Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2018-06-20-000149-c af5786b986874d5fac0d684efdb3870a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стражник Дмитро Васильович

+380675816597 dmytro@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вузлівський опорний навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей" Радехівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22374922
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., село Вузлове, вулиця Львівська 57 Радехівського району
Контактна особа: Стражник Дмитро Васильович
+380675816597
dmytro@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2018 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 10:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 10:34
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:06
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80252, Україна, Львівська область, с.Вузлове, вул.Львівська,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 10:30
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 20 червня 2018 23:25
Дата відповіді: 20 червня 2018 23:52
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми вказали мінімальні вимоги, пропонувати аналоги чи еквіваленти можна, і ми будемо їх розглядати.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 21 червня 2018 15:08
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" 63 244,00
UAH з ПДВ
63 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 73 997,88
UAH з ПДВ
70 999,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 76 296,00
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 83 226,00
UAH з ПДВ
83 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 16:42
Досвід виконання (1).pdf
27 червня 2018 16:42
_Дубина_ Санкції.pdf
27 червня 2018 16:42
Sertif Philips.pdf
27 червня 2018 16:42
Philips_monitors.pdf
27 червня 2018 16:42
Цінова_пропоз..pdf
27 червня 2018 16:42
Проект договору (2).pdf
27 червня 2018 16:42
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 17:02
лист авторизація.png
26 червня 2018 17:02
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
26 червня 2018 17:02
Сертификат Завереный.pdf
26 червня 2018 17:02
Пропозиція.pdf
26 червня 2018 17:02
Лист-відгук.rar
26 червня 2018 17:02
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
Рішення скасоване 63 244,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 11:32
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
Переможець 63 244,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
63 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір комп - 0001.jpg зміни до договору
11 липня 2018 15:58
договір комп - 0002.jpg укладений
11 липня 2018 12:31
договір комп - 0001.jpg укладений
11 липня 2018 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML