Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Одномісні парти зі стільцями
Очікувана вартість
3 965 000,00 UAH
UA-2018-06-19-003403-a ● 336e56d063bd4ec1a840d92f127e2a1e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Циганок Анджела Михайлівна 380444199838 katorgina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2018 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2018 12:56 |
Очікувана вартість: | 3 965 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39650 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Одномісні парти зі стільцями
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Одномісні парти зі стільцями 1525 парт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 5 серпня 2018 року
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Одномісні парти зі стільцями 1525 парт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 5 серпня 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1525 Одиниця
Одномісні парти зі стільцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04211, Україна, місто Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2018 15:05 |
відповідь на вимогу.pdf | |
23 червня 2018 15:01 |
ТД парти 2 зі змінами.docx | |
19 червня 2018 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2018 17:42 |
ТД парти 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-19-003403-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 20 червня 2018 08:57
незрозуміле вимога замовника по ДСТУ
згідно ДОДАТОК № 2 тендерної документації «Всі меблі повинні відповідати вимогам ДСТУ 4414:2005 "Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови"».
Надаємо витяг з вказаного ДСТУ :
""4 ОСНОВНІ РОЗМІРИ
4.1 Функціональні розміри меблів згідно з індивідуальним замовленням, які убезпечують ко- ристувачів, повинні відповідати ГОСТ 13025.1, ГОСТ 13025.2, ГОСТ 13025.3, ГОСТ 13025.4, ГОСТ 16855, ГОСТ 17524.1, ГОСТ 17524.2, ГОСТ 17524.4, ГОСТ 17524.5, ГОСТ 17524.8, ГОСТ 18310.1, ГОСТ 18310.2, ГОСТ 18310.3, ГОСТ 18310.4, ГОСТ 16855, ГОСТ 18666, ГОСТ 18723, ГОСТ 19178, ГОСТ 19301.1, ГОСТ 19301.2, ГОСТ 19301.3, ГОСТ 22359, ГОСТ 22360, ГОСТ 22361, ГОСТ 22415, ГОСТ 26682, ГОСТ 26800.1, ГОСТ 26800.2, ГОСТ 26800.3.
4.2 Функціональні розміри меблевих виробів, що їх виготовляють за ескізами (креслениками) замовника, повинні бути попередньо погоджені із замовником""
По п.4.1. не вказано ГОСТ якім відповідають розміри столів та стільців меблів учнівських.
По п. 4.2 Замовник не надав ескізи меблів, які він вимагає.
Таким чином не зрозуміло вимога Замовника ДСТУ 4414:2005, яке ніяким чином не стосується учнівських меблів та не відповідає вимогам Міністерства освіти Украині.
Прошу внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Надаємо витяг з вказаного ДСТУ :
""4 ОСНОВНІ РОЗМІРИ
4.1 Функціональні розміри меблів згідно з індивідуальним замовленням, які убезпечують ко- ристувачів, повинні відповідати ГОСТ 13025.1, ГОСТ 13025.2, ГОСТ 13025.3, ГОСТ 13025.4, ГОСТ 16855, ГОСТ 17524.1, ГОСТ 17524.2, ГОСТ 17524.4, ГОСТ 17524.5, ГОСТ 17524.8, ГОСТ 18310.1, ГОСТ 18310.2, ГОСТ 18310.3, ГОСТ 18310.4, ГОСТ 16855, ГОСТ 18666, ГОСТ 18723, ГОСТ 19178, ГОСТ 19301.1, ГОСТ 19301.2, ГОСТ 19301.3, ГОСТ 22359, ГОСТ 22360, ГОСТ 22361, ГОСТ 22415, ГОСТ 26682, ГОСТ 26800.1, ГОСТ 26800.2, ГОСТ 26800.3.
4.2 Функціональні розміри меблевих виробів, що їх виготовляють за ескізами (креслениками) замовника, повинні бути попередньо погоджені із замовником""
По п.4.1. не вказано ГОСТ якім відповідають розміри столів та стільців меблів учнівських.
По п. 4.2 Замовник не надав ескізи меблів, які він вимагає.
Таким чином не зрозуміло вимога Замовника ДСТУ 4414:2005, яке ніяким чином не стосується учнівських меблів та не відповідає вимогам Міністерства освіти Украині.
Прошу внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2018 15:06
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу щодо технічних вимог по закупівлі одномісні парти зі стільцями, шкільні меблі (ДК 021:2015 - 39160000-1) та повідомляє наступне:
Тендерним комітетом управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації рішенням протоколу № 79 від 23.06.2017 внесено зміни в тендерну документацію, а саме:
Виключено наступні вимоги: Всі меблі повинні відповідати вимогам ДСТУ 4414:2005 "Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови".
Всі інші вимоги до технічного завдання залишаються у силі.
Розгорнути
Згорнути
Тендерним комітетом управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації рішенням протоколу № 79 від 23.06.2017 внесено зміни в тендерну документацію, а саме:
Виключено наступні вимоги: Всі меблі повинні відповідати вимогам ДСТУ 4414:2005 "Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови".
Всі інші вимоги до технічного завдання залишаються у силі.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2018 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Вовкочин Людмила Юріївна |
3 355 000,00
UAH з ПДВ
|
3 355 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
3 705 750,00
UAH з ПДВ
|
3 666 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» |
3 965 000,00
UAH з ПДВ
|
3 705 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вовкочин Людмила Юріївна #2752112848 |
Відхилено |
3 355 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2018 18:39
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
3 666 100,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 18:10
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» #39831287 |
Переможець |
3 705 700,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2018 11:43
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2018 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2018 11:21
|
додаткова 24072-т.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2018 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2018 11:48
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
24 липня 2018 11:46
|
Договір.pdf | укладений |
24 липня 2018 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити строки поставки товарів у зв’язку із завантаженістю виробничих потужностей до 20 вересня 2018 року включно |
Номер договору про закупівлю: | 24072/т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24072/т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна місця поставки товару у зв'язку зі зміною потреб навчальних закладів |
Номер договору про закупівлю: | 24072/т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |