Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2018-06-27-001396-a 89fd9d0efd7c45478d9f75f1fbffe03f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53
Контактна особа: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено закупівлю за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»: Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці UA-2018-05-07-000934-a та оприлюднено в травні 2018 року, які не відбулися через відсутність учасників.
В травні Замовником було повторно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення закупівлі за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»: Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці UA-2018-05-23-002455-a, які також не відбулися через недостатню кількість учасників. Отже, керуючись п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має підстави для застосування переговорної процедури для закупівлі товарів так, як двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2018 15:18
Оскарження наміру укласти договір: 08 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 упаковка
Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

27 червня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМЕДИКА-УКРАЇНА"
#38716182
Переможець 11 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 15:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМЕДИКА-УКРАЇНА"
#38716182
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 14:47
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2018 11:51
Протокол №204 про внесення змін в Договір №102.pdf зміни до договору
18 липня 2018 11:50
Додаткова угода № 1 до Договору №102.pdf зміни до договору
18 липня 2018 11:50
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 17:16
Договір № 102 Тест-смужки DIRUI H-100.pdf укладений
12 липня 2018 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.12 Договору та викласти у наступній редакції: 4.12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг з 13.07.2018 року до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 11 000,00
UAH з ПДВ