Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво господарського блоку дошкільного навчального закладу № 10 по вул.Семінарська,68 в м.Коростишеві Коростишівського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
8 419 800,00 UAH
UA-2018-06-18-002302-a 3f9f288d7d36472ca9b841393253a2f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дихнич Ольга Василівна

+380979787449 dikhnich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад №10
Код ЄДРПОУ: 26556580
Місцезнаходження: 12505, Україна , Житомирська обл., місто Коростишів, вулиця Семінарська,68
Контактна особа: Дихнич Ольга Василівна
+380979787449
dikhnich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 04 липня 2018 15:16
Очікувана вартість: 8 419 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Будівництво господарського блоку дошкільного навчального закладу № 10 по вул.Семінарська,68 в м.Коростишеві Коростишівського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, м.Коростишів, вул.Семінарська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
умови оплати: 15%
можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 15%
можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 10%
можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 5%
відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 0%
19 червня 2018 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 09:27
ТД ДНЗ 10 Коростишів.doc
18 червня 2018 15:55
Технічне завдання ДНЗ 10.rtf
19 червня 2018 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 09:27
ТД ДНЗ 10 Коростишів.doc
18 червня 2018 15:55
ТД ДНЗ 10 Коростишів.doc
18 червня 2018 15:55
Технічне завдання ДНЗ 10.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення вимог ДКТ
Дата подання: 22 червня 2018 17:33
Дата відповіді: 25 червня 2018 20:39
В п. 2 Інша інформація розділу У Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що учасник має надати: 6. Лист довільної форми щодо відсутності можливості виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт або наявності такої можливості із зазначенням відсотка виконання робіт власними силами. 1. Що мається на увазі – відсутності можливості виконання власними силами певного обсягу робіт?? 2. Яким чином зміст вказаного пункту співвідноситься із можливістю залучення субпідрядників – ви необхідно зазначати у листі довільної форми обсяг робіт, що будуть доручатися субпідряднику??? 3. Яким співставляються вимоги даного пункту критерієм оцінки «умови оплати»- можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт 4. Як трактувати критерій оцінки «умови оплати»- можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – виконання робіт лише власними силами, оплата за які буде проведена по факту підписання акту виконаних робіт ??? із залученням субпідрядників???? Оплати 50 % від фактично виконаних робіт ???? В ДТК зазначено: В разі посилання в пропозиції на інший діючий нормативний документ, ніж зазначений в технічній специфікації, Учасник надає лист-підтвердження складений в довільній формі щодо відповідності цього нормативного документа вимогам Замовника та поширення його на предмет закупівлі. В ДКТ відсутня технічна специфікація, є лише технічне завдання згідно Додатку 2, в якому відсутне посилання на будь-які нормативні документи. 1. Що мається на увазі під технічною специфікацією??? 2. Про які нормативні документи йде мова в ДКТ, щодо яких необхідно надати лист-підтвердження????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини першої статті 28 Закону Укрраїни "Про публічні закупівлі" замовником встановлено два критерія оцінки: "ціна" та "умови оплати". Критерій "умови оплати" повністю розписаний в тендерній документації. Питома вага критерію «умови оплати» розраховується наступним чином:
- можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 15%;
- можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 10%;
- можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 5%;
- відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 0;
Власними силами, мається на увазі за власні кошти без попередньої оплати. Тобто, учасник зобовязується виконати, наприклад, 50% обсягу робіт оплата за проведення яких буде проведена після підписання акту виконаних робіт без попередньої оплати. У разі якщо учасник не має можливості виконати роботи власними силами (за рахунок власних коштів) певний відсоток робіт, то надає листа довільної форми в якому зазначає про відсутність можливості виконання робіт власними силами вказані в технічному завданні роботи і відповідно зазначає про це в електронній формі пропозиції.

Щодо посилання на нормативні документи, роз’яснюємо, що в тендерній документації передбачено що пропозиція формується відповідно до технічного завдання та з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Якщо учасник формує пропозицію з урахуванням інших нормативних документів то повинен надати лист-підтвердження складений в довільній формі щодо відповідності цього нормативного документа вимогам Замовника та поширення його на предмет закупівлі.
Розяснення вимог ДКТ
Дата подання: 22 червня 2018 17:48
Дата відповіді: 25 червня 2018 20:39
В примітках до додатку 6 ДКТ зазначено Учасник не повинен відступати від змісту даних форм. Чи буде трактуватися невідповідність поданої форми як невідповідність вимогам ДКТ при наявності у формі всієї необхідної інформації? Чи є це підствою для відхилення пропозиції учасника. Якщо у поданій формі відсутня інформація, але вона є у наданих копіях документів чи буде це підставою для відхилення пропозиції учасника (не вказано дату номер договору оренди, копія якого надана у складі пропозиції, не вказану мапку автомобіля, копія технічного паспорту якого надано і т.д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановні учасники, просимо дотримуватись умов тендерної документації, в тому числі, форм документів які необхідно надавати в складі тендерної пропозиції.
Розяснення вимог ДКТ
Дата подання: 22 червня 2018 17:49
Дата відповіді: 25 червня 2018 20:40
В примітках до додатку 6 ДКТ зазначено Учасник не повинен відступати від змісту даних форм. Чи буде трактуватися невідповідність поданої форми як невідповідність вимогам ДКТ при наявності у формі всієї необхідної інформації? Чи є це підствою для відхилення пропозиції учасника. Якщо у поданій формі відсутня інформація, але вона є у наданих копіях документів чи буде це підставою для відхилення пропозиції учасника (не вказано дату номер договору оренди, копія якого надана у складі пропозиції, не вказану мапку автомобіля, копія технічного паспорту якого надано і т.д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановні учасники, просимо дотримуватись умов тендерної документації, в тому числі, форм документів які необхідно надавати в складі тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2018 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд" 8 366 778,00
UAH з ПДВ
8 366 778,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 7 111 761.30 Документи
ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ 8 400 000,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
1 8 400 000 Документи

Публічні документи

24 липня 2018 15:41
довідки
05 липня 2018 15:05
пропозиція
05 липня 2018 15:04
пропозиція
02 липня 2018 14:32
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2018 15:53
Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УК "Комфорт-Буд"

ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 8 366 778,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
8 366 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:52
tmpfdc1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:52
tmpdfd5.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 14:24
д.у._5.pdf зміни до договору
15 червня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 14:19
д.у._3.pdf зміни до договору
15 червня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:20
tmpBEB1.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 10:49
tmp1D54.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 09:25
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 13:54
tmp9BDA.pdf зміни до договору
03 серпня 2018 13:10
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 17:04
Договір підряду зміни до договору
27 липня 2018 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви замовника
Номер договору про закупівлю: 1-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні робіт
Номер договору про закупівлю: 1-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов"язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML