Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт операційного блоку Луцької центральної районної лікарні (код ДК 021:2015: 45450000 6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
668 000,00 UAH
UA-2018-06-25-000806-a be9156ff7faf4eb0afc681a2c043cc86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983134
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., село Липини Луцький район, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 21:00
Початок аукціону: 13 липня 2018 15:24
Очікувана вартість: 668 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Примітка: * обсяги надання послуг з поточного ремонту зазначені у Додатку 3 до Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт операційного блоку Луцької центральної районної лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, Липини, Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2018 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 13:37
45450000-6_Тендерна документація_20180625.pdf
25 червня 2018 13:37
Додаток 4 (Проект договору).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖБУД" 648 122,59
UAH з ПДВ
638 102,59
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" 657 916,80
UAH з ПДВ
641 419,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2018 10:37
Електронний підпис
12 липня 2018 10:36
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
12 липня 2018 10:12
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.rar
11 липня 2018 09:27
ПОВНОВАЖЕННЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖБУД"
#39468681
Відхилено 638 102,59
UAH з ПДВ
19 липня 2018 14:08
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
#37107380
Переможець 641 419,80
UAH з ПДВ
24 липня 2018 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
#37107380
641 419,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:08
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:49
Додаткова угода Луцьк Євро Буд оперблок.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:48
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 15:59
Додаткова угода до Договору 14-08 від 7.08.2018.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 15:58
Електронний підпис укладений
08 серпня 2018 15:36
Електронний підпис укладений
08 серпня 2018 15:31
Локальні кошториси, договіврна ціна, відомість ресурсів, календарний план.pdf укладений
08 серпня 2018 15:13
Договір UA-2018-06-25-000806-a ремонт оперблоку.pdf укладений
08 серпня 2018 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 30.11.2018 року (без збільшення суми, визначеної в договорі) у зв'язку з виникненням непередбачуваних об'єктивних обставин, що спричинили неможливість завершення надання послуг у терміни, які були визначені в договорі на момент його укладення.
Номер договору про закупівлю: 14/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Луцька центральна районна лікарня, далі – Замовник, в особі головного лікаря Коновала Сергія Михайловича., який діє на підставі Статуту від 23.11.2016 р., реєстраційний № 13/12, (далі - Замовник), з однієї сторони, і ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" в особі директора Терешковича Ігоря Анатолійовича, який діє на підставі Статуту, затвердженого у Луцькій державній районній адміністрації 2705.2010 року за № 11871020000001293 (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом - Сторони, керуючись Розділом 12 «Порядок зміни умов Договору», відповідно до пункту першого частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» для зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, уклали цю додаткову угоду до договору підряду на виконання поточного ремонту № 14/08 від 07 серпня 2018 року (далі – Договір), про наступне: 1. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції «Ціна цього Договору становить: 572458.80 грн (п’ятсот сімдесят дві тисячі чотириста п’ятдесят вісім гривень 80 копійок), в тому числі ПДВ 95409,80 грн згідно з Договірною ціною.» 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 14/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 572 458,80
UAH з ПДВ