Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Персональний ноутбук – 13 шт., Багатофункціональний пристрій – 7 шт.)
Очікувана вартість
251 000,00 UAH
UA-2018-06-19-000384-c b84d54fe943e464a89dc0716c1bdb2e3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Артем Сергійович

+380545351200 krol_medtsentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кролевецький районний центр первинної медико - санітарної допомоги
Код ЄДРПОУ: 40992732
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, бульвар Шевченка 57
Контактна особа: Шевченко Артем Сергійович
+380545351200
krol_medtsentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону встановлено: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель: - Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами, по предмету за ДК 021:2015, код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2018-05-04-000255-b) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. - Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами, по предмету за ДК 021:2015, код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2018-05-21-000621-b) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 13:44
Оскарження наміру укласти договір: 30 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Комп’ютерне обладнання (Персональний ноутбук – 13 шт., Багатофункціональний пристрій – 7 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, бульвар Шевченка 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

19 червня 2018 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гасюк Роман Йосипович
#2811009556
Переможець 244 750,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 13:44

Документи

19 червня 2018 13:44
Електронний підпис
19 червня 2018 13:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 13:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гасюк Роман Йосипович
#2811009556
244 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 13:44
Електронний підпис
19 червня 2018 13:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 10:16
Договір зміни до договору
11 липня 2018 10:15
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 09:53
Договір зміни до договору
06 липня 2018 09:49
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 13:41
Договір укладений
02 липня 2018 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлення редакції договору по причині приведення у відповідність специфікації
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлення редакції договору по причині приведення у відповідність специфікації
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML