Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 027 000,00 UAH
UA-2018-06-23-000472-c 72cbaee5e7a54671a77628467d74db40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Катерина Володимирівна

0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа: Мельниченко Катерина Володимирівна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2018 16:21
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2018 16:21
Початок аукціону: 09 липня 2018 14:26
Очікувана вартість: 1 027 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30810 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт.
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2018  —  24 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2018 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 17:42
Проект договору компютерне обл..doc
25 червня 2018 11:52
ДКТ Комп'ютерне обладнання.docx
25 червня 2018 11:49
зміни.docx
25 червня 2018 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 17:42
Проект договору компютерне обл..doc
25 червня 2018 11:52
ДКТ Комп'ютерне обладнання.docx
25 червня 2018 11:49
ДКТ Комп'ютерне обладнання.docx
23 червня 2018 16:10
ДКТ Комп'ютерне обладнання.docx
25 червня 2018 11:49
зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 25 червня 2018 13:25
Дата відповіді: 25 червня 2018 14:21
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Вашу інформацію взято до уваги. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 026 795,00
UAH з ПДВ
1 026 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОБРЯНСЬКИЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" 1 027 000,00
UAH з ПДВ
1 027 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2018 17:47
Документи переможця.pdf
06 липня 2018 16:43
Письмо подтв.7z
06 липня 2018 16:43
Наказ Фролова.7z
06 липня 2018 16:43
Гарантія 98-17_208.7z
06 липня 2018 16:43
Банкiвська лiцензiя.7z
06 липня 2018 16:43
9. Статут.pdf
06 липня 2018 16:43
8. Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

06 липня 2018 00:35
Довідка.pdf
26 червня 2018 20:59
Довідка рахунок.pdf
26 червня 2018 20:59
Витяг Добрянский.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ФОП "ДОБРЯНСЬКИЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 1 026 795,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 15:25

Документи

10 липня 2018 15:24
Електронний підпис
10 липня 2018 15:23
Електронний підпис
10 липня 2018 15:23
Протокол 303.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
1 026 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2018 15:24
Електронний підпис
10 липня 2018 15:23
Електронний підпис
10 липня 2018 15:23
Протокол 303.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 15:33
Додаткова угода 1 до Договору 680.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 15:33
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 13:30
Договір 680.pdf укладений
25 липня 2018 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 680
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 026 795,00
UAH з ПДВ