Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2018-06-27-001396-a ● 89fd9d0efd7c45478d9f75f1fbffe03f
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53 |
Контактна особа: |
Андрій Олександрович Лукомський +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено закупівлю за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»: Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці UA-2018-05-07-000934-a та оприлюднено в травні 2018 року, які не відбулися через відсутність учасників.
В травні Замовником було повторно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення закупівлі за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»: Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці UA-2018-05-23-002455-a, які також не відбулися через недостатню кількість учасників. Отже, керуючись п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має підстави для застосування переговорної процедури для закупівлі товарів так, як двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
В травні Замовником було повторно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення закупівлі за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»: Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці UA-2018-05-23-002455-a, які також не відбулися через недостатню кількість учасників. Отже, керуючись п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має підстави для застосування переговорної процедури для закупівлі товарів так, як двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2018 15:18 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 липня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 упаковка
Тест - смужки для аналізатору сечі DIRUI H-100 № 100 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 липня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Тендерна документація
27 червня 2018 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМЕДИКА-УКРАЇНА" #38716182 |
Переможець |
11 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2018 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2018 11:51
|
Протокол №204 про внесення змін в Договір №102.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 11:50
|
Додаткова угода № 1 до Договору №102.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2018 17:16
|
Договір № 102 Тест-смужки DIRUI H-100.pdf | укладений |
12 липня 2018 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.4.12 Договору та викласти у наступній редакції: 4.12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг з 13.07.2018 року до 31.12.2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |