Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги С181525 Мартинівка - Грушвиця на ділянці км 0+000 - км 3+300, Рівненський район
Очікувана вартість
11 205 499,00 UAH
UA-2018-06-22-000162-a bfd173ba86db4c25be6fa865341732bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2018 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 13:17
Очікувана вартість: 11 205 499,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 027,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт автомобільної дороги С181525 Мартинівка - Грушвиця на ділянці км 0+000 - км 3+300, Рівненський район
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги С181525 Мартинівка - Грушвиця на ділянці км 0+000 - км 3+300, Рівненський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35364, Україна, Рівненська область, Мартинівка - Грушвиця, на ділянці км 0+000 - км 3+300
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-21-000040 ● 523758e40e6d4ddbbb16a9ddfcc58622
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.04.2021
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.04.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

2. UA-2018-06-22-000162-a 22.06.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а саме у закупівлі UA-2018-06-22-000162-a, зобов’язуємося недопускати їх у майбутньому.

2021-05-07 14:35:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Враховано в роботі

2021-11-25 14:18:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2018 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 10 920 000,00
UAH з ПДВ
10 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' 11 050 000,00
UAH з ПДВ
10 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 10 989 999,08
UAH з ПДВ
10 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 11 201 130,00
UAH з ПДВ
11 201 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 16:46
32- 11501.zip
09 липня 2018 16:32
32- 11501.zip
09 липня 2018 16:24
Проект Договору01.pdf
09 липня 2018 16:24
Податкова оригінал.pdf
09 липня 2018 16:24
3-2_5Антикоруп.pdf
09 липня 2018 16:24
3-2_1.pdf
09 липня 2018 16:24
3-1_2.pdf
09 липня 2018 16:24
3_4_5Договір Асфальт01.pdf
09 липня 2018 16:24
3_2_2Конкуренція.pdf
09 липня 2018 16:24
3_1_4Досвід.pdf
09 липня 2018 16:24
3_1_4Договір_ЧМП01.pdf
09 липня 2018 16:24
3_1_4Договір_ВОмеляна01.pdf
09 липня 2018 16:24
3_1_4 підтвердження.pdf
09 липня 2018 16:24
3_1_3Працівники.pdf
09 липня 2018 16:24
3_1_1Наявність МТЗ.pdf
09 липня 2018 16:24
2_12_4Дозвіл03.pdf
09 липня 2018 16:24
2-12_3Дозвіл02.pdf
09 липня 2018 16:24
2-12_2Дозвіл01.pdf
09 липня 2018 16:24
2-12-1Ліцензія01.pdf
09 липня 2018 16:24
2_11 еКОЛОГІЯ.pdf
09 липня 2018 16:24
23.imd
09 липня 2018 16:24
2_10_4ВР-00-0101.pdf
09 липня 2018 16:24
2_10_3ДЦ-00-0101.pdf
09 липня 2018 16:24
2_10_2ЗВ-00-0101.pdf
09 липня 2018 16:24
2-10_1ЛК-00-0101.pdf
09 липня 2018 16:24
2_8Довідка з Банку01.pdf
09 липня 2018 16:24
2_7_2Наказ01.pdf
09 липня 2018 16:24
2_7_1Протокол_Збори01.pdf
09 липня 2018 16:24
2_6ЛИСТ ЗГОДА.pdf
09 липня 2018 16:24
2_4ВИТЯГ РЕЄСТРУ ПДВ.pdf
09 липня 2018 16:24
2_1Статут01.pdf

Публічні документи

08 липня 2018 21:08
Електронний підпис
08 липня 2018 20:56
Статут.pdf
08 липня 2018 20:56
Проект договору.pdf
08 липня 2018 20:56
Довідки з банку.pdf
08 липня 2018 20:56
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2018 20:56
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2018 20:56
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 липня 2018 20:56
Лист-гарантія.pdf
08 липня 2018 20:56
47.bdcu

Публічні документи

09 липня 2018 11:13
bdcu.zip
09 липня 2018 11:13
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
09 липня 2018 11:13
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
Відхилено 10 449 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 14:25
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''
#40443212
Переможець 10 450 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 14:27

Документи

07 серпня 2018 14:24
Електронний підпис
07 серпня 2018 14:24
Протокол №60-2-1.PDF
11 липня 2018 12:24
Протокол №36.PDF

Документи

07 серпня 2018 14:26
Електронний підпис
07 серпня 2018 14:26
Протокол №60-2-2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''
#40443212
10 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 14:26
Електронний підпис
07 серпня 2018 14:26
Протокол №60-2-2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:10
Д.у. №7 до Д. №25.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:37
Д.у. №5 до Д. №25.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
23 серпня 2018 15:17
Договір №25.PDF укладений
23 серпня 2018 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML