Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних
Очікувана вартість
199 895,00 UAH
UA-2018-06-18-001233-a ● 8a36a5ff2cd34e469d4adcb57dbedfe7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр"Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20198381 |
Вебсайт: | http://vdnnrc.klasna.com/uk/site/derzhavni-zakupivli.html |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район, місто Верхньодніпровськ, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Світлана Іванівна Шевченко +380680174081,+380985087994 vnrc_vdn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2018 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2018 13:14 |
Очікувана вартість: | 199 895,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 998,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Комп*ютер-6 шт
Ноутбук -8 шт
Ноутбук -8 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Комп*ютери та ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вул.Гагаріна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 липня 2018
—
23 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2018 13:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2018 13:15 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 18 червня 2018 19:19
Дата відповіді: 19 червня 2018 10:06
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день !Аналог предмету закупівлі буде розглядатися,якщо буде відповідати технічним характеристикам даного товару.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 17:42
Дата відповіді: 20 червня 2018 08:33
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows.
Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності.
Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ознайомлені з вашим листом, ми з вами зв*яжемося.Дякуємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
198 999,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2018 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2018 08:59
|
Додаткова угода 001.bmp | зміни до договору |
06 серпня 2018 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2018 10:59
|
img482.pdf | укладений |
04 липня 2018 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до специфікації в частині покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |