Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
456 250,00 UAH
UA-2018-07-02-000481-a ● 1c38644c08894fc4b9500a80d037d099
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ МОДТС "Дубки" |
Код ЄДРПОУ: | 05483256 |
Місцезнаходження: | 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Космонавтів,95 |
Контактна особа: |
Ніколаєва Олена Юріївна +380512443902 modts-dubki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2018 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2018 12:40 |
Очікувана вартість: | 456 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 281,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3510 кг
капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1150 кг
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1610 кг
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1812 кг
морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
80 кг
гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
47 кг
зелень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
680 кг
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
щавель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
930 кг
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг
баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
480 кг
кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
110 кг
перець салатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кг
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
160 кг
родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1900 кг
персик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, 1) м.Миколаїв ; 2) с.Рибаківка Березанського району., 1) вул.Космонавтів,95 ; 2) база відпочинку "Південний".
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2018 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2018 11:40 |
Додаток 3 Вимоги.doc | |
02 липня 2018 11:40 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
02 липня 2018 11:40 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
02 липня 2018 11:40 |
1.Тендерна документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-02-000481-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Торговий дім "Бекон", Код ЄДРПОУ:24788518
Дата подання: 23 липня 2018 14:24
Вимога до замовника
20.07.2018 р. в системі публічних закупівель PROZORRO було опубліковане повідомлення за результатами оцінки та розгляду пропозиції ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, про визначення його переможцем та повідомлення про намір укласти договір в процедурі – відкриті торги, замовник - Комунальна установа «Миколаївський обласний дитячий туберкульозний санаторій «Дубки» Миколаївської обласної ради, назва предмета закупівель - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, ідентифікатор закупівлі - UA-2018-07-02-000481-a ID 1c38644c08894fc4b9500a80d037d099
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» звертається з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів.
1) Відповідно до вимог ТД, а саме Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.Б. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ завантажив скан копії документів зроблених з ксерокопій, а не з оригіналів документів (паспорт, довідка платника податку, свідоцтво платника єдиного податку, тех. паспорт на автотранспорт, довіреність на автотранспорт, мед. книжка, та ін..)
2) Відповідно до вимог п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
5.1.7. Копія посвідчення водія (водії), а також копія особистої медичної книжки водія (водіїв), що будуть залучені для перевезення продукції.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав наступне:
-Посвідчення водія відсутнє, медична книжка не заповнена та з наданої ксерокопії неможливо визначити зроблена вона з однієї книжки чи з декількох, скан-копія зроблено з ксерокопії;
3) На вимогу п. 5.2. Документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору:
5.2.1. Копія аналогічного діючого Договору з усіма Додатками на предмет закупівлі за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на суму не менше 200 000,00 грн.
5.2.2. Копія підтвердження виконання аналогічного договору у вигляді кольорових копій накладних на постачання аналогічного товару з тими Замовниками, з якими надана копія аналогічного договору, датованих в межах терміну дії вищезазначеного Договору.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав договора які було укладено та виконано у 2017 р. та на час проведення закупівлі не є діючими. Крім того відповідно до договору №132/2230 від 07.04.2017 р. ФОП Мельник був покупцем, а Миколаївський обласний ПД продавцем предмету закупівлі!
4) На вимогу згідно п. 5.1.6. Копію договору та копії актів (завірені належним чином) про санітарну обробку на кожний транспортний засіб, який буде залучено для перевезення товарів.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав скан копію зробленої з ксерокопії, сумнівної якості,листа від ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області та договір №44 від 07.042014 р.
з організацією, яка на сайті Міністерства юстиції у Безкоштовному пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не числиться на сьогоднішній день.
З огляду на усі ці зауваження та помилки, які були допущенні учасником - ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, його тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам відповідно до ТД встановленої замовником. Тому тендерна пропозиція ФОП Мельник Ю.О. повинна бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Бекон» звертається з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів.
1) Відповідно до вимог ТД, а саме Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.Б. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ завантажив скан копії документів зроблених з ксерокопій, а не з оригіналів документів (паспорт, довідка платника податку, свідоцтво платника єдиного податку, тех. паспорт на автотранспорт, довіреність на автотранспорт, мед. книжка, та ін..)
2) Відповідно до вимог п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
5.1.7. Копія посвідчення водія (водії), а також копія особистої медичної книжки водія (водіїв), що будуть залучені для перевезення продукції.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав наступне:
-Посвідчення водія відсутнє, медична книжка не заповнена та з наданої ксерокопії неможливо визначити зроблена вона з однієї книжки чи з декількох, скан-копія зроблено з ксерокопії;
3) На вимогу п. 5.2. Документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору:
5.2.1. Копія аналогічного діючого Договору з усіма Додатками на предмет закупівлі за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на суму не менше 200 000,00 грн.
5.2.2. Копія підтвердження виконання аналогічного договору у вигляді кольорових копій накладних на постачання аналогічного товару з тими Замовниками, з якими надана копія аналогічного договору, датованих в межах терміну дії вищезазначеного Договору.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав договора які було укладено та виконано у 2017 р. та на час проведення закупівлі не є діючими. Крім того відповідно до договору №132/2230 від 07.04.2017 р. ФОП Мельник був покупцем, а Миколаївський обласний ПД продавцем предмету закупівлі!
4) На вимогу згідно п. 5.1.6. Копію договору та копії актів (завірені належним чином) про санітарну обробку на кожний транспортний засіб, який буде залучено для перевезення товарів.
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав скан копію зробленої з ксерокопії, сумнівної якості,листа від ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області та договір №44 від 07.042014 р.
з організацією, яка на сайті Міністерства юстиції у Безкоштовному пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не числиться на сьогоднішній день.
З огляду на усі ці зауваження та помилки, які були допущенні учасником - ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, його тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам відповідно до ТД встановленої замовником. Тому тендерна пропозиція ФОП Мельник Ю.О. повинна бути відхилена.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 10:28
Шановний Володимир Костянтинович у відповідь на Ваш лист від 23.07.2018р. №457 Тендерний комітет Миколаївського обласного дитячого туберкульозного санаторію «Дубки» Миколаївської обласної ради повідомляє.
Вважаємо Ваші зауваження безпідставними стосовно учасника відкритих торгів ФОП Мельник Юрій Олександрович оголошених 02.07.2018р. в системі публічних закупівель ProZorro за предметом закупівлі 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, ідентифікатор закупівлі – UA-2018-07-02-000481-a. Згідно розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.6 Тендерної документації, тендерний комітет до визначення учасника ФОП Мельник Юрій Олександрович переможцем процедури закупівлі звертався за підтвердженням інформації Лист №391 від 19.07.2018р. , наданої учасником і не отримав фактів надання недостовірної інформації. На Ваші зауваження відповідаємо:
1. Лист ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївський обл. підтверджується безкоштовним переглядом в реєстри потужностей операторів ринку харчових продуктів.
2. Договір № 44 від 07.04.2014р. п.7.2. на дезінфекцію автотранспорту замовник ФОП Мельник Ю.О , виконавець ДУ «Лабораторний центр Держсанепідслужби України на водному транспорті» Дніпро-Бузький Басейновий відділ передбачає, якщо ні одна із сторін не ініціювали розірвання договору, вважається пролонгованим на кожен наступний рік, що підтверджують акти виконаних робіт.
3. Підприємство Дніпро-Бугський басейновий відділ Держустанови Міністерства охорони здоров’я не може знаходиться в реєстрі Мінюсту України , так як воно є відділенням при Міністерстві Охорони Здоров’я України.
4. У Трудовому кодексі зазначено обов'язок певних категорій громадян проходити медичний огляд. Облік наявності та строків дії медичних книжок веде роботодавець у спеціальному журналі.
5. ФОП Мельник Ю.О. засвідчує своїм підписом і печаткою достовірність всіх документів.
6. Посвідчення водія Мельник Ю.О. у складі тендерної пропозиції помилково відсуне, але по вивозі замовника учасник надав для розгляду тендерного комітету кольорову скан-копію посвідчення.
7. На вимогу тендерного комітету для розгляду ФОП Мельник Ю.О. надав кольорові скан-копії діючих договорів 2018р. з накладними, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору.
8. Відповідно до Договору №132/2230 від 07.04.2017р. розділу VІІІ. «Юридичні адреси сторін» : Постачальник – ФОП Мельник Ю.О.; Замовник – Миколаївський обласний ПД. У абзаці першому вищезазначеного договору допущена технічна помилка при складанні договору.
Вважаємо за необхідне нагадати, що головним критеріям оцінки тендерних пропозиції є ціна, а прийняття рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям базується не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлі згідно розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тендерний комітет вважає тендерну пропозицію учасника ФОП Мельник Юрій Олександрович, такою що відповідає вимогам замовника та визнає учасника ФОП Мельник Юрій Олександрович переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи все сказане вище, вважаємо Ваші зауваження безпідставними і просимо відкликати вимогу.
Вважаємо Ваші зауваження безпідставними стосовно учасника відкритих торгів ФОП Мельник Юрій Олександрович оголошених 02.07.2018р. в системі публічних закупівель ProZorro за предметом закупівлі 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, ідентифікатор закупівлі – UA-2018-07-02-000481-a. Згідно розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.6 Тендерної документації, тендерний комітет до визначення учасника ФОП Мельник Юрій Олександрович переможцем процедури закупівлі звертався за підтвердженням інформації Лист №391 від 19.07.2018р. , наданої учасником і не отримав фактів надання недостовірної інформації. На Ваші зауваження відповідаємо:
1. Лист ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївський обл. підтверджується безкоштовним переглядом в реєстри потужностей операторів ринку харчових продуктів.
2. Договір № 44 від 07.04.2014р. п.7.2. на дезінфекцію автотранспорту замовник ФОП Мельник Ю.О , виконавець ДУ «Лабораторний центр Держсанепідслужби України на водному транспорті» Дніпро-Бузький Басейновий відділ передбачає, якщо ні одна із сторін не ініціювали розірвання договору, вважається пролонгованим на кожен наступний рік, що підтверджують акти виконаних робіт.
3. Підприємство Дніпро-Бугський басейновий відділ Держустанови Міністерства охорони здоров’я не може знаходиться в реєстрі Мінюсту України , так як воно є відділенням при Міністерстві Охорони Здоров’я України.
4. У Трудовому кодексі зазначено обов'язок певних категорій громадян проходити медичний огляд. Облік наявності та строків дії медичних книжок веде роботодавець у спеціальному журналі.
5. ФОП Мельник Ю.О. засвідчує своїм підписом і печаткою достовірність всіх документів.
6. Посвідчення водія Мельник Ю.О. у складі тендерної пропозиції помилково відсуне, але по вивозі замовника учасник надав для розгляду тендерного комітету кольорову скан-копію посвідчення.
7. На вимогу тендерного комітету для розгляду ФОП Мельник Ю.О. надав кольорові скан-копії діючих договорів 2018р. з накладними, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору.
8. Відповідно до Договору №132/2230 від 07.04.2017р. розділу VІІІ. «Юридичні адреси сторін» : Постачальник – ФОП Мельник Ю.О.; Замовник – Миколаївський обласний ПД. У абзаці першому вищезазначеного договору допущена технічна помилка при складанні договору.
Вважаємо за необхідне нагадати, що головним критеріям оцінки тендерних пропозиції є ціна, а прийняття рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям базується не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлі згідно розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тендерний комітет вважає тендерну пропозицію учасника ФОП Мельник Юрій Олександрович, такою що відповідає вимогам замовника та визнає учасника ФОП Мельник Юрій Олександрович переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи все сказане вище, вважаємо Ваші зауваження безпідставними і просимо відкликати вимогу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МЕЛЬНИК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2277601813 |
Переможець |
267 281,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2018 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 22:15
|
д-у 8 - 16.01.19 дог.44-30 - 01.08.18.pdf | зміни до договору |
17 січня 2019 22:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2019 18:51
|
д-у 7 - 10.01.19 дог.44-30 - 01.08.18.pdf | зміни до договору |
10 січня 2019 18:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 11:52
|
д-у 6 - 02.01.2019 дог.44-30 - 01.08.18.pdf | зміни до договору |
02 січня 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 13:29
|
д-у 5 від 20.12.18 дог.44-30 від 01.08.18.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2018 16:08
|
д-у 4 - 03.12.18 дог.44-30 - 01.08.18.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2018 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2018 09:42
|
д-у 3 від 14.11.18 дог.44-30 від 01.08.18.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2018 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 09:00
|
д-у 2 від 26.10.18 дог.44-30 від 01.08.18.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2018 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2018 11:00
|
д-у 1 від 03.08.18 дог.44-30 від 01.08.18.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2018 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2018 08:41
|
Договір 44-30 від 01.08.2018.pdf | укладений |
01 серпня 2018 08:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми договору, в обсязі, що не перевищує 20% суми без ПДВ, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми договору, в обсязі, що не перевищує 20% суми з ПДВ, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | по тимчасовому кошторису зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 44/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |