Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютери
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2018-06-20-000149-c ● af5786b986874d5fac0d684efdb3870a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вузлівський опорний навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" Радехівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 22374922 |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., село Вузлове, вулиця Львівська 57 Радехівського району |
Контактна особа: |
Стражник Дмитро Васильович +380675816597 dmytro@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2018 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2018 10:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2018 10:34 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 13:06 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80252, Україна, Львівська область, с.Вузлове, вул.Львівська,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2018 10:30 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 20 червня 2018 23:25
Дата відповіді: 20 червня 2018 23:52
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми вказали мінімальні вимоги, пропонувати аналоги чи еквіваленти можна, і ми будемо їх розглядати.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 21 червня 2018 15:08
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається.
Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне.
Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності.
Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними.
Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2018 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" |
63 244,00
UAH з ПДВ
|
63 244,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" |
73 997,88
UAH з ПДВ
|
70 999,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
76 296,00
UAH з ПДВ
|
71 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
83 226,00
UAH з ПДВ
|
83 226,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" #3116813472 |
Рішення скасоване |
63 244,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 11:32
|
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" #3116813472 |
Переможець |
63 244,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір комп - 0001.jpg | зміни до договору |
11 липня 2018 15:58
|
договір комп - 0002.jpg | укладений |
11 липня 2018 12:31
|
договір комп - 0001.jpg | укладений |
11 липня 2018 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилки |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |