Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори, проектори, мультимедійні комплекти, інтерактивні дошки, інтерактивні комплекси) 32320000-2 ДК 021:2015
Очікувана вартість
1 095 200,00 UAH
UA-2018-06-27-002122-a 5613e733ee97497282dd95db5be1f5de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2018 20:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2018 20:00
Початок аукціону: 20 липня 2018 15:54
Очікувана вартість: 1 095 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 952,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
13 штука
Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
12 штука
мультимедійні комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
3 штука
інтерактивні дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
8 штука
інтерактивні комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 18:30
Додаток 3 - 3.docx
12 липня 2018 18:30
Додаток 2 - 3.docx
12 липня 2018 18:30
Додаток 4 - 3.docx
12 липня 2018 18:30
ТД - 3.docx
12 липня 2018 18:30
ЗТД 2.docx
06 липня 2018 18:05
ЗТД 1.docx
12 липня 2018 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 18:30
Додаток 3 - 3.docx
06 липня 2018 18:05
Додаток 3 - 2.docx
27 червня 2018 20:35
Додаток 3.docx
12 липня 2018 18:30
Додаток 2 - 3.docx
06 липня 2018 18:05
Додаток 2 - 2.docx
27 червня 2018 20:35
Додаток 2.docx
12 липня 2018 18:30
Додаток 4 - 3.docx
06 липня 2018 18:05
Додаток 4 - 2.docx
27 червня 2018 20:35
Додаток 4.docx
12 липня 2018 18:30
ТД - 3.docx
06 липня 2018 18:05
ТД - 2.docx
27 червня 2018 20:35
ТД.docx
12 липня 2018 18:30
ЗТД 2.docx
06 липня 2018 18:05
ЗТД 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2018 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 1 083 780,00
UAH з ПДВ
1 083 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК СТАНІСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ" 1 094 150,00
UAH з ПДВ
1 094 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2018 18:54
уставні.pdf
19 липня 2018 18:54
сертификаты.rar
19 липня 2018 18:54
реєстр.pdf
19 липня 2018 18:54
пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2018 19:50
уставные Полищук.pdf
19 липня 2018 19:50
сес.rar
19 липня 2018 19:50
гарантії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНОР"

ФОП "ПОЛІЩУК СТАНІСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 1 083 780,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 14:08

Документи

02 серпня 2018 14:08
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:07
Протокол №29.6.pdf
31 липня 2018 16:55
Електронний підпис
31 липня 2018 16:54
Протокол №29.5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
1 083 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2018 14:08
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:07
Протокол №29.6.pdf
31 липня 2018 16:55
Електронний підпис
31 липня 2018 16:54
Протокол №29.5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:40
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2018 17:01
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 17:00
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 16:22
Протокол №29.7.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 16:21
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 16:21
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2018 12:49
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
15 серпня 2018 12:48
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 12:30
Договір №6-43.pdf укладений
15 серпня 2018 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Телевізор Тип 1 ERGO LE 43CU6500АК на 1 од. після зменшення обсяг закупівлі Телевізор Тип 1 ERGO LE 43CU6500АК складає 14 од.; зменшити обсяг закупівлі Телевізор Тип 2 ERGO LE 40CT5020JP на 1 од; зменшити обсяг закупівлі Телевізор Тип 3 ERGO LE 43CТ5500АК USB хаб TRUST на 1 од. після зменшення обсяг закупівлі Телевізор Тип 3 ERGO LE 43CТ5500АК USB хаб TRUST складає 1 од.; зменшити обсяг закупівлі Мультимедійний комплект Тип 1 (проектор Optoma S331, екран ELIT SCREENS T99NWS1) на 6 од.; зменшити обсяг закупівлі Мультимедійний комплект Тип 2 (проектор Optoma DX349, екран ELIT SCREENS M113NWS1) на 3 од.; зменшити обсяг закупівлі Мультимедійний комплект Тип 3 (проектор Optoma DS421, екран ELIT SCREENS T99NWS1) на 2 од.; зменшити обсяг закупівлі Інтерактивний комплекс Тип 1 Інтерактивна дошка SMART SBM680V, проектор InFocus INV30, кріплення для проектора, комплект кабелів) на 2 од. після зменшення обсяг закупівлі Інтерактивний комплекс Тип 1 Інтерактивна дошка SMART SBM680V, проектор InFocus INV30, кріплення для проектора, комплект кабелів) складає 3 од.; зменшити обсяг закупівлі Інтерактивний комплекс Тип 3 (Інтерактивна дошка NewLine Truboard R3-800, Проектор Optoma X305ST, кріплення для проектора, комплект кабелів) на 2 од. 2. Зменшити суму договору на 380833,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 702 897,00 грн. у тому числі ПДВ – 117 149,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-43
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Телевізор Тип 1 ERGO LE 43CU6500АК на 1 од. після зменшення обсяг закупівлі Телевізор Тип 1 ERGO LE 43CU6500АК складає 14 од.; зменшити обсяг закупівлі Телевізор Тип 2 ERGO LE 40CT5020JP на 1 од; зменшити обсяг закупівлі Телевізор Тип 3 ERGO LE 43CТ5500АК USB хаб TRUST на 1 од. після зменшення обсяг закупівлі Телевізор Тип 3 ERGO LE 43CТ5500АК USB хаб TRUST складає 1 од.; зменшити обсяг закупівлі Мультимедійний комплект Тип 1 (проектор Optoma S331, екран ELIT SCREENS T99NWS1) на 5 од. після зменшення обсяг закупівлі Мультимедійний комплект Тип 1 (проектор Optoma S331, екран ELIT SCREENS T99NWS1) складає 1 од.; зменшити обсяг закупівлі Мультимедійний комплект Тип 2 (проектор Optoma DX349, екран ELIT SCREENS M113NWS1) на 3 од.; зменшити обсяг закупівлі Мультимедійний комплект Тип 3 (проектор Optoma DS421, екран ELIT SCREENS T99NWS1) на 2 од.; зменшити обсяг закупівлі Інтерактивний комплекс Тип 1 Інтерактивна дошка SMART SBM680V, проектор InFocus INV30, кріплення для проектора, комплект кабелів) на 2 од. після зменшення обсяг закупівлі Інтерактивний комплекс Тип 1 Інтерактивна дошка SMART SBM680V, проектор InFocus INV30, кріплення для проектора, комплект кабелів) складає 3 од.; зменшити обсяг закупівлі Інтерактивний комплекс Тип 3 (Інтерактивна дошка NewLine Truboard R3-800, Проектор Optoma X305ST, кріплення для проектора, комплект кабелів) на 2 од. 2. Зменшити суму договору на 368808,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 714972,00 грн. у тому числі ПДВ – 119 162,00 грн. 3. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до повного виконання зобов’язань Сторонами. 4. Решта умов та обов’язків за Договором залишаються незмінними. 5. Угоду складено на українській мові у двох примірниках по одному для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 6-43
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: покращити якість предмета закупівлі Мультимедійний комплект Тип 1 (проектор Optoma S331, екран ELIT SCREENS T99NWS1) без збільшення суми, визначеної в договорі та викласти в наступній редакції Мультимедійний комплект Тип 1 (проектор Optoma S331, екран ELIT SCREENS T99UWS1); покращити якість предмета закупівлі Мультимедійний комплект Тип 2 (проектор Optoma X340+, екран ELIT SCREENS M113NWS1) без збільшення суми, визначеної в договорі та викласти в наступній редакції Мультимедійний комплект Тип 2 (проектор Optoma X340+, екран ELIT SCREENS M113UWS1); покращити якість предмета закупівлі Телевізор Тип 1 ERGO LE 43CU6500АК без збільшення суми, визначеної в договорі та викласти в наступній редакції Телевізор Тип 1 ERGO LE 49CU6549MC.
Номер договору про закупівлю: 6-43
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 714 972,00
UAH з ПДВ