Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для забезпечення бригад швидкої медичної допомоги
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-06-21-000671-c 891e3b69b11b408fbbb97b873a5367c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донюк Юрій Володимирович

+380978399550 km_ambulance@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 26514713
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пілотська 1
Контактна особа: Донюк Юрій Володимирович
+380978399550
km_ambulance@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2018 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2018 14:34
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2018 14:34
Початок аукціону: 09 липня 2018 12:29
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 найменувань
Витратні матеріали для забезпечення бригад швидкої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вулиця Депутатська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 14:30
ТД МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ост 2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РОКМЕД" 455 177,00
UAH з ПДВ
455 177,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІДАН 461 998,40
UAH з ПДВ
461 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2018 16:03
документи на переможця
05 липня 2018 17:46
9_Інші документи.PDF
05 липня 2018 17:46
5_Щодо ліцензування.PDF
05 липня 2018 17:46
4_Статут.PDF
05 липня 2018 17:46
3_Щодо ст.17.PDF

Публічні документи

07 липня 2018 12:33
Технічна частина 3.PDF
07 липня 2018 12:33
Технічна частина 2.PDF
07 липня 2018 12:33
Технічна частина 1.PDF
07 липня 2018 12:33
Тендерна пропозиція.PDF
07 липня 2018 12:33
Проект договору.PDF
07 липня 2018 12:33
Комерційна частина.PDF
07 липня 2018 12:33
ГЛ Авідан.pdf
07 липня 2018 12:33
ГЛ Авидан_Неман.jpg
07 липня 2018 12:33
ГЛ Авидан_ЛексТрейд.jpg
07 липня 2018 12:33
ГЛ Авидан_Калина.pdf
07 липня 2018 12:33
Авідан-ХПЦ-26.06.18.pdf
07 липня 2018 12:33
1354 Авидан.pdf
07 липня 2018 12:33
Доверенность 2018.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РОКМЕД"

ТОВ АВІДАН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РОКМЕД"
#41488340
Переможець 455 177,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОКМЕД"
#41488340
455 177,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 19:49
Нак ТОВ РОКМЕД.pdf укладений
02 квітня 2019 19:48
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 11:38
ТОВ Рокмед_Договір 25_дод_ угода 4.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 11:36
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 16:41
ТОВ РОКМЕД Договір 25 дод_угода 3.pdf зміни до договору
15 січня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:54
ТОВ РОКМЕД Договір 25 Дод_угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:53
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 12:50
ТОВ РОКМЕД Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 липня 2018 12:48
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 10:47
ТОВ РОКМЕД Договір 25.pdf зміни до договору
25 липня 2018 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення специфікації (технічна помилка, а саме: вказано у стовпчику «ПДВ, грн.» по кожній позиції загальну суму ПДВ, внесено наступні виправлення: у стовпчику «ПДВ, грн.» по кожній позиції вказано суму ПДВ за одиницю виробу (шт.)).
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та п. 10.3. Розділу Х «Строк дії договору», Договору № 25 від 25.07.2018 року, про закупівлю витратних матеріалів для забезпечення бригад швидкої медичної допомоги за державні кошти (код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали), продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та п. 10.3. Розділу Х «Строк дії договору», Договору № 25 від 25.07.2018 року, про закупівлю витратних матеріалів для забезпечення бригад швидкої медичної допомоги за державні кошти (код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали), продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році, а саме: 91035,40 (Дев’яносто одна тисяча тридцять п’ять гривень 40 копійок).
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та п. 3.4. Розділу ІІІ " Сума договору" Договору №25 від 25.07.2018 року, про закупівлю витратних матеріалів для забезпечення бригад швидкої медичної допомоги за державні кошти ( код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали ), зменшити обсяги закупівлі у 2019 році до 90977,00 (Дев'яносто тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок)
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 546 154,00
UAH з ПДВ