Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер тип 2 (підключення від 40 до 80 користувачів)
Очікувана вартість
2 760 000,00 UAH
UA-2018-06-19-002626-a 68a3f1d1727d44b4960461e4602d8bdb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 akulova@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
akulova@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2018 15:45
Початок аукціону: 06 липня 2018 15:19
Очікувана вартість: 2 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Сервер тип 2 (підключення від 40 до 80 користувачів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, Згідно Додатку 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2018
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 15:40
Тендерна документація (нова редакція).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 22 червня 2018 14:13
Дата відповіді: 26 червня 2018 13:53
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку №1 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасник повинен надати у складі пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар , що закуповуються, в якому зазначений виробник товару, дійсний на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Згідно постанові №25 від 26.12.2008 року Міністерства охорони здоров‘я України Державної санітарно-епідеміологічної служби України та затвердженого переліку об’єктів зовнiшньоекономiчної дiяльностi за кодами УКТЗЕД, що не потребують проведення державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи, «Машини автоматичного оброблення iнформацiї та їх блоки; магнiтнi або оптичнi зчитувальнi пристрої, машини для перенесення даних на носiї iнформацiї у кодованому виглядi та машини для оброблення аналогiчної iнформацiї» (код УКТЗЕД 8471) не потребують проведення державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи . Чи можемо ми у складі своєї пропозиції на імпортні сервери надати інформаційний лист про необ’язковість проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи з наданням копії сертифікату на систему екологічного курування ISO 14001:2015 виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник в складі пропозиції торгів надає наступні документи на Товар, що пропонується, на підтвердження відповідності екологічним нормам та технічній відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар , що закуповуються, в якому зазначений виробник товару, дійсний на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до абзацу другого підпункту 10 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Учасник, який не надає документи, перелічені у даному пункті цієї тендерної документації, у зв’язку з тим, що вони не передбачені в документообігу для здійснення підприємницької діяльності згідно з чинним законодавством, надає довідку в довільній формі щодо їх відсутності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" 2 759 400,00
UAH з ПДВ
2 704 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтеграційні рішення" 2 760 000,00
UAH з ПДВ
2 704 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ" 2 730 600,00
UAH з ПДВ
2 730 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 754 709,20
UAH з ПДВ
2 754 709,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 16:04
МВС.pdf
04 липня 2018 17:31
Електронний підпис
04 липня 2018 17:26
Тех часть1.pdf
04 липня 2018 17:26
Кваліф частина1.pdf
04 липня 2018 17:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 14:29
Windows Server Catalog.pdf
05 липня 2018 14:29
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2018 14:29
Сертифікати НР.pdf
05 липня 2018 14:29
Видаткова накладна.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 10:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "Інтеграційні рішення"

ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 2 704 200,00
UAH з ПДВ
09 липня 2018 15:10

Документи

09 липня 2018 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
2 704 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2018 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 15:24
Протокол укладений
20 вересня 2018 15:23
Електронний підпис укладений
23 серпня 2018 13:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 серпня 2018 13:19
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 13:13
Договір укладений
20 липня 2018 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 37т-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37т-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 704 200,00
UAH з ПДВ