Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського в м. Запоріжжя (Реконструкція вул. Жовтневої від пр. Леніна до вул. Жуковського в Жовтневому районі м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
3 096 355,20 UAH
UA-2018-06-26-001943-a 5a7a57d468f7428b9efb37a9d477cf47
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі):
Технічні: ПКД Реконструкція вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського в м. Запоріжжя (Реконструкція вул. Жовтневої від пр. Леніна до вул. Жуковського в Жовтневому районі м. Запоріжжя) [код ДК 021:2015 - 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)].
Експертні: позитивний експертний звіт №08-0273/1-18 від 11.06.2018 року.
Інші: звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-09-12-001922-с від 29.09.2017р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2018 17:07
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського в м. Запоріжжя (Реконструкція вул. Жовтневої від пр. Леніна до вул. Жуковського в Жовтневому районі м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2018  —  09 вересня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

26 червня 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДРЕЗЕРВ 2011"
#37573686
Переможець 3 054 060,71
UAH з ПДВ
26 червня 2018 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 17:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДРЕЗЕРВ 2011"
#37573686
3 054 060,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:06
ДУ № 6 до дог № 040 18 126.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:05
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 08:51
ДУ № 5 до дог № 040 18 126.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 08:49
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2018 10:12
ДУ № 4 до дог № 040 18 126.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 10:11
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 14:32
ДУ № 3 до дог № 040 18 126.pdf зміни до договору
18 вересня 2018 14:32
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2018 14:22
ДУ №2 до дог 040 18 126.pdf зміни до договору
19 липня 2018 14:21
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2018 10:34
ДУ №1 до дог 040 18 126.pdf зміни до договору
10 липня 2018 10:32
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 09:55
Дог № 040 18 126 від 10.07.2018.pdf укладений
10 липня 2018 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору (без збільшення суми визначеної в договорі).
Номер договору про закупівлю: 040/18/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 040/18/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 040/18/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода № 4 щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт, скорочення строку дії договору та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 040/18/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 040/18/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 6, щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 040/18/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 870 590,94
UAH (в тому числі ПДВ 311 765,16 UAH)