Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канат 5,,2мм
Очікувана вартість
4 015 000,00 UAH
UA-2018-06-19-000092-c 4f1a1d2d048e4de9ada53d44475209a1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ромов Анатолій Анатолійович

0432612920 vtransprylad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081242
Місцезнаходження: Україна , Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1
Контактна особа: Ромов Анатолій Анатолійович
0432612920
vtransprylad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 15:38
Очікувана вартість: 4 015 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Дивися технічні вимоги та креслення гвинтової шайби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
365000 м
Канат сталевий 5,2-С-Н-Р-Т-19 згідно технічних умов, що додаються
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2018 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 09:52
2018.06.18 Документація Канат 5,2 мм..doc
19 червня 2018 09:52
2018.06.18 креслення шайби контрольної.doc
19 червня 2018 09:52
Тех. вимоги.doc
19 червня 2018 09:52
2018.06.18 Проект договору.doc
19 червня 2018 09:52
2018.04.20 Обява на українській мові.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 22 червня 2018 14:27
Дата відповіді: 22 червня 2018 15:41
Добрий день, маємо намір прийняти участь у тендері, просимо розшлянути можливість внесення змін у прект договору, а саме: 3.1 Постачальник здійснює постачання Товару окремими партіями на підставі узгодженої з ним заявки Покупця на умовах DDP (склад Покупця: м. Вінниця, пл. Привокзальна, 1), згідно ІНКОТЕРМС – 2010. 3.3. Датою переходу права власності від Постачальника до Покупця на Товар вважається дата поставки, визначена у відповідності до умов DDP згідно ІНКОТЕРМС-2010 3.4. В разі виявлення Покупцем під час приймання Товару невідповідностей по якості чи кількості, Покупець призупиняє прийомку та письмово (цінним листом з описом вкладень та повідомленням про отримання, E-mail повідомленням або кур’єрським відправленням на адресу, зазначену у цьому Договорі) повідомляє Постачальника про необхідність прибуття його представника для складення відповідного двостороннього акту. Повідомлення, направлені по E-mail вважаються отриманими Постачальником з моменту направлення такого повідомлення з поштової скриньки Покупця, зазначеної у цьому Договорі. В разі неприбуття представника Постачальника впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення, Покупець має право скласти акт про невідповідність Товару в односторонньому порядку з обов’язковим відбором зразків (проб). 3.5. Постачальник на підставі двостороннього Акту або Акту, складеного Покупцем в односторонньому порядку згідно п.3.4. Договору, повинен замінити неякісний товар або здійснити допоставку протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання відповідного акту 3.6. Постачальник зобов’язаний надати сертифікат (паспорт) якості Товару. . 5.3. Покупець має право достроково розірвати договір у разі повторного невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це його у 15-ти денний строк до моменту такого розірвання 5. Термін виконання зобов'язань 7.2. Термін оплати: протягом (10) десяти банківських днів з моменту отримання Товару Покупцем, при умові прийняття товару за кількістю і якістю 7.4. У випадку, якщо партія Товару що постачається не супроводжується сертифікатом (паспортом) якості або Товар не відповідає умовам Договору, Покупець має право затримати оплату до отримання відповідного документу або прибуття представника Постачальника, негайно попередивши Постачальника про відсутність сертифікату (паспорту) якості товару. 10.3. Покупець за цим Договором несе наступну відповідальність: - у випадку прострочення терміну платежу Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період прострочення, за кожен день прострочки від вартості неоплаченого (несвоєчасно оплаченого) Товару. 10.4. У випадку постачання неякісного Товару Постачальник зобов'язується здійснити заміну такого Товару у строк, що не перевищує 15 робочих днів з моменту його отримання Покупцем. В іншому випадку Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару. П.13.2. виключити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Даний договір є типовим договором який враховує Закони України та вимоги ПАТ "Укрзалізниці" і є розроблений нею як типовий договір. Згідно таких договорів ми працюємо біля трьох років і ніяких питань не виникало. По постачанню канатів згідно даного договору, що пропонується, ми працюємо вже не один рік і у постачальників не виникало ніяких питань. Ми не можемо міняти умови договору на протязі проведення тендеру з кожним учасником, який бажає прийняти в ньому участь. Можливо, щось можна буде змінити з переможцем торгів, але цього не допускає закон. Тому Ви приймаєте наші умови, або ні. На даному етапі проведення процедури закупівлі зміни вноситися не будуть.
З повагою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 4 007 700,00
UAH з ПДВ
4 007 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 4 011 350,00
UAH з ПДВ
4 011 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
Очікує рішення 4 007 700,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 15:59

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 липня 2018 10:05
Коментар щодо відміни: протокол від 05.07.18
Документи:
09 липня 2018 10:05
2018.07.05№248 результатам Канат 5,2 СКАН.doc