Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери
Очікувана вартість
149 500,00 UAH
UA-2018-06-23-001238-a 8851c989b6da4f60bfa4db756b32f41d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталя Сіроштан

+380501310124 zagal@lg.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21782461
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 9
Контактна особа: Наталя Сіроштан
+380501310124
zagal@lg.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 13:19
Очікувана вартість: 149 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 747,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, Шевченка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2018  —  23 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 24 червня 2018 12:46
Дата відповіді: 26 червня 2018 16:25
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Відповідно до п.6.4 Розділу 6 Порядку здійснення допорогових закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
Враховуючи те, що згідно ДК 021:2015 предметом даної закупівлі є закупівля комп'ютерного обладнання та наявності на ринку великої кількості різноманітних моделей принтерів, Замовником було визначено конкретні технічні характеристики до товару та зазначено в оголошенні найоптимальнішу модель, які найбільш підходять для організації виробничого процесу та можуть бути запропоновані учасниками під час цієї закупівлі.
Детальніше з технічними вимогами до предмету закупівлі можна ознайомитися шляхом перегляду відповідних пунктів оголошення про проведення закупівлі.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА 146 027,00
UAH з ПДВ
145 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 149 385,00
UAH з ПДВ
146 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2018 13:31
Електронний підпис
04 липня 2018 13:30
Сanon LBP 251_252_253.pdf
04 липня 2018 13:30
Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2018 13:30
Інструкція.pdf
04 липня 2018 13:30
Гарантійний лист.pdf
04 липня 2018 13:30
Виписка.pdf
04 липня 2018 13:30
Паспорт .pdf
04 липня 2018 13:30
Лист згода.pdf
04 липня 2018 13:30
Витяг.pdf
04 липня 2018 13:30
Проект Договору.pdf
04 липня 2018 13:30
Довідка - ПДВ.pdf
04 липня 2018 13:30
ІПН.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 12:48
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА

ТОВ Фолгат ФТК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА
#3226519869
Переможець 145 268,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 16:16

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА
#3226519869
145 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дговір .PDF укладений
17 липня 2018 11:38