Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для навчального корпусу
Очікувана вартість
144 500,00 UAH
UA-2018-06-20-001429-a 6179e2cf485546dab6685e2e47eb623d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Ульянова

+380627445204 bahmuzika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ "БАХМУТСЬКИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ ІМЕНІ ІВАНА КАРАБИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 02214567
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, вул. Лермонтова, 12
Контактна особа: Наталя Ульянова
+380627445204
bahmuzika@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 16:00
Очікувана вартість: 144 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 722,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Стілець відвідувача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
40 штука
Кріплення до стільця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
12 штука
Стілець для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 штука
Пуф-банкетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штука
Крісло для гримера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 штука
Крісло для студійної кімнати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штука
Лава для переодягальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штука
Лава кована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Свободи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 16:29
Додаток 6.doc
20 червня 2018 13:32
Оголошення стільці.doc
20 червня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 16:29
Додаток 6.doc
20 червня 2018 13:32
Оголошення стільці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 143 940,00
UAH з ПДВ
143 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 15:50
Договір Ромни.pdf
26 червня 2018 15:50
Договір №193 від 16.03.2018.pdf
26 червня 2018 15:50
Видаткові.PDF
26 червня 2018 15:50
Форма 4-ОПП.pdf
26 червня 2018 15:50
Право підпису.pdf
26 червня 2018 15:50
Паспорт Печений В.Б..pdf
26 червня 2018 15:50
Матер.технічна база.pdf
26 червня 2018 15:50
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
26 червня 2018 15:50
Довідка з міліції 04.06.18.pdf
26 червня 2018 15:50
Довідка з банку 17.05.18.pdf
26 червня 2018 15:50
гигиена.pdf
26 червня 2018 15:50
Гарантійний лист.pdf
26 червня 2018 15:50
Витяг з реестр. ПДВ.PDF
26 червня 2018 15:50
Витяг з ЄДР 18.06.18.pdf
26 червня 2018 15:50
Виписка з ЄДР.pdf
26 червня 2018 15:50
Види діяльності.pdf
26 червня 2018 15:50
Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2018 15:50
Проект договору.pdf
26 червня 2018 15:50
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 143 940,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 12:57

Документи

27 червня 2018 12:57
Електронний підпис
27 червня 2018 12:56
Протокол 3.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
143 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2018 12:57
Електронний підпис
27 червня 2018 12:56
Протокол 3.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 14:13
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 13:30
Доп.угода 1.jpg зміни до договору
30 липня 2018 13:30
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 13:53
Договор 46ДТ.PDF укладений
05 липня 2018 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 46дт
Договір:
Номер додаткової угоди: 46дт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 30 вересня 2018
Сума оплати за договором: 143 940,00
UAH з ПДВ