Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки програмної продукції (право на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware)
Technical support services for software (rights to update and upgrade the virtualization software from Vmware producer)
Очікувана вартість
6 527 560,00 UAH
UA-2018-06-22-002880-a f478c7feb5fc46dba5622bbdcc9d5d81
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Краснова

+380442540108 nataliia.krasnova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталія Краснова
+380442540108
nataliia.krasnova@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Петрик Віталій
+3805273285
Vitalii.Petryk@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Nataliia Krasnova
+380442540108
nataliia.krasnova@bank.gov.ua
Additional contacts: Петрик Віталій
+3805273285
Vitalii.Petryk@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 червня 2018 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2018 11:00
Початок аукціону: 02 серпня 2018 13:50
Очікувана вартість: 6 527 560,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH
Publication date: 22 червня 2018 16:24
Enquiries until: 13 липня 2018 11:00
Complaints submission until: до 19 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 6 527 560 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,77 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: послуги з технічної підтримки програмної продукції (право на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware).
Місце надання послуг: Національний банк України, вул. Інститутська, 9, м. Київ; пр. Науки, 7, м. Київ.
Строк надання послуг: послуг з технічної підтримки програмної продукції виробником/розробником програмної продукції Vmware – 12 місяців, з 01.09.2018 до 31.08.2019 року.
Строк початку виникнення права Замовника на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації, яке відображене в персональному кабінеті Замовника на офіційному сайті виробника/ розробника програмної продукції віртуалізації Vmware – до 05.09.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Amount of services provided: technical support services for software (rights to update and upgrade the virtualization software from Vmware producer).
Place of provision of services: National Bank of Ukraine, 9, Instytuska St., Kyiv, 01601; 7, Nauky Ave., Kyiv, 03028.
Term of provision of services: technical support services by producer/developer of Vmware software – 12 months from 1 September 2018 through 31 August 2019.
Start of creation of Bidding advertiser’s right to update and upgrade the virtualization software stated in the Bidding advertiser’s personal profile on the official website of the producer/developer of the virtualization software Vmware – before 5 September 2018.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної підтримки програмної продукції (право на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Technical support services for software (rights to update and upgrade the virtualization software from Vmware producer)
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 16:24
Додаток 4_проект договору_Support VMware.docx
22 червня 2018 16:24
Тендерна документація_Support Vmware_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До проекту Договора
Дата подання: 11 липня 2018 16:18
Дата відповіді: 13 липня 2018 18:31
1. Із змісту п. 1.1-1.3, а також 6.2.4, 6.3.3. – 6.3.5 проекту Договору вбачається, що технічна підтримка програмної продукції здійснюється безпосередньо виробником такої програмної продукції – VMware, а самі послуги по Договору полягають в оранізації Виконавцем доступу Замовнику до такої технічної підтримки в його персональному кабінеті, закріпленому за ним на офіційному сайті компанії виробника/розробника програмної продукції Vmware . Згідно п. 1.3 проекту договору підтвердженням надання Послуг є факт відображення в персональному кабінеті Замовника інформації про те, що виробником такої програмної продукції здійснюється технічна підтримка – тобто Виконавець успішно організував доступ Замовнику до технічної підтримки, що надається не самим Виконавцем, а виробником такої програмної продукції – Vmware. Враховуючи вищезазначене, а також той факт, що згідно політики Vmware технічна підтримка фізично не може надаватися самим Виконавцем по договору , виключно - Vmware , вважаємо за необхідне в п. 1.1 проекту договору замінити предмет договору з «Послуг з технічної підтримки програмної продукції» на «Послуги з організації доступу до технічної підтримки програмної продукції від виробника VmWare», що відповідатиме логіці та змісту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет договору «надання послуг з технічної підтримки програмної продукції (право на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware)» повністю відповідає суті операції, що полягає у постачанні Замовнику права на отримання оновлень та удосконалень програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware. В свою чергу саме Виробник надає доступ до свого порталу, на якому Замовник в особистому кабінеті отримує можливість на завантаження цих оновлень/удосконалень, відповідно до правил Виробника щодо розповсюдження технічної підтримки.
https://www.vmware.com/content/dam/digitalmarketing/vmware/en/pdf/services/support/vmware-production-support.pdf
Online access to documentation and technical resources, knowledge base, discussion forums. Online access to product updates and upgrades
До проекту Договора
Дата подання: 11 липня 2018 16:23
Дата відповіді: 13 липня 2018 18:33
Враховуючи зміст п. 1.3 Договору та те, що підтвердженням надання Послуг є факт відображення в персональному кабінеті Замовника інформації про початок здійснення Vmware самої технічної підтримки, вважаємо за необхідне видалити п. 2.6 проекту Договору, оскільки останній суперечить п. 2.4 Договору та змісту договору- організації доступу до технічної підтримки програмної продукції її виробником VMware.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.3 проекту Договору визначено, що підтвердженням надання Послуг є акт про приймання – передавання наданих послуг, визначений у п. 2.4 цього Договору, та відображення в персональному кабінеті Замовника інформації про те, що стосовно програмної продукції віртуалізації, визначеній в Додатку _ до цього Договору, здійснюється технічна підтримка. Відповідно до пункту 2.4 Договору, надання Послуг за цим Договором підтверджується актом про приймання – передавання наданих послуг (далі – Акт). Пунктом 4.1 проекту Договору, визначено порядок оплати Послуг: «оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта».
На підставі вищезазначеного, Акт, передбачений пунктом 2.4 проекту Договору, є платіжним первинним документом, на підставі якого здійснюється оплата послуг.
Пунктом 2.2 проекту Договору визначено строк користування технічною підтримкою – 12 місяців з моменту надання доступу до технічної підтримки. Відповідно до пункту 2.6 проекту Договору, Сторони після закінчення строку користування технічною підтримкою, складають акт про приймання – передавання наданих послуг з технічної підтримки програмної продукції (право на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware) в повному обсязі.
З огляду на вищевказане, акт, визначений пунктом 2.6 проекту Договору, є документом, який підтверджує лише факт надання послуг з технічної підтримки програмної продукції (право на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware) в повному обсязі.
До проекту Договора
Дата подання: 11 липня 2018 16:23
Дата відповіді: 13 липня 2018 18:34
Пропонуємо доповнити п. 2.5 Договору наступним: Якщо Замовник не підписав Акт протягом 3 (трьох) робочих днів з дати їх отримання від Виконавця та не надав письмову мотивовану відмову від підписання, то Послуги вважаються прийнятим відповідно до Акту приймання-передачі, що підписаний Виконавцем в односторонньому порядку, без претензій та мають бути оплачені в порядку п. 4.1 Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2.4 Договору, надання Послуг за цим Договором підтверджується актом про приймання – передавання наданих послуг (далі – Акт). Пунктом 2.5 проекту Договору визначено, що Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Акта у разі відсутності зауважень підписує цей Акт та передає його один примірник Виконавцю або надає мотивовані зауваження та визначає строки для їх усунення.
Відповідно до пункту 4.1 проекту Договору, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта. Відповідно до пункту 4.2 проекту Договору, оплата здійснюється за умови наявності в Акті посилання на повний номер і дату укладання цього Договору (останнього додаткового договору до цього Договору), із обов’язковим зазначенням переліку програмної продукції віртуалізації, щодо якої здійснюється технічна підтримка, рівнів технічної підтримки та вказаної вартості наданих Послуг.
Крім того, підпунктами 6.1.1, 6.1.2 пункту 6.1 проекту Договору визначено обов’язок Замовника щодо своєчасної оплати послуг та прийняття якісно наданих послуг згідно з Актом, підписаним уповноваженими особами обох Сторін. При цьому, у разі порушення Виконавцем вимог пункту 4.2 проекту Договору, підпунктом 6.2.3 пункту 6.2 проекту Договору передбачено право Замовника повернути Акт Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного його оформлення (відсутність підписів, посилання на повний номер і дату укладання цього Договору (останнього додаткового договору до цього Договору), вказаної вартості наданих Послуг, тощо).
Так, Замовник здійснює оплату послуг лише на підставі підписаного обома Сторонами акта про приймання – передавання наданих послуг, який відповідає вимогам пункту 4.2 проекту Договору.
До проекту Договора
Дата подання: 11 липня 2018 16:24
Дата відповіді: 13 липня 2018 18:39
Пропонуємо викласти п. 4.1 проекту Договору в такій редакції: Оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта (з урахуванням особливостей передбачених п. 2.5 Договору)
Відповідь: Відповідно до пункту 2.4 Договору, надання Послуг за цим Договором підтверджується актом про приймання – передавання наданих послуг (далі – Акт). Пунктом 2.5 проекту Договору визначено, що Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Акта у разі відсутності зауважень підписує цей Акт та передає його один примірник Виконавцю або надає мотивовані зауваження та визначає строки для їх усунення.
Відповідно до пункту 4.1 проекту Договору, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта. Відповідно до пункту 4.2 проекту Договору, оплата здійснюється за умови наявності в Акті посилання на повний номер і дату укладання цього Договору (останнього додаткового договору до цього Договору), із обов’язковим зазначенням переліку програмної продукції віртуалізації, щодо якої здійснюється технічна підтримка, рівнів технічної підтримки та вказаної вартості наданих Послуг.
Крім того, підпунктами 6.1.1, 6.1.2 пункту 6.1 проекту Договору визначено обов’язок Замовника щодо своєчасної оплати послуг та прийняття якісно наданих послуг згідно з Актом, підписаним уповноваженими особами обох Сторін. При цьому, у разі порушення Виконавцем вимог пункту 4.2 проекту Договору, підпунктом 6.2.3 пункту 6.2 проекту Договору передбачено право Замовника повернути Акт Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного його оформлення (відсутність підписів, посилання на повний номер і дату укладання цього Договору (останнього додаткового договору до цього Договору), вказаної вартості наданих Послуг, тощо).
Так, Замовник здійснює оплату послуг лише на підставі підписаного обома Сторонами акта про приймання – передавання наданих послуг, який складений згідно вимог Договору.
До проекту Договора
Дата подання: 11 липня 2018 16:36
Дата відповіді: 13 липня 2018 18:42
Пропонуємо видалити п. 7.5, - оскільки технічна підтримки не надається самим Виконавцем по договору , а виключно -Vmware, виконавець не несе відповідальності за якість такої підтримки. Він її виключно організовує
Відповідь: Сторонами Договору про закупівлю послуг є Замовник та Виконавець згідно пункту 1.1 проекту Договору.
Пунктом 5.1 Розділу V «ЯКІСТЬ ПОСЛУГ» проекту Договору передбачено, що Послуги надаються Виконавцем якісно, своєчасно, згідно технічних вимог та у обсязі передбаченому в Додатку (-ах) __ до цього Договору.
Пунктом 5.2 Розділу V «ЯКІСТЬ ПОСЛУГ» проекту Договору передбачено, що Послуги за цим Договором повинні забезпечувати функціональні можливості, які декларуються виробником на офіційних сайтах.
Підпунктом 6.3.2 пункту 6.3 Розділу VI «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ» проекту Договору визначено обов’язок Виконавця забезпечувати надання Послуг, якість яких відповідає вимогам, що встановлені цим Договором.
Відповідно до пункту 7.5 проекту Договору, у разі порушення умов Договору щодо якості з Виконавця на вимогу Замовника стягується штраф у розмірі 20% від загальної вартості Послуг за Договором.
На підставі вищенаведеного роз’яснюємо: пунктом 7.5 проекту Договору передбачена відповідальність Виконавця за порушення умов Договору щодо якості, визначених пунктами 5.1, 5.2, 6.3.2 проекту Договору.
В підтвердження вищезазначеного також зазначаємо, що згідно предмету договору закуповуються послуги з технічної підтримки ПП, а не послуги з її організації, тому за якість послуг повинен відповідати Виконавець.
До проекту Договора
Дата подання: 11 липня 2018 16:37
Дата відповіді: 13 липня 2018 18:45
Пунктом 13.3 вказано, що на операції за даним договором поширюється Податкова пільга згідно до п. 26¹ підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Однак, звертаємо вашу увагу, що така пільга поширюється на послуги з технічної підтримки ВИКЛЮЧНО у випадку, якщо в межах такої послуги ВНОСИТЬСЯ ЗМІНИ У ПРОГРАМНИЙ КОД самої програмної продукції (див. ІК ДФС від 16.05.2018 року № 2185/6/99-99-15-03-02-15/ІПК) . Враховуючи зміст Послуг та самої технічної підтримки, що здійснюється здійснюється Vmware , зміни у програмні коди –не вносяться, а тому Послуги за даним договором є об’єктом оподаткування ПДВ в загальному порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги з технічної підтримки, що є предметом даної закупівлі, надаються у відповідності з положенням компанії VMware щодо «Technical Support and Subscription Services» безпосередньо виробником (https://www.vmware.com/content/dam/digitalmarketing/vmware/en/pdf/support/vmware-support-terms-conditions.pdf).
В межах надання Замовнику послуг з технічної підтримки програмної продукції, передбаченої умовами даних конкурсних торгів, а саме «Subscription Services» (Сервіс Підписки), надаються «Maintenance Releases, Minor Releases, and Major Releases to the Software» (технічні випуски, незначні випуски та основні випуски програмного забезпечення), тобто Замовник отримує право на оновлення та удосконалення програмної продукції віртуалізації від виробника Vmware, які в результаті завантаження та встановлення вносять зміни до машинного коду програмної продукції. Відповідно до п. 26¹; підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України: «Тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції. Для цілей цього пункту до програмної продукції відносяться: будь-які зміни, оновлення, додатки, доповнення та/або розширення функціоналу комп’ютерних програм, права на отримання таких оновлень, змін, додатків, доповнень протягом певного періоду часу.» Таким чином, ця операція звільняється від сплати ПДВ на підставі п. 26¹ підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2018
UA-2018-06-22-002880-af478c7feb5fc46dba5622bbdcc9d5d81
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 липня 2018 14:36
Електронний підпис

Документи

27 липня 2018 14:37
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2018 16:20
МВС_17.07.2018_Удовик.pdf
09 серпня 2018 16:20
ДПІ_довідка.pdf
09 серпня 2018 16:20
Cт_17__Корупц_ЮО_н.pdf
20 липня 2018 13:53
Таблиця цін.pdf
20 липня 2018 13:53
Статут 23.04.18.pdf
20 липня 2018 13:53
Ст_17.pdf
20 липня 2018 13:53
Специфікація.pdf
20 липня 2018 13:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 липня 2018 13:53
Підписант Вайз.pdf
20 липня 2018 13:53
Витяг ПДВ.PDF
20 липня 2018 13:53
Авторизація.pdf
20 липня 2018 13:53
Licenziya.pdf.(2).P7S
20 липня 2018 13:53
Licenziya.pdf.(1).P7S
20 липня 2018 13:53
Licenziya.pdf
20 липня 2018 13:53
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(2).P7S
20 липня 2018 13:53
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(1).P7S
20 липня 2018 13:53
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf
20 липня 2018 13:53
BG 4675-18G TOV WISE IT.pdf.(2).P7S
20 липня 2018 13:53
BG 4675-18G TOV WISE IT.pdf.(1).P7S
20 липня 2018 13:53
BG 4675-18G TOV WISE IT.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ" 6 498 950,54
UAH
6 448 950,54
UAH
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 6 521 656,28
UAH
6 471 656,28
UAH
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 16:20
МВС_17.07.2018_Удовик.pdf
09 серпня 2018 16:20
ДПІ_довідка.pdf
09 серпня 2018 16:20
Cт_17__Корупц_ЮО_н.pdf
20 липня 2018 13:53
Таблиця цін.pdf
20 липня 2018 13:53
Статут 23.04.18.pdf
20 липня 2018 13:53
Ст_17.pdf
20 липня 2018 13:53
Специфікація.pdf
20 липня 2018 13:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 липня 2018 13:53
Підписант Вайз.pdf
20 липня 2018 13:53
Витяг ПДВ.PDF
20 липня 2018 13:53
Авторизація.pdf
20 липня 2018 13:53
Licenziya.pdf.(2).P7S
20 липня 2018 13:53
Licenziya.pdf.(1).P7S
20 липня 2018 13:53
Licenziya.pdf
20 липня 2018 13:53
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(2).P7S
20 липня 2018 13:53
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf.(1).P7S
20 липня 2018 13:53
Dovirenist_Dmytrenko 271217.pdf
20 липня 2018 13:53
BG 4675-18G TOV WISE IT.pdf.(2).P7S
20 липня 2018 13:53
BG 4675-18G TOV WISE IT.pdf.(1).P7S
20 липня 2018 13:53
BG 4675-18G TOV WISE IT.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"
#39427231
Переможець 6 448 950,54
UAH
09 серпня 2018 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2018 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"
#39427231
6 448 950,54
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 14:29
Договір №100442 від 20.08.2018_ВайзАйТі.pdf укладений
20 серпня 2018 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 6 448 950,54
UAH