Тест – смужки для вимірювання рівня холестерину в крові (на Апараті для вимірювання рівня глюкози/ холестерину в крові Easy Touch) № 25 шт в упаковці
Очікувана вартість
37 800,00 UAH
UA-2018-06-25-000017-a d0412dac356440148d30958821f0cc38
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження замовника: 49041, Україна, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53
Контактна особа замовника: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Замовником було оголошено закупівлю за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»: Тест – смужки для вимірювання рівня холестерину в крові (на Апараті для вимірювання рівня глюкози/ холестерину в крові Easy Touch) № 25 шт в упаковці UA-2018-05-07-000934-a та оприлюднено в травні 2018 року, які не відбулися через відсутність учасників.
В травні Замовником було повторно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення закупівлі за ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»: Тест – смужки для вимірювання рівня холестерину в крові (на Апараті для вимірювання рівня глюкози/ холестерину в крові Easy Touch) № 25 шт в упаковці UA-2018-05-23-002455-a, які також не відбулися через відсутність учасників. Отже, керуючись п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має підстави для застосування переговорної процедури для закупівлі товарів так, як двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 06 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 упаковка
Тест – смужки для вимірювання рівня холестерину в крові (на Апараті для вимірювання рівня глюкози/ холестерину в крові Easy Touch) № 25 шт в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
#31136877
Переможець 37 800,00
UAH з ПДВ
25 червня 2018 08:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 08:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
#31136877
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 липня 2018 11:57
Договір № 101 Тест-смужки холестерин.pdf укладений
11 липня 2018 11:57
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2019 14:45
sign.p7s зміни до договору
16 липня 2018 11:00
Протокол № 200 про внесення змін до Договору № 101.pdf зміни до договору
16 липня 2018 10:59
Додаткова угода № 1 до Договору № 101.pdf зміни до договору
16 липня 2018 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.12 та п. 7.1 Договору. Пункти 4.12. та 7.1. викласти у наступній редакції: 4.12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг з 06.07.2018 року до 31.12.2018 року. 7.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє з 06.07.2018 р. до 31.12.2018 р., а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно ст.631 ЦКУ та ст. 180 ГК України.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 37 800,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку