Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 692 316,34 UAH
UA-2018-06-26-001374-b c70035fa0dae484db211e1de29b29848
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження замовника: 02092, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа замовника: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 13:01
Очікувана вартість: 3 692 316,34 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73 846,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 461,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 шт
Частина магістральна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
210 шт
Головна частина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
71 шт
Авторегулятор РТРП-675-М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
64 шт
Авторежим 265А-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 вересня 2018 18:42
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2018 18:42
перелік змін.doc
27 вересня 2018 18:42
1_Додаток № 2,3.docx
14 вересня 2018 22:06
1_Тендерна документація.doc
26 червня 2018 20:04
10_Договір поставки.doc
26 червня 2018 20:04
7_Додаток № 1.docx
26 червня 2018 20:04
Додаток_№_11.docx
26 червня 2018 20:04
6_Додаток № 10.docx
26 червня 2018 20:04
5_Додаток № 8.docx
26 червня 2018 20:04
4_Додаток № 6.docx
26 червня 2018 20:04
3_Додаток № 7.docx
26 червня 2018 20:04
2_Додаток № 5.docx
26 червня 2018 20:04
1_Додаток № 4.docx
27 вересня 2018 18:42
Електронний цифровий підпис
14 вересня 2018 22:06
Електронний цифровий підпис
12 вересня 2018 17:53
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2018 20:15
Електронний цифровий підпис
26 червня 2018 20:06
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2018 18:42
перелік змін.doc
14 вересня 2018 22:06
перелік змін.doc
12 вересня 2018 17:51
1_Перелік змін.doc
11 вересня 2018 20:14
Перелік змін.doc
27 вересня 2018 18:42
1_Додаток № 2,3.docx
26 червня 2018 20:04
8_Додаток № 2,3.docx
14 вересня 2018 22:06
1_Тендерна документація.doc
26 червня 2018 20:04
9_Тендерна документація.doc
26 червня 2018 20:04
10_Договір поставки.doc
26 червня 2018 20:04
7_Додаток № 1.docx
26 червня 2018 20:04
Додаток_№_11.docx
26 червня 2018 20:04
6_Додаток № 10.docx
26 червня 2018 20:04
5_Додаток № 8.docx
26 червня 2018 20:04
4_Додаток № 6.docx
26 червня 2018 20:04
3_Додаток № 7.docx
26 червня 2018 20:04
2_Додаток № 5.docx
26 червня 2018 20:04
1_Додаток № 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо термінів поставки
Дата подання: 02 липня 2018 09:47
Дата відповіді: 11 вересня 2018 20:17
Наше підприємство є представником виробника запасних частин до автогальмівного обладнання. Інформуємо Вас, що термін виготовлення даної продукції складає не менше 30 днів, що унеможливлює постачання продукції протягом 10 календарних днів (згідно вимог тендерної документації). Для можливості участі у даній закупівлі, та створення конкуренції у державних закупівлях, просимо Вас розглянути можливість збільшення строку поставки продукції до 30 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

У відповідь повідомляємо, що запропоновані зміни до Тендерної документації не відповідають виробничим потребам Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001511 ● 0c18894e1304451b9f36a02233700309
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-13 18:33:35
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.11.2018 № 262


Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-20 15:31:00

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-26-001374-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, а саме: який ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-20 17:34:03

В порядку ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідну інформацію

Надаємо ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена закупівля запасних частин до автогальмівного обладнання згідно додатку, що розміщений окремим файлом .

Висновок про результати моніторингу закупівлі


І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", , Україна, Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
  2. Інформація про предмет закупівлі: Авторежим 265А-1, 3692316.34UAH, 34630000-2, ДК021, 64, шт
  3. Інформація про оприлюднення: c70035fa0dae484db211e1de29b29848, 2018-06-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 листопада 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття, оцінки та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Техноекотрейдінг» та укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, додаток до річного плану закупівель та зміни до них; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Філії «Дарницький вагоноремонтний завод» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (протокол від 25.06.2018 № 854, із змінами) та роз'яснення до неї; Протокол засідання тендерного комітету Філії «Дарницький вагоноремонтний завод» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» від 18.10.2018 № 1436; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Техноекотрейдінг», пояснення замовника від 20 листопада 2018 року. Держаудитслужба установила, що Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї., 04 грудня 2018
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду, оцінки та укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_2

RISK1-4_1

RISK1-4_2

RISK1-8_2

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK1-13_2

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 3 692 316,34
UAH з ПДВ
3 692 316,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРІ-АННА 3 692 316,34
UAH з ПДВ
3 692 316,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 10:33
пропозиція 2
11 жовтня 2018 12:26
тех частина 3.rar
11 жовтня 2018 12:26
тех частина 2.rar
11 жовтня 2018 12:26
тех частина 1.rar
11 жовтня 2018 12:26
пропозиція.rar
11 жовтня 2018 12:26
Кваліфікація.rar

Публічні документи

12 жовтня 2018 10:14
част 2.rar
12 жовтня 2018 10:14
част 1.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
Переможець 3 692 316,34
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 18:29

Документи

18 жовтня 2018 18:29
sign.p7s
18 жовтня 2018 18:29
рішення про намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18.10.2018 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
3 692 316,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 18:29
sign.p7s
18 жовтня 2018 18:29
рішення про намір.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 листопада 2018 13:03
11-18-06-07-Т.PDF укладений
06 листопада 2018 13:03

Актуальні тендери

До пошуку