Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Артільної , на ділянці від вул. Кишинівської до вул. Межової в місті Білгород-Дністровський, Одеська область)
Очікувана вартість
14 126 000,00 UAH
UA-2018-06-19-002199-a 549ca09000e74ef9816ff50436c8c866
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванова Наталія Іванівна

+380978379488 blagoustriy2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський центр "Благоустрій"
Код ЄДРПОУ: 26015743
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська 178 А
Контактна особа: Іванова Наталія Іванівна
+380978379488
blagoustriy2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 14:54
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 14:54
Початок аукціону: 09 липня 2018 13:27
Очікувана вартість: 14 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Артільної , на ділянці від вул. Кишинівської до вул. Межової в місті Білгород-Дністровський, Одеська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Артільної, на ділянці від вул. Кишинівської до вул. Межової в місті Білгород-Дністровський, Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Артільна, на ділянці від вул. Кишинівської до вул. Межової
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виконання вимог тендерної документації учасниками та усунення невідповідності умов
Дата подання: 26 червня 2018 13:55
Дата відповіді: 27 червня 2018 10:32
Під час розгляду тендерної документації виникли наступні питання, а саме: 1. Назва предмету закупівлі: згідно п.4.1 - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Артільна , на ділянці від вул. Кишинівської до вул. Межової в місті Білгород-Дністровський, Одеська область); в додатку 4 до тендерної документації - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт проїжджої частини вул. Артільна , на ділянці від вул. Кишинівської до вул. Межової ї в місті Білгород-Дністровський, Одеська область); в додатку 4 до тендерної документації , а саме в локальному кошторисі -Локальний кошторис 2-1-1 на Капітальний ремонт проїжджої частини за адресою: вул.Артільна , на ділянці від вул. Кишинівської до вул. Межевої,м. Білгород-Дністровський,Одеської області. 2. В технічному завдані (додатку 4 до тендерної документації) п.4 «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3» значиться об’єм - 2883,1906 т, а п 6. «Перевезення сміття до 1 км» - 28831,906 т.; 3. В додатку 3 до тендерної документації “Перелік документів, що має надати переможець торгів”, наведено перелік документів, що Переможець має надати у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зокрема в п. 5 вказано наступне: Гарантійний лист щодо оплати витрат Замовника на розробку тендерної документації на підставі рахунку-фактури та акту виконаних робіт приймання-передачі наданих послуг, які не перевищують 8 000,00 грн. згідно Договору між Замовником та Виконавцем послуг з розробки тендерної документації. Просимо надати роз'яснення чому Учасник (переможець) має гарантувати оплату послуг за договором, укладеному між іншими сторонами. Крім того, предмет договору не має відношення до дійсної закупівлі, не передбачений технічним завданням закупівлі і не є однією з умов в процедурі участі в закупівлі. ійсне суперечить положенням ЗУ “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон), в тому числі передбаченому ст.ст. 3-4, 17, 22, 23, 32, які безпосередньо регулюють порядок подання документів Переможцем та укладення договору. Тобто Закон не містить жодної вимоги до переможців, щодо гарантування та оплати таких платежів, не передбачених закупівлею та її технічним завданням, а тому така умова на наш погляд має бути вилучена з технічної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі технічні помилки виправлені. Документація відкоригована. Дякуємо!
Щодо виконання вимог тендерної документації учасниками та усунення невідповідності умов
Дата подання: 26 червня 2018 14:24
Дата відповіді: 27 червня 2018 10:32
В останньому абзаці п.2 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що в складі тендерної пропозиції потрібно надати окрім гарантії, сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. Питання : В цьому випадку мова іде про сплату банку вартості (комісії) за оформлення гарантії, чи про внесення учасником до обслуговуючого банку повної суми гарантії 50 000,00 грн., для забезпечення закупівлі ? Але тут одразу слід зауважити, що в Тендерній документації відсутня вимога про покриту гарантію, тобто забезпечену коштами, і банківські установи при наданні таких електронних гарантій для закупівель не вимагають покриття та забезпечення відповідними сумами коштів, в розмірі електронної банківської гарантії, що оформляється для участі в процедурі закупівлі. Просимо надати детальні пояснення стосовно такої вимоги ! На наш погляд така вимога суперечить положенням ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі технічні помилки виправлені. Документація відкоригована. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕСДОРБУД" 13 533 030,07
UAH з ПДВ
13 533 030,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вібро-Прес-Буд" 14 040 738,00
UAH з ПДВ
14 040 738,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 14 107 417,80
UAH з ПДВ
14 107 417,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 18:09
Електронний підпис
17 липня 2018 13:53
Документи переможця..pdf
16 липня 2018 20:15
Документи переможця.PDF
10 липня 2018 13:56
Тендерна пропозиція.PDF
06 липня 2018 14:50
РЕЄСТР.PDF
06 липня 2018 14:43
9. Відгук.PDF
06 липня 2018 14:43
8. Витяг ПДВ.PDF
06 липня 2018 14:43
6. Технічне завдання.PDF
06 липня 2018 14:43
27. Копія статут.PDF
06 липня 2018 14:43
25. Проект договору.PDF
06 липня 2018 14:43
23. Копія паспорт.PDF
06 липня 2018 14:43
21. Копія ліцензії.PDF
06 липня 2018 14:43
2. Довідка про МТБ.PDF
06 липня 2018 14:43
17. Довкілля.PDF

Публічні документи

06 липня 2018 09:20
Платіжне доручення.pdf
06 липня 2018 09:20
Довідка з банку.pdf
06 липня 2018 09:20
Довідки.pdf
06 липня 2018 09:20
Аналогічні договори.pdf
06 липня 2018 09:20
Технічна частина 2.pdf
06 липня 2018 09:20
Технічна частина 1.pdf

Публічні документи

06 липня 2018 14:52
9 проект договору.pdf
06 липня 2018 14:44
витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 липня 2018 14:44
протокол засновника.pdf
06 липня 2018 14:43
ліцензія.pdf
06 липня 2018 14:43
0GO186023.pdf.(1).P7S
06 липня 2018 14:43
0GO186023.pdf.(3).P7S
06 липня 2018 14:43
0GO186023.pdf.(2).P7S
06 липня 2018 14:43
21 0GO186023.pdf
06 липня 2018 14:43
10 Технічне завдання.pdf
06 липня 2018 14:43
13 Календарний графік.pdf
06 липня 2018 14:43
6 ВІДГУК ЗАМОВНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ТОВ "Вібро-Прес-Буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Переможець 13 533 030,07
UAH з ПДВ
12 липня 2018 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
13 533 030,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 12:12
Договор укладений
24 липня 2018 12:07