Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 692 316,34 UAH
UA-2018-06-26-001374-b c70035fa0dae484db211e1de29b29848
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2018 20:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 13:01
Очікувана вартість: 3 692 316,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 461,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73846 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 шт
Частина магістральна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
210 шт
Головна частина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
71 шт
Авторегулятор РТРП-675-М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
64 шт
Авторежим 265А-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 18:42
перелік змін.doc
27 вересня 2018 18:42
1_Додаток № 2,3.docx
14 вересня 2018 22:06
1_Тендерна документація.doc
26 червня 2018 20:04
10_Договір поставки.doc
26 червня 2018 20:04
7_Додаток № 1.docx
26 червня 2018 20:04
Додаток_№_11.docx
26 червня 2018 20:04
6_Додаток № 10.docx
26 червня 2018 20:04
5_Додаток № 8.docx
26 червня 2018 20:04
4_Додаток № 6.docx
26 червня 2018 20:04
3_Додаток № 7.docx
26 червня 2018 20:04
2_Додаток № 5.docx
26 червня 2018 20:04
1_Додаток № 4.docx
27 вересня 2018 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 22:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2018 20:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2018 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 18:42
перелік змін.doc
14 вересня 2018 22:06
перелік змін.doc
12 вересня 2018 17:51
1_Перелік змін.doc
11 вересня 2018 20:14
Перелік змін.doc
27 вересня 2018 18:42
1_Додаток № 2,3.docx
26 червня 2018 20:04
8_Додаток № 2,3.docx
14 вересня 2018 22:06
1_Тендерна документація.doc
26 червня 2018 20:04
9_Тендерна документація.doc
26 червня 2018 20:04
10_Договір поставки.doc
26 червня 2018 20:04
7_Додаток № 1.docx
26 червня 2018 20:04
Додаток_№_11.docx
26 червня 2018 20:04
6_Додаток № 10.docx
26 червня 2018 20:04
5_Додаток № 8.docx
26 червня 2018 20:04
4_Додаток № 6.docx
26 червня 2018 20:04
3_Додаток № 7.docx
26 червня 2018 20:04
2_Додаток № 5.docx
26 червня 2018 20:04
1_Додаток № 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо термінів поставки
Дата подання: 02 липня 2018 09:47
Дата відповіді: 11 вересня 2018 20:17
Наше підприємство є представником виробника запасних частин до автогальмівного обладнання. Інформуємо Вас, що термін виготовлення даної продукції складає не менше 30 днів, що унеможливлює постачання продукції протягом 10 календарних днів (згідно вимог тендерної документації). Для можливості участі у даній закупівлі, та створення конкуренції у державних закупівлях, просимо Вас розглянути можливість збільшення строку поставки продукції до 30 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!

У відповідь повідомляємо, що запропоновані зміни до Тендерної документації не відповідають виробничим потребам Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001511 ● 0c18894e1304451b9f36a02233700309
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 18:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.11.2018 № 262


Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-20 15:31:00

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-26-001374-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, а саме: який ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-20 17:34:03

В порядку ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідну інформацію

Надаємо ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена закупівля запасних частин до автогальмівного обладнання згідно додатку, що розміщений окремим файлом .

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2018-12-11 17:51:48

Щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку від 07.12.2018

Детально ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2018-06-26-001374-b від 07.12.2018 АТ "Укрзалізниця" в особі філії "ДВРЗ" звертається в порядку визначеному ч.8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме: просимо повідомити які саме заходи необхідно здійснити Замовнику для забезпечення усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2018-12-14 16:10:51

Про надання інформації

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

АТ «Укрзалізниця» в особі філії «ДВРЗ» щодо результатів моніторингу закупівлі № UA-2018-06-26-001374-b від 07.12.2018 повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Таким чином, можна зробити висновок, що розкриття тендерних пропозицій не відбудеться до тих пір поки замовником не буде надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації, впротивному випадку система автоматично продовжуватиме подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів. Крім того, повідомляємо, що зважаючи на великий обсяг оголошених торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг, а також на те, що у філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» відсутній окремий структурний підрозділ філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» який би відслідковував би звернення, які оприлюдненні на веб-порталі https://prozorro.gov.ua тендерним комітетом філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» не вчасно надано відповідь на звернення зацікавленої особи, у зв’язку з невчасним повідомленням від ініціатора закупівлі про надання підготовленої відповіді на запит. Не вчасне надання відповіді на звернення зацікавленої особи не є порушенням строків надання відповіді на звернення зацікавленої особи, оскільки подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Більше того, під час проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг в тому числі закупівлі № UA-2018-06-26-001374-b від 07.12.2018, філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» завжди дотримується всіх принципів здійснення закупівель які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи те, що процедура закупівлі завершена укладанням договору, а відповідь на звернення оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє про неможливість усунення виявлених порушень. Додатково зазначаємо, що жодним чином не порушуються норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а також подання тендерних пропозицій.

2018-12-14 18:02:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_2

RISK1-4_1

RISK1-4_2

RISK1-8_2

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK1-13_2

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 3 692 316,34
UAH з ПДВ
3 692 316,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРІ-АННА 3 692 316,34
UAH з ПДВ
3 692 316,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 10:33
пропозиція 2
11 жовтня 2018 12:26
тех частина 3.rar
11 жовтня 2018 12:26
тех частина 2.rar
11 жовтня 2018 12:26
тех частина 1.rar
11 жовтня 2018 12:26
пропозиція.rar
11 жовтня 2018 12:26
Кваліфікація.rar

Публічні документи

12 жовтня 2018 10:14
част 2.rar
12 жовтня 2018 10:14
част 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техноекотрейдінг

ТОВ МАРІ-АННА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
Переможець 3 692 316,34
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 18:29

Документи

18 жовтня 2018 18:29
Електронний підпис
18 жовтня 2018 18:29
рішення про намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
3 692 316,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 18:29
Електронний підпис
18 жовтня 2018 18:29
рішення про намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 17:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:02
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 13:03
11-18-06-07-Т.PDF укладений
06 листопада 2018 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 До договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. м. Київ „29” грудня 2018 р. Акціонерне товариство «Українська залізниця» (АТ «Укрзалізниця») м. Київ, іменоване надалі «ЗАМОВНИК», в особі заступника начальника філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Ділігодіна Євгенія Володимировича та виконуючого обов’язки головного інженера філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Дмитренка Олександра Григоровича, які діють на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Ісаєнко О.В. та зареєстрованої в реєстрі за №4505 від 26.10.2018 року, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» (ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ»), іменоване надалі «ПОСТАЧАЛЬНИК», в особі директора Шкляра І.О., який діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом Сторони, дійшли згоди про наступне: 1. ЗАМОВНИК і ПОСТАЧАЛЬНИК, на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 12.3; 12.10 Договору прийшли до згоди продовжити строк дії договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. (далі – Договір) в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі та внести зміни до Договору: 1.1. Доповнити Договір Специфікацією №2 на суму: 723 197,28 грн. (сімсот двадцять три тисячі сто дев'яносто сім гривень 28 копійок), з урахуванням 20% ПДВ – 120 532,88 грн. (сто двадцять тисяч п'ятсот тридцять дві гривні 88 копійок). 2.Внести наступні зміни до Договору: 2.1. п. 4.2. Договору змінити та викласти у наступній редакції: «Загальна сума даного Договору складає – 4 415 513,62 грн. (чотири мільйони чотириста п'ятнадцять тисяч п'ятсот тринадцять гривень 62 копійки), з урахуванням 20% ПДВ – 735 918,94 грн. (сімсот тридцять п'ять тисяч дев'ятсот вісімнадцять гривень 94 копійки).» 2.2. п. 12.7 Договору змінити та викласти у наступній редакції: «Термін дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання по 30.06.2019 р., а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, та в частині оплати,– до повного виконання.». 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. та вступає в силу з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 11-18-06-07-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18-06-07-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 До договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. м. Київ „27” червня 2019 р. Акціонерне товариство «Українська залізниця» (АТ «Укрзалізниця») м. Київ, іменоване надалі «ЗАМОВНИК», в особі заступника начальника філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Ділігодіна Євгенія Володимировича та виконуючого обов’язки головного інженера філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» Дмитренка Олександра Григоровича, які діють на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Ісаєнко О.В. та зареєстрованої в реєстрі за №4505 від 26.10.2018 року, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ» (ТОВ «ТЕХНОЕКОТРЕЙДІНГ»), іменоване надалі «ПОСТАЧАЛЬНИК», в особі директора Шкляра І.О., який діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом Сторони, на підставі ст. 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» п.12.3 та 12.9 Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р., дійшли згоди про наступне: 1. Укласти цю додаткову угоду до Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. про зменшення обсягів закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання: Часть магістральна повітророзподільника з 185 шт. до 143 шт.; Часть головна повітророзподільника з 256 шт. до 210 шт. 2. Виконана частина по Специфікаціях №1 та №2 складає: 3 705 083,76 грн. (три мільйони сімсот п’ять тисяч вісімдесят три гривні 76 копійок) з урахуванням 20% ПДВ – 617 513,96 грн. (шістсот сімнадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень 96 копійок). Невиконана частина по Специфікаціях №1 та №2 складає: 710 429,86 грн. (сімсот десять тисяч чотириста двадцять дев’ять гривень 86 копійок) з урахуванням ПДВ 20% - 118 404,98 грн. (сто вісімнадцять тисяч чотириста чотири гривні 98 копійок) та втрачає свою чинність. 3. п. 4.2. Договору змінити та викласти у наступній редакції: «Загальна сума по Договору складає – 3 705 083,76 грн. (три мільйони сімсот п’ять тисяч вісімдесят три гривні 76 копійок) з урахуванням 20% ПДВ – 617 513,96 грн. (шістсот сімнадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень 96 копійок).» 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №11-18-06-07-Т від 06.11.2018 р. та вступає в силу з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 11-18-06-07-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 3 273 179,23
UAH (в тому числі ПДВ 545 529,87 UAH)