Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портьєри, гардини
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2018-06-15-001074-a f48039d346c64f44a1bd8a5802e1a8dd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гунько

+380963781982 ufzbodnepr126@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40108866
Вебсайт: http://dp.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Контактна особа: Юлія Гунько
+380963781982
ufzbodnepr126@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 13:01
Очікувана вартість: 31 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Гардини - 3 од. (загальна ширина 5,8 м. (стягнуто на тасьму на 2,6 м), висота - 2,8 м).
Портьєри - 6 од. (загальна ширина однієї одиниці 2,67 м (стягнуто на тасьму на 1,3 м), висота - 2,8 м)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
Портьєри, гардини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 12:00
Оголошення Портьєри та гардини.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-001074-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 27 червня 2018 17:36
НЕВIДПОВIДНICТЬ УКТЗЕД переможця предмету закупiвлi
Переможець не долучив всi необхiднi документи тендера, а саме досвiд договорiв i скан самого договора, що суперечить вимолам ТД. Також суттэвим порушенням Закону про публ закуп э НЕВIДПОВIДНICТЬ УКТЗЕД переможця предмету закупiвлi . Прохання до замовника бiльш уважно вивчити долучену тендерну документацiю. Також вiдсутнi сертифiкати тканин чи документ, що засвiдчуэ iх вiдсутнiсть. Без реагування замовника до оскарження ми вимушенi звернутися до антимонопольного комiтету
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2018 14:26
Тендерним комітетом ГУНП в Дніпропетровській області розглянуто Вимогу щодо оскарження визначення переможця за допороговою закупівлею UA-2018-06-15-001074-a Портьєри, гардини.
Мета допорогової закупівлі «Портьєри, гардини» здійснити закупівлю за державні кошти, яка дає змогу за найменшу ціну придбати якісний товар.
Отже перші два учасника взагалі не надали інформацію на запропонований ними товар, тому були дискваліфіковані. Третій учасник відмовився від подальшої участі в закупівлі, тому теж був дискваліфікований.
Учасник ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надав пропозицію за ціною 24685,00 грн,
Учасник ФОП «Крутенков М. В.» надав пропозицію за ціною 30000,00 грн.
Отже за ціновим критерієм переміг учасник ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР». Цим учасником надано довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів від 19.06.2018 № 18/3, ми не вимагали конкретної форми написання цієї довідки, тому врахували її як наявну. Учасник ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надав накладну у підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У зв’язку з тим, що у тендерній документації некоректно прописано які саме сканкопії документів обов’язково повинно бути надано (договір та накладну чи договір або накладну), ми врахували цей пункт як зарахований.
Учасником ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надано Технічні умови ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ» на які Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2018 року № 602-123-20-2/26558. Об’єкт експертизи ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ. Технічні умови». Ми вважаємо, що учасник ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надав документ, який ми вимагали. Крім того, учасником ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надано довідку у довільній формі від 19.06.2018 № 18/4 про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Портьєри, гардини, а саме, відповідно пп. 2 п. 4 Оголошення про закупівлю, вказано найменування товару, його склад, країна походження тканини, характеристики тканини. Жоден з учасників, у тому числі ФОП Кутенков М. В. такий документ не надали.
Отже, у зв’язку з вищевикладеним, основним критерієм закупівлі товарів за державні кошти є максимальна економія та ефективність (ціна), ми вважаємо що ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» є переможцем торгів за оголошенням UA-2018-06-15-001074-a Портьєри, гардини.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-15-001074-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 27 червня 2018 17:42
долучення до попер оскарження
сертифiкацiя та санвисновки- принцiпiально рiзнi документи. Переможець не надав сертифiкацii. УКТЗЕД сонцезах систем та тканин для штор-дуже рiзнi класифiкатори
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2018 15:22
Тендерним комітетом ГУНП в Дніпропетровській області розглянуто Вимогу щодо оскарження визначення переможця за допороговою закупівлею UA-2018-06-15-001074-a Портьєри, гардини.
Мета допорогової закупівлі «Портьєри, гардини» здійснити закупівлю за державні кошти, яка дає змогу за найменшу ціну придбати якісний товар.
Учасником ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надано Технічні умови ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ» на які Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2018 року № 602-123-20-2/26558 (далі Висновок). Об’єкт експертизи ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ. Технічні умови». Ми вважаємо, що учасник ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надав документ, який ми вимагали. Крім того, учасником ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надано довідку у довільній формі від 19.06.2018 № 18/4 про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Портьєри, гардини, а саме, відповідно пп. 2 п. 4 Оголошення про закупівлю, вказано найменування товару, його склад, країна походження тканини, характеристики тканини. Жоден з учасників, у тому числі ФОП Кутенков М. В. такий документ не надали.
Також, що стосується коду за УКТ ЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності), від того, за яким кодом згідно з УКТ ЗЕД класифікується товар, залежить ставка мита, що підлягатиме застосуванню. Оскільки Ми не ведемо зовнішньоекономічну діяльність, а Висновок наданий на ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ. Технічні умови», до якого входять у тому числі штори, ми не можемо дискваліфікувати учасника ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР».
