Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки, креслярський та широкоформатний)
Очікувана вартість
253 485,30 UAH
UA-2018-06-19-000242-c d18c9c55144649cbb168c9f1f65ee0d0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Селіванов Антон Bікторович

+38 050 566 85 87 work_sel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40123423
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, Місцезнаходження ВП: 03038, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФЕДОРОВА, будинок 39
Контактна особа: Селіванов Антон Bікторович
+38 050 566 85 87
work_sel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Повторно оголошений тендер на закупівлю Код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне(Папір та картон для друку, рулонний папір для широкоформатного друку) не відбувся через відсутність дастатньої кількості пропозицій від постачальників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 11:33
Оскарження наміру укласти договір: 30 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки, креслярський та широкоформатний)

Тендерна документація

19 червня 2018 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 11:21
сканирование0059.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Офісне устаткування та приладдя різне
Опис предмету закупівлі:
Оброблені папір і картон. Поставка м. Київ, вул. Федорова, 39
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 33 682,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 стоп.пап
Папір А4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, Федорова 39
Дата доставки: 25 червня 2018  —  31 грудня 2018
20 стоп.пап
Папір А3
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, Федорова 39
Дата доставки: 25 червня 2018  —  31 грудня 2018
5 рулонів
Папір рулонний для плотера 320
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, Федорова 39
Дата доставки: 25 червня 2018  —  31 грудня 2018
5 рулонів
Папір рулонний для плотера 420
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, Федорова 39
Дата доставки: 25 червня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий дім Укрканцторг"
#36356781
Переможець 33 682,50
UAH з ПДВ
19 червня 2018 11:33

Документи

19 червня 2018 11:33
Електронний підпис
19 червня 2018 11:33
сканирование0058.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 11:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім Укрканцторг"
#36356781
33 682,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 11:33
Електронний підпис
19 червня 2018 11:33
сканирование0058.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 11:18
сканирование0025.pdf укладений
23 липня 2018 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 33 682,50
UAH з ПДВ