Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котел сталевий водогрійний потужністю не менше 2000 кВт в комплекті з газовим пальником та модулем керування
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-06-19-000274-a 3d4286b44c604f4ba1402711e59bfb13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цепла Ірина Юріївна

+380433221733 32644469@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Енергоресурс"
Код ЄДРПОУ: 32644469
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Соборна (Леніна), 41
Контактна особа: Цепла Ірина Юріївна
+380433221733
32644469@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 09 липня 2018 11:06
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Доставка за рахунок Учасника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Котел сталевий водогрійний потужністю не менше 2000 кВт в комплекті з газовим пальником та модулем керування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 11:05
окремі зміни до ТД.docx
27 червня 2018 11:05
Зміни до Додатку 4.docx
27 червня 2018 11:05
ТД ЗМІНИ.docx
22 червня 2018 15:34
окремі зміни до ТД.docx
22 червня 2018 15:34
Зміни до Додатку 1.docx
19 червня 2018 09:25
Додаток 5.docx
19 червня 2018 09:25
додаток 3.docx
19 червня 2018 09:25
додаток_2 ст17.docx
27 червня 2018 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 11:05
окремі зміни до ТД.docx
27 червня 2018 11:05
Зміни до Додатку 4.docx
22 червня 2018 15:34
Зміни до Додатку 4.docx
19 червня 2018 09:25
Додаток 4.docx
27 червня 2018 11:05
ТД ЗМІНИ.docx
22 червня 2018 15:34
ТД ЗМІНИ.docx
19 червня 2018 09:25
ТД на котли.docx
22 червня 2018 15:34
окремі зміни до ТД.docx
22 червня 2018 15:34
Зміни до Додатку 1.docx
19 червня 2018 09:25
додаток_1 Кваліфік критерії.docx
19 червня 2018 09:25
Додаток 5.docx
19 червня 2018 09:25
додаток 3.docx
19 червня 2018 09:25
додаток_2 ст17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги та питання
Дата подання: 20 червня 2018 16:21
Дата відповіді: 22 червня 2018 11:44
Дискримінаційні вимоги: 1. У ч.3 Додатку 1 Тендерної документації, Замовник встановив наступну дискримінаційну вимогу: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше3-х) 3.2. Скан-копії договорів на надання послуг – аналогічних до предмету закупівлі (не менше 3-х шт., аналогічними є договора на поставку котла, вид палива – природний газ) та скан-копії видаткових накладних, актів приймання-передачі або товарно-транспортних накладних Товару до цього Договору. 3.3 Листи-відгуки, не менше 3-х шт….» Вимоги щодо надання довідки з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів яка містить інформацію про більш ніж один аналогічний договір та надання копії аналогічного договору з відгуком до наданого договору більш ніж одного є ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТА, вчасності ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» де встановлено, що Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто законодавець чітко без подвійного трактування встановив обмеження у праві замовника вимагати від учасника надання більш ніж одного аналогічного договору, а отже, і надання до нього лише одного відгуку. Тому прошу виключити вимогу щодо надання довідки про досвід виконання аналогічних договорів, а саме, вимогу щодо «не менше 3-х», вимогу щодо надання копії аналогічного договору та відгуку, а саме, вимогу щодо «не менше3-х», як такі що порушують законодавство про публічні закупівлі, є дискримінаційними та такими, які обмежують коло потенційних учасників. 2. У п.3.2 ч.3 Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановлює наступну дискримінаційну вимогу: «3.2. Скан-копії договорів на надання послуг – аналогічних до предмету закупівлі (не менше 3-х шт., аналогічними є договора на поставку котла, вид палива – природний газ)» Відповідно до Тендерної документації та Проекту договору поставки (Додаток 3 ТД) предметом закупівлі виступає товар – ДК 021:2015(44620000-2) Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. Тому, в даній процедурі закупівлі, аналогічним договором буде виступати договір, в якому предметом виступає товар за кодом ДК 021:2015(44620000-2). Також, відповідно до Єдиного закупівельного словника, котли які класифікуються за кодом ДК 021:2015(44620000-2) не мають розмежування за видом палива. Тому просимо виключити дану вимогу, адже надання копії аналогічного договору саме на постачання котла видом палива у якого є природний газ є порушенням вимог ч.2ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінаційною та такою, яка обмежує коло потенційних учасників. 3. У розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка» Додатку 4 ТД Замовник встановив наступну дискримінаційну вимогу: «Обов’язково надати список фірм (сервісних центрів) які мають право здійснювати гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування котлів. Перелік сервісних центрів повинен передбачати можливість вибору замовника (альтернативи) як мінімум з 2-х різних» Виникає питання, що робити учасникам, які будуть поставляти котли, виробники яких самостійно здійснюють гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування, не надаючи жодних дозволів іншим фірмам (сервісним центрам). Також, слід зазначити, відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Зауважую, що у Розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка» Додатку 4 ТД Замовник передбачив наступну вимогу, яка суперечить вимозі щодо «фірм (сервісних центрів)», а саме: «Сервісна служба постачальника виконує гарантійне обслуговування котлового обладнання впродовж 5-ти років від дня введення в експлуатацію.» Вимога щодо надання списку фірм (сервісних центрів) які мають право здійснювати гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування котлів, не передбачена жодним нормативно-правовим актом України (якщо передбачено, то вкажіть яким), та є примхою Замовника, з метою обмеження кола потенційних учасників. 4. У п.4 ч.2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції ТД, Замовник встановлює наступну дискримінаційну вимогу: «копію діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);» Відповідно до ч.6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3; виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами. Жодна з перелічених підстав для видачі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки не має відношення до предмету закупівлі. Тому є не зрозумілою вимога Замовника щодо надання «копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»)». Просимо виключити дану вимогу з ТД, оскільки вона є дискримінаційною та такою, яка обмежує коло потенційних учасників. 5. У розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка» Додатку 4 ТД Замовник встановив наступні дискримінаційні вимоги: «Обовязково надати оригінал гарантійного листа заводу-виробника (офіційного представництва в Україні) про гарантійні забовязання заводу-виробника (офіційного представництва) умови надання гарантії, гарантійний термін та гарантійне сервісне обслуговування …… Обовязково надати гарантійний лист технічної служби заводу виробника про надання замовнику:Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтаж), Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» Вимога щодо надання вищевказаних Гарантійних листів лягає на плечі Учасника. Фактично, Гарантійні листи повинен надати виробник, хоча він і не зобов’язаний це робити, а Учасник в свою чергу не може та не має права вимагати від виробника товару (котлів) надання даних Гарантійних листів. Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А в даному випадку взагалі йде мова про документи, фізичне існування яких не залежить від волевиявлення Учасника, тому і не може бути надане. Також, слід зазначити, що відповідно ТД предметом закупівлі є ПОСТАВКА котла. Тому не зрозуміло, чому взагалі в процедурі закупівлі поставки котла, йде мова про його монтаж? Вимога Замовника щодо «Обовязково надати оригінал гарантійного листа заводу-виробника (офіційного представництва в Україні) про гарантійні забовязання заводу-виробника (офіційного представництва) умови надання гарантії, гарантійний термін та гарантійне сервісне обслуговування …… Обовязково надати гарантійний лист технічної служби заводу виробника про надання замовнику:Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтаж), Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» є нічим іншим ніж забаганка Замовника, з метою обмеження кола потенційних учасників, тому просимо виключити її з ТД. Відповідно до ч. 4 ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Згідно ч.3 ст.5 Закону ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. У зв’язку з вищевикладеним, НАПОЛЯГАЄМО на виключенні дискримінаційних вимог з ТД. У разі незгоди Тендерного комітету щодо виключення дискримінаційних вимог з ТД будемо вимушені звертатися у відповідні уповноважені органи з метою захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет розглянув Ваші запитання і вимогу та надає наступні відповіді:

Питання №1 і №2
До тендерної документації будуть внесені зміни щодо ч.3 Додатку 1, а саме:
В ч.3 Додатку №1 вимога задоволена та будуть внесені наступні зміни:
п.3.1 викласти в наступній редакції: Довідка про виконання аналогічного договору, складена Учасником за наступною формою……
п.3.2 Скан-копія договору на надання послуг – аналогічних до предмету закупівлі аналогічними є договір на поставку котла, та скан-копія видаткових накладних, актів приймання – передачі або товарно-транспортних накладних Товару до цього Договору.
П.3.3 Лист-відгук про виконання аналогічного Договору.
Зміни будуть опубліковані найближчим часом в порядку, встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі»

Питання 3
До тендерної документації будуть внесені зміни щодо виключення вказаного в питанні абзацу з Додатку №4 Тендерної документації у розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка.»
Зміни будуть опубліковані найближчим часом в порядку, встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі».


Питання№4
П.4 ч.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник чітко вказав, що Учасник процедури закупівлі повинен у складі т.п додатково надати:
«Копію діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування ) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (у передбачених законодавством випадках)!
Якщо законодавством не передбачено надання такого дозволу Учасник надає письмове пояснення з відповідними посиланнями на законодачі акти.
Відповідно ч.6 Порядку дозвіл видається:
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Додаток 3
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 7 лютого 2018 р. № 48)

ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
1. Устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Технологічне устатковання та його елементи магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів), систем газопостачання природним і зрідженим газом суб'єктів господарювання та населених пунктів, систем промислового та міжпромислового збору нафти і газу, об'єктів нафтогазовидобувної промисловості, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт.

3. Технологічне устатковання для утилізації зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.

4. Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин і огрудкування руд та концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній, металургійній та коксохімічній галузях промисловості.

5. Устатковання та технічні засоби для виготовлення, використання і транспортування вибухових матеріалів і виробів на їх основі, комплекси для їх переробки та зберігання.







6. Технологічне устатковання хімічної, біохімічної, нафтохімічної, нафтогазопереробної, металургійної, коксохімічної, ливарної, олійно-жирової, ефіроолійної, деревообробної, харчової, переробної, поліграфічної, легкої та текстильної галузях промисловості, целюлозно-паперового, хлор- та аміаковикористовуючих виробництв, переробки пластмас, полімерних матеріалів і гумотехнічних виробів.

7. Обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищі.

8. Устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання).

9. Парові та водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.

10. Трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °C, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива.

11. Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, підйомники та колиски для підіймання працівників.
{Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 48 від 07.02.2018}

Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності;
технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва;


Питання №5
Вимога щодо надання гарантійного листа заводу-виробника щодо умов надання гарантії, гарантійний термін та гарантійне сервісне обслуговування є правомірною та не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Адже згідно ч.3 ст.22Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерний комітет не вважає, що надання таких гарантійних забовязань на обладнання, яке буде використовуватись для теплопостачання міста та за таку значну суму обмежує конкуренцію чи призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» ст. 7 Гарантійні зобов'язання

1. Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.

Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.

2. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції.
5. Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.
В розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка.» Додатку №4 будуть внесені зміни щодо заміни речення «Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтажі)» на «Послуг з шеф-монтажу».
Щодо технічної підтримки при шеф-монтажі і технічної підтримки при введенні в експлуатації повідомляємо, що шеф-монта́ж — це сукупність правових та виробничих відносин між покупцем та постачальником (виробником), в процесі яких збирання та встановлення придбаного обладнання здійснюється покупцем під керівництвом співробітників



Постачальника(виробника) Постачальник (Виробник) в процесі монтажно-збиральних робіт, які здійснює Замовник з заключенням відповідного Договору з спеціалізованими організаціями, здійснює нагляд за правильністю їх виконання, що попереджує поломку обладнання через незнання Замовника всіх тонкощів установки нового обладнання.
При придбанні технічно складного обладнання шефмонтаж для покупця і постачальника (виробника) є оптимальним рішенням, оскільки сприяє правильному та безпечному установленню обладнання.
Відповідно тендерної документації Замовника предметом закупівлі є купівля і поставка котла. Договір поставки є одним із різновидом договору купівлі-продажу.


З повагою,

Голова тендерного комітету Тодосюк О.І
Оплата
Дата подання: 20 червня 2018 17:48
Дата відповіді: 21 червня 2018 09:21
Які терміни оплати за обладнання ні у ТД ні у Проекті договору чітко ніде не вказано
Відповідь: Оплата здійснюється згідно наданої видаткової накладної протягом 10 днів з дати поставки товару.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 25 червня 2018 07:24
Дата відповіді: 25 червня 2018 13:29
Чи допускається залучення субпідрядників, що мають відповідні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки ?
Відповідь: Доброго дня!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить обмежень щодо залучення учасниками субпідрядників для постачання товару (товарів), надання послуги (послуг), виконання робіт.
Технічні вимоги
Дата подання: 25 червня 2018 07:30
Дата відповіді: 25 червня 2018 11:48
Якою повинна бути передня кришка котла -- водоохолоджувана чи з термобетону?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Передня кришка котла повинна бути з темобетону.
Технічні вимоги
Дата подання: 25 червня 2018 07:31
Дата відповіді: 25 червня 2018 11:47
Скільки вибухових клапанів повинно бути на котлі ?
Відповідь: Доброго дня!
На котлі повинно бути 2 (два) вибухових клапана.
Технічні вимоги
Дата подання: 25 червня 2018 07:33
Дата відповіді: 25 червня 2018 11:46
Конструкція турбулезаторів димогарних труб має бути накатана чи вставлена спіральна пружина ?
Відповідь: Доброго дня!
Має бути вставлена спіральна пружина.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 25 червня 2018 07:36
Дата відповіді: 25 червня 2018 11:44
Чи має право приймати участь Учасник який визнаний у встановленому законом порядку банкрутом але ліквідаційна справа проти нього не відкрита ?
Відповідь: Згідно ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Учасник приймає рішення про відмову учаснику у участі у процедурі закупівлі та забовязаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: п.8 ч.1 ст.17 Закону - учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Згідно Р. III ст.37 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " - "у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців."
Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов’язання встановлена господарським судом.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 25 червня 2018 17:43
Дата відповіді: 27 червня 2018 10:06
Стосовно розгляду Протоколу №2 Засідання тендерного комітету МКП «Енергоресурс», щодо розгляду вимоги учасника від 22.06.2018 1. Стосовно відповіді на вимогу № 5 Щодо відповіді Замовника у частині «Вимога щодо надання Гарантійного листа заводу-виробника щодо умов надання гарантії, гарантійний термін та гарантійне сервісне обслуговування є правомірною та не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі. Адже згідно ч.3 ст.22Закону тендерна документація може мстити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Так, ч.3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» є саме ВИМОГОЮ про надання документів а не ІНШОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. Якщо, все ж таки, тендерний комітет приймає вимогу про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» за ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ В ЯКОСТІ ДОДАТКОВОЇ ВИМОГИ, то повідомляємо, що у ч.3 та ч.4 ст. 22 Закону чітко вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА. Тобто дана інформація ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТА а не порушувати їх, встановлюючи дискримінаційну вимогу. Щодо відповіді Замовника у частині «Вимога учасника №5-задоволена частково», якщо вникнути в суть зміни, то вбачається, що Тендерний комітет залишив попередню вимогу, яка була мною оскаржувана, просто виразив її іншими словами: перша редакція вимоги - «Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтажі)», після внесення змін «Послуг з шеф-монтажу». Питання, в чому різниця між - «Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтажі)» та «Послуг з шеф-монтажу» - так сказати, ті ж самі яйця, тільки вид збоку. Вважаю, що в даному випадку Тендерним комітетом було внесено зміну лише в текстовому відображені встановленої вимоги, суть вимоги аніяк не змінилась. Виходячи з цього, вважаю, що Тендерним комітетом ВІДОБРАЖЕНО ХИБНУ інформацію стосовно «Вимога №5 – частково задоволено». Щодо відповіді Замовника у частині «Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» ст..7…» Зауважую, що у ст.7 ЗУ «Про захист прав споживачів» ВІДСУТНІЙ ТЕКСТ, який Замовник використовує з метою узаконити свою «ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ» - вимогу, а саме: «Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років». Звертаю увагу, що Тендерний комітет не МАЄ КОМПЕТЕНЦІЇ ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НОРМ ЗАКОНОДАВСТВА, тому рекомендую наступний раз не додавати власні думки при цитуванні норм Закону. Також, вдруге, звертаю увагу Тендерного комітету на те, що вимога про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» стосується ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ, ЯКА НЕ МАЄ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ЗАКУПІВЛІ! Учасник не може вплинути на третю особу - виробника щодо надання таких Гарантійних листів. Щодо відповіді Замовника у частині «Відповідно тендерної документації Замовника предметом закупівлі є купівля і поставка котла. Договір поставки є одним із різновидом договору купівлі-продажу» В даному випадку тендерний комітет взагалі сам себе дискредитує, адже підтверджує мої аргументи стосовно того, що процедура закупівлі передбачає ПОСТАВКУ котла, за договором поставки (який і справді є різновидом договору купівлі-продажу). То яке ж відношення договір поставки (купівлі-продажу) має до договору підряду (виконання робіт) яким би встановлювались правовідносини щодо установки котла? Відповідь – ніякого! Адже вимога про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» є лише капризом Замовника, який дискримінує учасників та обмежує їх коло (а чи не для того щоб виграв саме «свій учасник»?? – цікаве питання для контролюючих органів). Щодо відповіді Замовника у частині «При придбанні технічно складного обладнання шефмонтаж для покупця і постачальника(виробника) є оптимальним рішенням…….» Не потрібно вирішувати самостійно що для учасника (виробника) є оптимальним. Оптимальним для учасника буде відсутність дискримінаційних вимог при процедурі закупівлі, та уникнення додаткових зобов’язань після того як він успішно здійснить поставку котла(що і передбачено тендерною документацією та проектом договору) без додаткових та витратних дій пов’язаних з шеф-монтажем та технічною підтримкою при введені в експлуатацію, які не передбачені тендерною документацією та проектом договору. Вищевикладеним мною було доведено, що вимога щодо надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» не є «іншою інформацією», не є оптимальним рішенням для учасника, не має відношення до проекту договору та процедури закупівлі в цілому, містить в собі дискримінаційну вимогу та обмежує коло потенційних учасників. Виходячи з вищевикладеного, прошу виключити вимогу «Обовязково надати гарантійний лист технічної служби заводу виробника про надання замовнику Послуг з шеф-монтажу - Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» з Тендерної документації. 2. Стосовно відповіді на вимогу № 4 Так, відповідно ч.6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, дозвіл надається виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - НА ЗАСТОСУВАННЯ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами, а в ч.9 Додатку 3 до Порядку зазначено - «Парові та водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.». Але в даній процедурі закупівлі, учасник (постачальник за текстом Порядку) НЕ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗАСТОСУВАННЯ парових та водогрійних котлів потужністю понад 0,1 МВт. Отже, учасник і НЕ ПОВИНЕН МАТИ ДОЗВІЛ на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Замовник акцентує увагу та тому, що даний Дозвіл необхідно мати, якщо «ФОРМА ОЦІНКИ ЙОГО ВІДПОВІДНОСТІ, яка є обов'язковою вимогою до нього, не ВСТАНОВЛЕНА ТЕХНІЧНИМИ РЕГЛАМЕНТАМИ», а далі наводить значення термінам «оцінка відповідності» та «технічний регламент». Не зрозумілим є те, звідки Замовник взяв наведені значення цих термінів, адже у ч.3 Порядку, у якій наводяться значення вживаних в цьому Порядку терміни, терміни «оцінка відповідності» та «технічний регламент» відсутні. Але якщо опиратися на значення термінів «оцінка відповідності» та «технічний регламент» які навів Замовник, знову ж таки не зрозуміло звідки взяті, то: Оцінка відповідності – процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були ВИКОНАНІ. Технічний регламент – нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та медоти виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методі виробництва. Стосовно наведених Замовником значень термінів: 1) як можна отримати оцінку відповідності, якщо учасником який переможе, ще НЕ ЗДІЙСНЕНО поставку предмету закупівлі – котла (Оцінка відповідності – процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були ВИКОНАНІ.). Отже, дане значення терміну не має відношення до процедури закупівлі, тому і не може враховуватися в такій редакції. 2) З яких пір Тендерна документація стала нормативно-правовим актом? (в даному випадку знову вбачається бажання Замовника бути законодавцем). Вищевикладеним мною було доведено, що вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не має відношення до предмету закупівлі, є забаганкою Замовника, аби встановити дискримінаційну вимогу та обмежити коло потенційних учасників (не зрозуміло з якою метою, адже конкуренція змусить учасників знижувати свої цінові пропозицію, що призведе до економії та ефективності використання бюджетних коштів). З огляду на вищевикладене вимагаю виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не має відношення до предмету закупівлі, через її дискримінаційних характер. Відповідно до ч. 4 ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Згідно ч.3 ст.5 Закону ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. З огляду на вищенаведені доводи, НАПОЛЯГАЮ на виключенні зазначених в тексті скарги дискримінаційних вимог з ТД. У разі незгоди Тендерного комітету щодо виключення дискримінаційних вимог з ТД буду вимушений звертатися у відповідні уповноважені органи з метою захисту своїх законних прав та інтересів, та притягненню до відповідальності тендерного комітету через встановлення дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання та вимога аналогічні. Відповідь надана на вимогу!
Габарити котла
Дата подання: 26 червня 2018 11:06
Дата відповіді: 27 червня 2018 09:18
З якого розрахунку були вибраны обмеження за габаритами котла? Надайте креслення розташування обладнання в межах котельні.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Габаритні розміри котла були взяті орієнтовно, враховуючи існуюче обладнання, а також специфіку покрівлі з залізобетонних плит перекриття, яку необхідно демонтовувати при монтажі котла
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-19-000274-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сіньков В.В., Код ЄДРПОУ:3135317312
Дата подання: 20 червня 2018 16:21
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги:

1. У ч.3 Додатку 1 Тендерної документації, Замовник встановив наступну дискримінаційну вимогу:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше3-х) 3.2. Скан-копії договорів на надання послуг – аналогічних до предмету закупівлі (не менше 3-х шт., аналогічними є договора на поставку котла, вид палива – природний газ) та скан-копії видаткових накладних, актів приймання-передачі або товарно-транспортних накладних Товару до цього Договору. 3.3 Листи-відгуки, не менше 3-х шт….»
Вимоги щодо надання довідки з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів яка містить інформацію про більш ніж один аналогічний договір та надання копії аналогічного договору з відгуком до наданого договору більш ніж одного є ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТА, вчасності ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» де встановлено, що Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто законодавець чітко без подвійного трактування встановив обмеження у праві замовника вимагати від учасника надання більш ніж одного аналогічного договору, а отже, і надання до нього лише одного відгуку. Тому прошу виключити вимогу щодо надання довідки про досвід виконання аналогічних договорів, а саме, вимогу щодо «не менше 3-х», вимогу щодо надання копії аналогічного договору та відгуку, а саме, вимогу щодо «не менше3-х», як такі що порушують законодавство про публічні закупівлі, є дискримінаційними та такими, які обмежують коло потенційних учасників.

2. У п.3.2 ч.3 Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановлює наступну дискримінаційну вимогу:
«3.2. Скан-копії договорів на надання послуг – аналогічних до предмету закупівлі (не менше 3-х шт., аналогічними є договора на поставку котла, вид палива – природний газ)»
Відповідно до Тендерної документації та Проекту договору поставки (Додаток 3 ТД) предметом закупівлі виступає товар – ДК 021:2015(44620000-2) Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. Тому, в даній процедурі закупівлі, аналогічним договором буде виступати договір, в якому предметом виступає товар за кодом ДК 021:2015(44620000-2). Також, відповідно до Єдиного закупівельного словника, котли які класифікуються за кодом ДК 021:2015(44620000-2) не мають розмежування за видом палива.
Тому просимо виключити дану вимогу, адже надання копії аналогічного договору саме на постачання котла видом палива у якого є природний газ є порушенням вимог ч.2ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінаційною та такою, яка обмежує коло потенційних учасників.

3. У розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка» Додатку 4 ТД Замовник встановив наступну дискримінаційну вимогу:
«Обов’язково надати список фірм (сервісних центрів) які мають право здійснювати гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування котлів. Перелік сервісних центрів повинен передбачати можливість вибору замовника (альтернативи) як мінімум з 2-х різних»
Виникає питання, що робити учасникам, які будуть поставляти котли, виробники яких самостійно здійснюють гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування, не надаючи жодних дозволів іншим фірмам (сервісним центрам). Також, слід зазначити, відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Зауважую, що у Розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка» Додатку 4 ТД Замовник передбачив наступну вимогу, яка суперечить вимозі щодо «фірм (сервісних центрів)», а саме: «Сервісна служба постачальника виконує гарантійне обслуговування котлового обладнання впродовж 5-ти років від дня введення в експлуатацію.»
Вимога щодо надання списку фірм (сервісних центрів) які мають право здійснювати гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування котлів, не передбачена жодним нормативно-правовим актом України (якщо передбачено, то вкажіть яким), та є примхою Замовника, з метою обмеження кола потенційних учасників.
4. У п.4 ч.2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції ТД, Замовник встановлює наступну дискримінаційну вимогу:
«копію діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);»

Відповідно до ч.6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3; виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Жодна з перелічених підстав для видачі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки не має відношення до предмету закупівлі. Тому є не зрозумілою вимога Замовника щодо надання «копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»)». Просимо виключити дану вимогу з ТД, оскільки вона є дискримінаційною та такою, яка обмежує коло потенційних учасників.

5. У розділі «Гарантія якості. Сервісне обслуговування. Технічна підтримка» Додатку 4 ТД Замовник встановив наступні дискримінаційні вимоги:
«Обовязково надати оригінал гарантійного листа заводу-виробника (офіційного представництва в Україні) про гарантійні забовязання заводу-виробника (офіційного представництва) умови надання гарантії, гарантійний термін та гарантійне сервісне обслуговування …… Обовязково надати гарантійний лист технічної служби заводу виробника про надання замовнику:Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтаж), Технічної підтримки при введенні в експлуатацію»
Вимога щодо надання вищевказаних Гарантійних листів лягає на плечі Учасника. Фактично, Гарантійні листи повинен надати виробник, хоча він і не зобов’язаний це робити, а Учасник в свою чергу не може та не має права вимагати від виробника товару (котлів) надання даних Гарантійних листів.
Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А в даному випадку взагалі йде мова про документи, фізичне існування яких не залежить від волевиявлення Учасника, тому і не може бути надане.
Також, слід зазначити, що відповідно ТД предметом закупівлі є ПОСТАВКА котла. Тому не зрозуміло, чому взагалі в процедурі закупівлі поставки котла, йде мова про його монтаж?
Вимога Замовника щодо «Обовязково надати оригінал гарантійного листа заводу-виробника (офіційного представництва в Україні) про гарантійні забовязання заводу-виробника (офіційного представництва) умови надання гарантії, гарантійний термін та гарантійне сервісне обслуговування …… Обовязково надати гарантійний лист технічної служби заводу виробника про надання замовнику:Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтаж), Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» є нічим іншим ніж забаганка Замовника, з метою обмеження кола потенційних учасників, тому просимо виключити її з ТД.


Відповідно до ч. 4 ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
Згідно ч.3 ст.5 Закону ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ.
У зв’язку з вищевикладеним, НАПОЛЯГАЄМО на виключенні дискримінаційних вимог з ТД. У разі незгоди Тендерного комітету щодо виключення дискримінаційних вимог з ТД будемо вимушені звертатися у відповідні уповноважені органи з метою захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2018 15:10
Відповідно рішення тендерного комітету від 22.06.2018 року вимога учасника щодо внесення змін у тендерну документацію задоволена частково. Вимога №1,№2, №3 задоволені, Вимога №4 -відхилена, вимога №5 - задоволена частково.
Номер вимоги: UA-2018-06-19-000274-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сіньков В.В., Код ЄДРПОУ:3135317312
Дата подання: 25 червня 2018 17:45
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Стосовно розгляду Протоколу №2 Засідання тендерного комітету МКП «Енергоресурс», щодо розгляду вимоги учасника від 22.06.2018
1. Стосовно відповіді на вимогу № 5
Щодо відповіді Замовника у частині «Вимога щодо надання Гарантійного листа заводу-виробника щодо умов надання гарантії, гарантійний термін та гарантійне сервісне обслуговування є правомірною та не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі. Адже згідно ч.3 ст.22Закону тендерна документація може мстити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Так, ч.3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» є саме ВИМОГОЮ про надання документів а не ІНШОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. Якщо, все ж таки, тендерний комітет приймає вимогу про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» за ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ В ЯКОСТІ ДОДАТКОВОЇ ВИМОГИ, то повідомляємо, що у ч.3 та ч.4 ст. 22 Закону чітко вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА. Тобто дана інформація ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТА а не порушувати їх, встановлюючи дискримінаційну вимогу.

Щодо відповіді Замовника у частині «Вимога учасника №5-задоволена частково», якщо вникнути в суть зміни, то вбачається, що Тендерний комітет залишив попередню вимогу, яка була мною оскаржувана, просто виразив її іншими словами: перша редакція вимоги - «Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтажі)», після внесення змін «Послуг з шеф-монтажу».
Питання, в чому різниця між - «Технічної підтримки при монтажі (шеф-монтажі)» та «Послуг з шеф-монтажу» - так сказати, ті ж самі яйця, тільки вид збоку.
Вважаю, що в даному випадку Тендерним комітетом було внесено зміну лише в текстовому відображені встановленої вимоги, суть вимоги аніяк не змінилась. Виходячи з цього, вважаю, що Тендерним комітетом ВІДОБРАЖЕНО ХИБНУ інформацію стосовно «Вимога №5 – частково задоволено».

Щодо відповіді Замовника у частині «Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» ст..7…»
Зауважую, що у ст.7 ЗУ «Про захист прав споживачів» ВІДСУТНІЙ ТЕКСТ, який Замовник використовує з метою узаконити свою «ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ» - вимогу, а саме: «Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років». Звертаю увагу, що Тендерний комітет не МАЄ КОМПЕТЕНЦІЇ ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НОРМ ЗАКОНОДАВСТВА, тому рекомендую наступний раз не додавати власні думки при цитуванні норм Закону.
Також, вдруге, звертаю увагу Тендерного комітету на те, що вимога про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» стосується ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ, ЯКА НЕ МАЄ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ЗАКУПІВЛІ! Учасник не може вплинути на третю особу - виробника щодо надання таких Гарантійних листів.

Щодо відповіді Замовника у частині «Відповідно тендерної документації Замовника предметом закупівлі є купівля і поставка котла. Договір поставки є одним із різновидом договору купівлі-продажу»
В даному випадку тендерний комітет взагалі сам себе дискредитує, адже підтверджує мої аргументи стосовно того, що процедура закупівлі передбачає ПОСТАВКУ котла, за договором поставки (який і справді є різновидом договору купівлі-продажу). То яке ж відношення договір поставки (купівлі-продажу) має до договору підряду (виконання робіт) яким би встановлювались правовідносини щодо установки котла? Відповідь – ніякого! Адже вимога про надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» є лише капризом Замовника, який дискримінує учасників та обмежує їх коло (а чи не для того щоб виграв саме «свій учасник»?? – цікаве питання для контролюючих органів).

Щодо відповіді Замовника у частині «При придбанні технічно складного обладнання шефмонтаж для покупця і постачальника(виробника) є оптимальним рішенням…….»
Не потрібно вирішувати самостійно що для учасника (виробника) є оптимальним. Оптимальним для учасника буде відсутність дискримінаційних вимог при процедурі закупівлі, та уникнення додаткових зобов’язань після того як він успішно здійснить поставку котла(що і передбачено тендерною документацією та проектом договору) без додаткових та витратних дій пов’язаних з шеф-монтажем та технічною підтримкою при введені в експлуатацію, які не передбачені тендерною документацією та проектом договору.

Вищевикладеним мною було доведено, що вимога щодо надання Гарантійних листів про надання «Послуг з шеф-монтажу» та «Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» не є «іншою інформацією», не є оптимальним рішенням для учасника, не має відношення до проекту договору та процедури закупівлі в цілому, містить в собі дискримінаційну вимогу та обмежує коло потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, прошу виключити вимогу «Обовязково надати гарантійний лист технічної служби заводу виробника про надання замовнику Послуг з шеф-монтажу - Технічної підтримки при введенні в експлуатацію» з Тендерної документації.

2. Стосовно відповіді на вимогу № 4
Так, відповідно ч.6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, дозвіл надається виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - НА ЗАСТОСУВАННЯ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами, а в ч.9 Додатку 3 до Порядку зазначено - «Парові та водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.».
Але в даній процедурі закупівлі, учасник (постачальник за текстом Порядку) НЕ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗАСТОСУВАННЯ парових та водогрійних котлів потужністю понад 0,1 МВт. Отже, учасник і НЕ ПОВИНЕН МАТИ ДОЗВІЛ на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Замовник акцентує увагу та тому, що даний Дозвіл необхідно мати, якщо «ФОРМА ОЦІНКИ ЙОГО ВІДПОВІДНОСТІ, яка є обов'язковою вимогою до нього, не ВСТАНОВЛЕНА ТЕХНІЧНИМИ РЕГЛАМЕНТАМИ», а далі наводить значення термінам «оцінка відповідності» та «технічний регламент». Не зрозумілим є те, звідки Замовник взяв наведені значення цих термінів, адже у ч.3 Порядку, у якій наводяться значення вживаних в цьому Порядку терміни, терміни «оцінка відповідності» та «технічний регламент» відсутні.
Але якщо опиратися на значення термінів «оцінка відповідності» та «технічний регламент» які навів Замовник, знову ж таки не зрозуміло звідки взяті, то:
Оцінка відповідності – процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були ВИКОНАНІ.
Технічний регламент – нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та медоти виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методі виробництва.
Стосовно наведених Замовником значень термінів:
1) як можна отримати оцінку відповідності, якщо учасником який переможе, ще НЕ ЗДІЙСНЕНО поставку предмету закупівлі – котла (Оцінка відповідності – процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були ВИКОНАНІ.). Отже, дане значення терміну не має відношення до процедури закупівлі, тому і не може враховуватися в такій редакції.
2) З яких пір Тендерна документація стала нормативно-правовим актом? (в даному випадку знову вбачається бажання Замовника бути законодавцем).


Вищевикладеним мною було доведено, що вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не має відношення до предмету закупівлі, є забаганкою Замовника, аби встановити дискримінаційну вимогу та обмежити коло потенційних учасників (не зрозуміло з якою метою, адже конкуренція змусить учасників знижувати свої цінові пропозицію, що призведе до економії та ефективності використання бюджетних коштів).

З огляду на вищевикладене вимагаю виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не має відношення до предмету закупівлі, через її дискримінаційних характер.


Відповідно до ч. 4 ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
Згідно ч.3 ст.5 Закону ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ.


З огляду на вищенаведені доводи, НАПОЛЯГАЮ на виключенні зазначених в тексті скарги дискримінаційних вимог з ТД. У разі незгоди Тендерного комітету щодо виключення дискримінаційних вимог з ТД буду вимушений звертатися у відповідні уповноважені органи з метою захисту своїх законних прав та інтересів, та притягненню до відповідальності тендерного комітету через встановлення дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2018 10:03
Вимога розглянута тендерним комітетом та надане відповідне рішення.

Документи

22 червня 2018 15:10
Рішення

Документи

27 червня 2018 10:03
Рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дельфін 820 000,00
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Українська енергопромислова група" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 11:46
Електронний підпис
06 липня 2018 11:45
Електронний підпис
06 липня 2018 11:40
тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2018 11:40
Статут.pdf
06 липня 2018 11:40
Стаття 17.pdf
06 липня 2018 11:40
Свідоцтва.pdf
06 липня 2018 11:40
Кваліфікація Ст16.pdf
06 липня 2018 11:40
Інше довідки.pdf
06 липня 2018 11:40
Додаток 4 ТЗ.pdf
06 липня 2018 11:40
довідки банк.pdf
06 липня 2018 11:40
Котел.rar
06 липня 2018 11:40
пальник.zip

Публічні документи

25 липня 2018 12:11
Лист- пояснення.pdf
25 липня 2018 12:11
Довідка МВД.pdf
25 липня 2018 12:11
3. ст. 17.pdf
25 липня 2018 12:11
2. ст. 17.pdf
25 липня 2018 12:11
1. ст. 17.pdf
06 липня 2018 11:51
Електронний підпис
06 липня 2018 11:50
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2018 11:50
Статут.pdf
06 липня 2018 11:50
СТ 17.pdf
06 липня 2018 11:50
СТ 17 коротка.pdf
06 липня 2018 11:50
Протокол.pdf
06 липня 2018 11:50
Проект договору.pdf
06 липня 2018 11:50
Наказ.pdf
06 липня 2018 11:50
Ліцензія.pdf
06 липня 2018 11:50
Довіреність.pdf
06 липня 2018 11:50
Довідка щодо строку.pdf
06 липня 2018 11:50
Довідка банк (4).pdf
06 липня 2018 11:50
Довідка банк (3).pdf
06 липня 2018 11:50
Довідка банк (2).pdf
06 липня 2018 11:50
Довідка банк (1).pdf
06 липня 2018 11:50
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2018 11:50
Витяг роширений.pdf
06 липня 2018 11:50
Витяг пдв.pdf
06 липня 2018 11:50
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дельфін

ТОВ "Українська енергопромислова група"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дельфін
#20110340
Відхилено 820 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 13:17
ТОВ "Українська енергопромислова група"
#40001481
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 13:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 липня 2018 13:16
Електронний підпис
13 липня 2018 13:05
Рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Українська енергопромислова група" #40001481

№ рішення у справі

63/5-р/к

Дата рішення у справі

11.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

20 липня 2018 13:36
Електронний підпис
20 липня 2018 13:33
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2018 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українська енергопромислова група"
#40001481
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2018 13:36
Електронний підпис
20 липня 2018 13:33
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 15:28
Контракт укладений
03 серпня 2018 15:19