Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жорсткий диск 2,5" SAS (SCSI) 72GB
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2018-06-27-000348-b 492cb473d33a44cd857752e2bdfb2573
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погодський Віталій Олександрович

+380435522204 0505tuvrovupszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Тиврівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191710
Місцезнаходження: 23300, Україна , Вінницька обл., Тиврів, вул. Першотравнева, буд. 6
Контактна особа: Погодський Віталій Олександрович
+380435522204
0505tuvrovupszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2018 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 16 липня 2018 11:18
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Жорсткий диск 2,5" SAS (SCSI) 72GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул. Першотравнева, 6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2018  —  05 серпня 2018
ДК 021:2015: 30233132-5 — Накопичувачі на твердих магнітних дисках

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 11:14
протокол 43.pdf
27 червня 2018 11:14
ОГОЛОШЕННЯ жорсткий диск.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 01 липня 2018 20:02
Дата відповіді: 02 липня 2018 12:49
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Характеристики зазначенні в технічному описі предмета закупівлі, посилань на певну торгову марку там немає
Модель серверу
Дата подання: 02 липня 2018 11:51
Дата відповіді: 02 липня 2018 13:00
Доброго дня, шановний Замовнику. Будьте ласкаві зазначити модель серверу, в який планується встановлювати потрібний жорсткий диск. Для більш коректного підбору та повної сумісності. Дякую.
Відповідь: HP Proliant ML 350 G5
ємність накопичувача
Дата подання: 02 липня 2018 16:27
Дата відповіді: 03 липня 2018 09:19
Чи влаштує вас поставка накопичувача більшої ємності з аналогічними технічними характеристиками та сумісністю з вашим обладнанням?
Відповідь: така пропозиція влаштовує нас, але для цього потрібно внести зміни в оголошення (тендерну документацію). Нажаль ми робити цього не будемо в даній закупівлі, у випадку якщо вона не відбудеться. Тендерним комітетом буде затвержено зміни до оголошення, в якому будуть відображені допуски в характеристиках. На даний момент цього немає, а заключати договір на товар, який не відповідає умаовам в оголошенні наше управління права не має.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА 4 800,00
UAH з ПДВ
2 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ 3 699,00
UAH з ПДВ
2 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАБЛУЧКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ" 4 200,00
UAH з ПДВ
4 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА

ФОП ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ

ФОП "КАБЛУЧКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА
#3225014984
Переможець 2 400,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 14:50

Документи

17 липня 2018 14:50
Електронний підпис
17 липня 2018 14:48
Протокол №44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА
#3225014984
2 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 14:50
Електронний підпис
17 липня 2018 14:48
Протокол №44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 09:29
Договір №1685 укладений
10 серпня 2018 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 400,00
UAH з ПДВ