Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
103 600,00 UAH
UA-2018-06-20-000904-a ● b4ae4aef5ddf404e80569c85990ae0ee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 13491258 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24 |
Контактна особа: |
Зубань Марина Олександрівна +380956300246 docemp.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2018 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2018 15:00 |
Очікувана вартість: | 103 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 036,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
1. Кількість товару: 15 штук (детальна інформація про кількість, найменування та обсяг поставки наведена у Додатку 3); 2. Місце поставки: КЛПУ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф", адреса доставки: вул. Остапа Вишні, б.24, м. Краматорськ, Донецька область, 84331; 3. Термін поставки: протягом 10 (десяти) календарних днів з дати узгодження відповідної заявки від Замовника на отримання товару; 4. Вся продукція, яка постачається, повинна бути новою, терміни та умови її зберігання не повинні бути порушені; 5. Доставка товару Замовнику здійснюються за рахунок Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
БФП Xerox WorkCentre 3225DNI Wi-Fi, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька обл., Краматорськ, Остапа Вишні, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
БФП Xerox Workcentre 3025 (3025V_BI), або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька обл., Краматорськ, Остапа Вишні, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
БФП HP Color LaserJet Pro M180n, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька обл., Краматорськ, Остапа Вишні, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2018 11:24 |
Додаток_3.doc | |
20 червня 2018 11:24 |
Додаток_2.doc | |
20 червня 2018 11:24 |
Додаток_1.doc | |
20 червня 2018 11:24 |
Iнформацiя_для_Учасникiв_МФУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 20 червня 2018 23:18
Дата відповіді: 22 червня 2018 09:58
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами закупівлі передбачено подання пропозицій учасниками закупівлі як щодо оригінальних товарів певного виробника, так і щодо аналогів (еквівалентів) товарів, які є предметом закупівлі.
В складі своєї пропозиції кожний учасник повинен надати інформацію згідно додатку 3 “Технічне завдання ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ“ до інформації щодо закупівлі товару, заповнивши при цьому графи 5 (назва предмета закупівлі згідно документів виробника (тип, марка і т.ін.) та 6 (характеристики товару, який пропонується) запропонованої таблиці.
В разі, якщо характеристики товару, який пропонується, повністю співпадуть з технічними вимогами до предмета закупівлі, зазначений товар може розглядатися як аналог (еквівалент).
В складі своєї пропозиції кожний учасник повинен надати інформацію згідно додатку 3 “Технічне завдання ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ“ до інформації щодо закупівлі товару, заповнивши при цьому графи 5 (назва предмета закупівлі згідно документів виробника (тип, марка і т.ін.) та 6 (характеристики товару, який пропонується) запропонованої таблиці.
В разі, якщо характеристики товару, який пропонується, повністю співпадуть з технічними вимогами до предмета закупівлі, зазначений товар може розглядатися як аналог (еквівалент).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТФП" #31866747 |
Переможець |
100 650,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2018 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір БФП.pdf | укладений |
10 липня 2018 14:52
|