Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір самокопіювальний
Очікувана вартість
19 990,00 UAH
UA-2018-06-23-000325-a e9f647622a6a42e5bbc483a8fae19f29
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Дробот

+380372585281
+380958129192
office@cv.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 37836095
Вебсайт: http://www.treasury.gov.ua/reg/control/chv/uk/index
Місцезнаходження: Україна , Чернівецька обл., Чернівці, 58022, Чернівецька область, вул. Василя Аксенина, буд. 2Е
Контактна особа: Олександр Дробот
+380372585281, +380958129192
office@cv.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 12:00
Очікувана вартість: 19 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папір самокопіювальний багатошаровий перфорований
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 упаковка
Папір самокопіювальний багатошаровий перфорований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2018  —  02 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2018 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 10:27
30190000_ДКТ папір 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 24 червня 2018 13:03
Дата відповіді: 25 червня 2018 16:16
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточніть, будь-ласка, що мається на увазі під визначенням товару, як його еквівалент чи аналог, оскільки у вимогах предмета закупівлі ДК 021 2015 – 30190000-7 Папір самокопіювальний (Папір самокопіювальний багатошаровий перфорований) замовником вказано “Папір самокопіювальний багатошаровий перфорований” з технічними вимогами щодо формату паперу та його пакування, та не містить посилання на на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій