Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081263 |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74 |
Контактна особа: |
Тимошенко Вікторія Юріївна 0442078585 dwrz-urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2018 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2018 13:01 |
Очікувана вартість: | 3 692 316,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 461,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 73846 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2018 18:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2018 18:42 |
перелік змін.doc | |
27 вересня 2018 18:42 |
1_Додаток № 2,3.docx | |
14 вересня 2018 22:06 |
1_Тендерна документація.doc | |
26 червня 2018 20:04 |
10_Договір поставки.doc | |
26 червня 2018 20:04 |
7_Додаток № 1.docx | |
26 червня 2018 20:04 |
Додаток_№_11.docx | |
26 червня 2018 20:04 |
6_Додаток № 10.docx | |
26 червня 2018 20:04 |
5_Додаток № 8.docx | |
26 червня 2018 20:04 |
4_Додаток № 6.docx | |
26 червня 2018 20:04 |
3_Додаток № 7.docx | |
26 червня 2018 20:04 |
2_Додаток № 5.docx | |
26 червня 2018 20:04 |
1_Додаток № 4.docx |
27 вересня 2018 18:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 вересня 2018 18:42 |
перелік змін.doc
|
||||||||||||
27 вересня 2018 18:42 |
1_Додаток № 2,3.docx
|
||||||||||||
14 вересня 2018 22:06 |
1_Тендерна документація.doc
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
10_Договір поставки.doc
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
7_Додаток № 1.docx
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
Додаток_№_11.docx
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
6_Додаток № 10.docx
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
5_Додаток № 8.docx
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
4_Додаток № 6.docx
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
3_Додаток № 7.docx
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
2_Додаток № 5.docx
|
||||||||||||
26 червня 2018 20:04 |
1_Додаток № 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь повідомляємо, що запропоновані зміни до Тендерної документації не відповідають виробничим потребам Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-001511 ● 0c18894e1304451b9f36a02233700309
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2018 18:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-20 15:31:00
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-26-001374-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, а саме: який ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-11-20 17:34:03
В порядку ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідну інформацію
Надаємо ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена закупівля запасних частин до автогальмівного обладнання згідно додатку, що розміщений окремим файлом .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2018-12-11 17:51:48
Щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку від 07.12.2018
Детально ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2018-06-26-001374-b від 07.12.2018 АТ "Укрзалізниця" в особі філії "ДВРЗ" звертається в порядку визначеному ч.8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме: просимо повідомити які саме заходи необхідно здійснити Замовнику для забезпечення усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2018-12-14 16:10:51
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АТ «Укрзалізниця» в особі філії «ДВРЗ» щодо результатів моніторингу закупівлі № UA-2018-06-26-001374-b від 07.12.2018 повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Таким чином, можна зробити висновок, що розкриття тендерних пропозицій не відбудеться до тих пір поки замовником не буде надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації, впротивному випадку система автоматично продовжуватиме подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів. Крім того, повідомляємо, що зважаючи на великий обсяг оголошених торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг, а також на те, що у філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» відсутній окремий структурний підрозділ філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» який би відслідковував би звернення, які оприлюдненні на веб-порталі https://prozorro.gov.ua тендерним комітетом філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» не вчасно надано відповідь на звернення зацікавленої особи, у зв’язку з невчасним повідомленням від ініціатора закупівлі про надання підготовленої відповіді на запит. Не вчасне надання відповіді на звернення зацікавленої особи не є порушенням строків надання відповіді на звернення зацікавленої особи, оскільки подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Більше того, під час проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг в тому числі закупівлі № UA-2018-06-26-001374-b від 07.12.2018, філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» завжди дотримується всіх принципів здійснення закупівель які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи те, що процедура закупівлі завершена укладанням договору, а відповідь на звернення оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє про неможливість усунення виявлених порушень. Додатково зазначаємо, що жодним чином не порушуються норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а також подання тендерних пропозицій.
2018-12-14 18:02:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2018 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
RISK1-13_1
RISK1-14
RISK1-3_2
RISK1-4_1
RISK1-4_2
RISK1-8_2
RISK2-13
RISK2-17_2
RISK1-13_2
RISK1-2_1
RISK1-3_1
RISK1-5_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техноекотрейдінг #39215196 |
Переможець |
3 692 316,34
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2018 13:03
|
11-18-06-07-Т.PDF | укладений |
06 листопада 2018 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 До договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. м. Київ „29” грудня 2018 р. Акціонерне товариство «Українська залізниця» (АТ «Укрзалізниця») м. Київ, іменоване надалі «ЗАМОВНИК», в особі заступника начальника філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Ділігодіна Євгенія Володимировича та виконуючого обов’язки головного інженера філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Дмитренка Олександра Григоровича, які діють на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Ісаєнко О.В. та зареєстрованої в реєстрі за №4505 від 26.10.2018 року, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» (ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ»), іменоване надалі «ПОСТАЧАЛЬНИК», в особі директора Шкляра І.О., який діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом Сторони, дійшли згоди про наступне: 1. ЗАМОВНИК і ПОСТАЧАЛЬНИК, на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 12.3; 12.10 Договору прийшли до згоди продовжити строк дії договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. (далі – Договір) в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі та внести зміни до Договору: 1.1. Доповнити Договір Специфікацією №2 на суму: 723 197,28 грн. (сімсот двадцять три тисячі сто дев'яносто сім гривень 28 копійок), з урахуванням 20% ПДВ – 120 532,88 грн. (сто двадцять тисяч п'ятсот тридцять дві гривні 88 копійок). 2.Внести наступні зміни до Договору: 2.1. п. 4.2. Договору змінити та викласти у наступній редакції: «Загальна сума даного Договору складає – 4 415 513,62 грн. (чотири мільйони чотириста п'ятнадцять тисяч п'ятсот тринадцять гривень 62 копійки), з урахуванням 20% ПДВ – 735 918,94 грн. (сімсот тридцять п'ять тисяч дев'ятсот вісімнадцять гривень 94 копійки).» 2.2. п. 12.7 Договору змінити та викласти у наступній редакції: «Термін дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання по 30.06.2019 р., а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, та в частині оплати,– до повного виконання.». 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. та вступає в силу з моменту підписання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 11-18-06-07-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-18-06-07-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 До договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. м. Київ „27” червня 2019 р. Акціонерне товариство «Українська залізниця» (АТ «Укрзалізниця») м. Київ, іменоване надалі «ЗАМОВНИК», в особі заступника начальника філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Ділігодіна Євгенія Володимировича та виконуючого обов’язки головного інженера філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Дмитренка Олександра Григоровича, які діють на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Ісаєнко О.В. та зареєстрованої в реєстрі за №4505 від 26.10.2018 року, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» (ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ»), іменоване надалі «ПОСТАЧАЛЬНИК», в особі директора Шкляра І.О., який діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом Сторони, на підставі ст. 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» п.12.3 та 12.9 Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р., дійшли згоди про наступне: 1. Укласти цю додаткову угоду до Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. про зменшення обсягів закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання: Часть магістральна повітророзподільника з 185 шт. до 143 шт.; Часть головна повітророзподільника з 256 шт. до 210 шт. 2. Виконана частина по Специфікаціях №1 та №2 складає: 3 705 083,76 грн. (три мільйони сімсот п’ять тисяч вісімдесят три гривні 76 копійок) з урахуванням 20% ПДВ – 617 513,96 грн. (шістсот сімнадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень 96 копійок). Невиконана частина по Специфікаціях №1 та №2 складає: 710 429,86 грн. (сімсот десять тисяч чотириста двадцять дев’ять гривень 86 копійок) з урахуванням ПДВ 20% - 118 404,98 грн. (сто вісімнадцять тисяч чотириста чотири гривні 98 копійок) та втрачає свою чинність. 3. п. 4.2. Договору змінити та викласти у наступній редакції: «Загальна сума по Договору складає – 3 705 083,76 грн. (три мільйони сімсот п’ять тисяч вісімдесят три гривні 76 копійок) з урахуванням 20% ПДВ – 617 513,96 грн. (шістсот сімнадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень 96 копійок).» 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. та вступає в силу з моменту підписання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 11-18-06-07-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |