Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт бульв. Шевченка (тротуари від вул. Небесної Сотні до вул. Г.Сталінграда), м. Черкаси (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
5 505 716,40 UAH
UA-2018-06-15-001259-a da4f556ced26466085d9147726a21c40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 липня 2018 15:49
Очікувана вартість: 5 505 716,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 528,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт бульв. Шевченка (тротуари від вул. Небесної Сотні до вул. Г.Сталінграда), м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульв. Шевченка від вул. Небесної Сотні до вул. Г.Сталінграда
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 12:40
Технічне завдання.rar
15 червня 2018 12:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
15 червня 2018 12:39
Тендерна документації.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000013 ● a136faf42793445fb020542273add9c4
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

21.08.2020 №50

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 18.08.2020 №003100-18/3766-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.08.2020 №50


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-06-15-001259-a 15.06.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Колтех-Транс 5 469 840,00
UAH з ПДВ
5 442 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАРАНТ 5 497 453,00
UAH з ПДВ
5 442 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2018 19:02
Довідки переможця
02 липня 2018 21:50
Електронний підпис
02 липня 2018 21:49
Інші документи.pdf
02 липня 2018 21:49
Зарплата 2018.doc
02 липня 2018 21:49
Договір покриття.PDF
02 липня 2018 21:49
Договір гарантія.PDF
02 липня 2018 21:49
Довідка банку.PDF
02 липня 2018 21:49
r_58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.doc
02 липня 2018 21:49
r_58_ДЦ_ЛС1_2-1-1.doc
02 липня 2018 21:49
r_58_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.doc
02 липня 2018 21:49
r_58_ДЦ_ДЦ-розрах..doc
02 липня 2018 21:49
r_58_ДЦ_ДЦ-поясн..doc
02 липня 2018 21:49
r_58_ДЦ_ДЦ.doc
02 липня 2018 21:49
58.imd

Публічні документи

02 липня 2018 17:49
Електронний підпис
02 липня 2018 17:48
Проект Договору.pdf
02 липня 2018 17:48
Кошторис.pdf
02 липня 2018 17:48
Довідки.pdf
02 липня 2018 17:48
95_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
02 липня 2018 17:48
95_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
02 липня 2018 17:48
95_ДЦ_ИВР.rtf
02 липня 2018 17:48
95_ДЦ_ДЦ_4.rtf
02 липня 2018 17:48
95_ДЦ_ДЦ.rtf
02 липня 2018 17:48
95.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Колтех-Транс

ТОВ ГАРАНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Колтех-Транс
#38843459
Переможець 5 442 300,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 12:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Колтех-Транс #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

16 липня 2018 12:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Колтех-Транс
#38843459
5 442 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 12:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2024 08:52
ДУ №16 від 11.03.2024 до Дог №23.pdf зміни до договору
12 березня 2024 08:51
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 11:58
ДУ№15 від 28.11.2023.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 11:58
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2023 12:45
ДУ №14 від 17.07.2023.pdf зміни до договору
17 липня 2023 12:45
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2023 10:25
ДУ №13 від 06.08.2023.PDF зміни до договору
07 березня 2023 10:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:59
ДУ №12 від 29.12.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:02
ДУ №11 від 07.02.2022.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:01
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:46
ДУ №10 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:46
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:05
ДУ№9 від 31 12 2020 до Дог №23 від 03 08 2018.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 12:51
ДУ №8 від 21.02.2020.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 09:56
ДУ №7 від 28.12.2019.pdf зміни до договору
02 січня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 08:52
ДУ №7 від 28.12.2019.pdf зміни до договору
02 січня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 08:29
ДУ №6 від13 11 2019.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 08:25
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 11:41
Додатки 1-3 до ДУ №5 від 08.07.2019.pdf зміни до договору
08 липня 2019 11:40
Ду №5 від 08.07.2019.pdf зміни до договору
08 липня 2019 11:40
додаток №4 до ДУ №5 від 08.07.2019.pdf зміни до договору
08 липня 2019 11:40
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 10:09
Ду №4 від 29 03 19 кал графік.pdf зміни до договору
29 березня 2019 10:09
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 11:57
тротуар шевченка ду 3.pdf зміни до договору
04 січня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2018 13:03
ДУ.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 13:02
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2018 14:58
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 14:56
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 16:38
Договір.pdf укладений
06 серпня 2018 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх умов договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні об'єкту поточного року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни договору в частині фінансування 2018 року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування та календарного графіку виконання робіт поточного року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна інших умов договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт у зв'язку із затримкою фінансування Замовника
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування виконання робіт поточного року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік. Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт та взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML