Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Акумуляторні батареї для автотранспортних засобів
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2018-07-02-000037-c ● 0dd6fca0a1d34954b9e758a3c7b96d5a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Лапко Олександр Валерійович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2018 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2018 09:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 09 липня 2018 11:20 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Акумуляторні батареї для автотранспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2018 09:25 |
Договір АКБ (1).docx |
02 липня 2018 09:25 |
квал АКБ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 02 липня 2018 23:19
Дата відповіді: 03 липня 2018 08:56
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даній закупівлі можуть розглядатись різні торгові марки/виробники за умови повної відповідності технічних характеристик або з кращими якісними показниками (характеристиками) ніж зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі. В такому випадку в складі тендерної пропозиції необхідно надати РОЗГОРНУТУ порівняльну характеристику.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-02-000037-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ", Код ЄДРПОУ:36641388
Дата подання: 13 липня 2018 10:51
оскарження рішення про відхилення пропозиції
Вимагаємо надати розгорнуте пояснення причин відхилення пропозиції ТОВ "Дніпроавтозапчастини"
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2018 11:33
Відповідно до п 3.9. Кваліфікаційних критеріїв, Учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо поставки товару у термін, що не перевищує 1 доби з моменту отримання заявки від Замовника. На виконання даного пункту Учасником було прикріплено файл «Гарантійний лист щодо терміну поставки товару.JPG» довідка, яка оформлена без зазначення найменування закупівлі, найменування та кількості товару або іншої інформації для визначення цього зобов’язання в межах даної закупівлі.
Згідно з п.3.10. Кваліфікаційних критеріїв, Учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо поставки товару з строком придатності: не менше 24 місяців, та заміни товару що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну за рахунок постачальника. На виконання даного пункту Учасником було прикріплено файл «Гарантійний лист_.JPG» довідка, яка оформлена без зазначення найменування закупівлі або іншої інформації для визначення цього зобов’язання в межах даної закупівлі.
Також Учасником не було виконано вимоги Кваліфікаційних критеріїв, а саме не було подано разом з оригіналами документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) зразків запропонованого товару.
Враховуючи вищевказане та згідно з п.9.2 Наказу 35 від 13.04.2016 року Державного Підприємства «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», принципів здійснення закупівель затверджених у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішніх положень підприємства Замовника, пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі.
Згідно з п.3.10. Кваліфікаційних критеріїв, Учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо поставки товару з строком придатності: не менше 24 місяців, та заміни товару що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну за рахунок постачальника. На виконання даного пункту Учасником було прикріплено файл «Гарантійний лист_.JPG» довідка, яка оформлена без зазначення найменування закупівлі або іншої інформації для визначення цього зобов’язання в межах даної закупівлі.
Також Учасником не було виконано вимоги Кваліфікаційних критеріїв, а саме не було подано разом з оригіналами документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) зразків запропонованого товару.
Враховуючи вищевказане та згідно з п.9.2 Наказу 35 від 13.04.2016 року Державного Підприємства «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», принципів здійснення закупівель затверджених у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішніх положень підприємства Замовника, пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2018 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" |
7 911,00
UAH з ПДВ
|
7 911,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
8 599,80
UAH з ПДВ
|
8 599,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КАНГАР-ТРЕЙД |
9 990,00
UAH з ПДВ
|
9 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" #36641388 |
Відхилено |
7 911,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 10:43
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
8 599,80
UAH з ПДВ
|
17 липня 2018 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Протокол | укладений |
19 липня 2018 11:45
|