Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2018-06-26-001241-b 1060b393197747baa327b49f41a944a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

грицай тетяна василівна

380442026173 tender@gukv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
380442026173
tender@gukv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 16:00
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик ,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 26 червня 2018 19:06
Дата відповіді: 27 червня 2018 11:41
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Еквівалентом вважається товар вироблений виробником відповідного пристроя або на підставі його ліцензії і рекомендований ним для використання у відповідному пристрої.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" 54 000,00
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
Переможець 54 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Запчастини.pdf укладений
17 липня 2018 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 54 000,00
UAH з ПДВ