UAH
UA-2018-07-02-000506-a e07155cf2c344f7b8497b0e3cbe53bd1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Тетяна

+380996440217 T.NAUMENKO19_79@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04411332
Місцезнаходження: 19031, Україна , Черкаська обл., с. Степанці, Канівський район, село Степанці
Контактна особа: Науменко Тетяна
+380996440217
T.NAUMENKO19_79@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус Mercedes-Benz Sprinter 20-25-місний або еквівалент) через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2018-05-03-002514-a та UA-2018-05-22-001060-a відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2018 11:54
Оскарження наміру укласти договір: 13 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Пасажирський мікроавтобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

02 липня 2018 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Солоп Вячеслав Миколайович
#2583609777
Переможець 639 000,00
UAH
02 липня 2018 11:54

Документи

02 липня 2018 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 11:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Солоп Вячеслав Миколайович
#2583609777
639 000,00
UAH
Документи

Документи

02 липня 2018 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:12
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 09:19
ДУ Мерс (1).pdf зміни до договору
16 липня 2018 09:19
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 09:05
Договір Мерс.pdf укладений
16 липня 2018 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність положень Договору купівлі-продажу транспортного засобу №5341/2018/1022710 від 13.07.2018р. до норм чинного бюджетного законодавства
Номер договору про закупівлю: 5341/2018/1022710
Договір:
Номер додаткової угоди: 5341/2018/1022710
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 639 000,00
UAH