Щодо сертифікації товарів, то предмет закупівлі: Портьєри, гардини не підлягає обов’язковій сертифікації. Жоден з учасників закупівлі не провів добровільну сертифікацію запропонованого товару, тому якість і технічні характеристики товару необхідно було прописати у довідці, щоб у нас була можливість оцінити запропонований товар. Учасник ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» не надав довідку про несертифікацію товару, але надав довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ФОП Кутенков М. В. надав довідку про несертифікацію товару, але не надав довідку про якість і технічні характеристики товару.
Отже, враховуючи те, що ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надав пропозицію за ціною 24685,00 грн, економія бюджетних коштів становить 7015,00 грн проти пропозиції ФОП Кутенков М. В. 30000,00 грн, економія бюджетних коштів становить 1500,00 грн. ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надав довідку про технічні, якісні характеристики тканини, що пропонується; має власне виробництво, яке ведеться за ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ». Враховуючи що найбільшу економічно вигідною є пропозиція ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР», маючи власне виробництво, яке ведеться відповідно розробленим ТУ, має на складі матеріал, технічні і якісні характеристики якого прописано у довідці від 19.06.2018 року № 18/4, цей учасник може поставити якісну продукцію за економічно вигідною ціною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-15-001074-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 01 липня 2018 10:28
незаконне визнання переможця
Порушення предмету закупiвлi- це грубе порушення умов тендерноi закупiвлi(ст 3 п 6 Закону про п з з доповненнями). Штори i ролети-рiзнi предмети по класiфiкатору. Сан висновок харчових продуктiв не вiдповiдаэ сан висновку предмета-штори-по коду-класiфiкатору, тому не э юридичним документом. Копiя договору-явно i не двосенсно прописано в умовах тендерноi документацii , тому як накладна -це просто свiдоцтво продажу, але не свiдотство безготiвкового продажу за державнi кошти , що маэ засвiдчити саме договiр. Пiдприэмство МАНЕЖ не надало необх документацii (крiм того нiколи не займалося шторами, в м Днiпро закрито було 10 рокiв тому), замовник суттэво порушив умови проведення тендеров i ми змушенi звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 17:18
Тендерним комітетом ГУНП в Дніпропетровській області розглянуто Вимогу щодо оскарження визначення переможця за допороговою закупівлею UA-2018-06-15-001074-a Портьєри, гардини.
Згідно оголошення – предмет закупівлі ДК 021:2015 39510000-0 вироби домашнього текстилю (портьєри, гардини). Відповідно абзацу 2 пункту 1 статті ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника. За даним класифікатором: 39515100-6 – штори, 39515400-9 – жалюзі, таким чином, штори і жалюзі відносяться до одного коду за ДК 021:2015 відповідно до четвертого знаку. За ролети мова взагалі не йде. Ролети та зовнішні жалюзі ми не купуємо та вони не вказані у документації ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР». Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2018 року № 602-123-20-2/26558. Об’єкт експертизи ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ. Технічні умови». За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи об’єкт експертизи ТУ У 25.1-31332957-003:2018 «СИСТЕМИ СОНЦЕЗАХІСНІ. ЖАЛЮЗІ. ШТОРИ. Технічні умови» відповідає вимогам безпеки для здоров’я і життя людини і може бути погоджений.
Нами проведено моніторинг участі ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» у закупівлях за державні кошти, та виявлено, що ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» брав участь у допороговій закупівлі UA-2017-07-17-000273-c, предмет закупки: Штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі. У результаті закупівлі було укладено договір з Державним підприємством «Готельний комплекс «Київ» Управління справами апарату Верховної Ради України», ціна договору склала 99991,57 грн з ПДВ. Розрахунки за цим договором здійснюються у безготівковому вигляді протягом 120 банківських днів з моменту поставки Товару. У зв’язку з тим, що у тендерній документації некоректно прописано які саме сканкопії документів обов’язково повинно бути надано (договір та накладну чи договір або накладну), ми врахували цей пункт як зарахований. ТОВ «МАНЕЖ-ДЕКОР» надано пропозицію у сумі 24685,00 грн, економія бюджетних коштів становить 7015,00 грн проти пропозиції ФОП Кутенков М. В. 30000,00 грн, економія бюджетних коштів становить 1500,00 грн. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: уразі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХИЖНЯК ЄВГЕНІЙ ІВАНОВИЧ" 31 500,00
UAH з ПДВ
6 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦИБУЛІН ТАРАС ПРОКОПОВИЧ" 9 562,00
UAH з ПДВ
7 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 19 899,00
UAH з ПДВ
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАНЕЖ-ДЕКОР 31 172,30
UAH з ПДВ
24 685,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенков М.В. 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 10:30
СертифікатТех.JPG
26 червня 2018 10:01
ВитягЄдинийПодаток.PDF
26 червня 2018 10:01
ВипискаДержРеєстр.PDF
26 червня 2018 09:52
Електронний підпис
26 червня 2018 09:49
Додаток2Хижняк.ЕИ.PDF
26 червня 2018 09:49
Додаток1Хижняк.ЕИ.PDF
19 червня 2018 13:35
Хижняк Є.І. - тендер 2.PDF

Публічні документи

19 червня 2018 10:54
прописка кодИНН (1).pdf
19 червня 2018 10:54
Паспорт (1).pdf
19 червня 2018 10:30
свидетельство податку.bmp
19 червня 2018 10:30
прописка кодИНН.bmp
19 червня 2018 10:30
Паспорт.bmp

Публічні документи

20 червня 2018 09:46
Паспорт.pdf
20 червня 2018 09:46
Довідка ІПН.pdf
20 червня 2018 09:46
Витяг з держреєстру.pdf
20 червня 2018 09:46
Аналог. договори.pdf
20 червня 2018 09:46
Відомості про уч..pdf
20 червня 2018 09:46
Висновок СЕС.pdf
20 червня 2018 09:46
Договір+ спец..pdf
20 червня 2018 09:46
Тех вимоги.pdf
20 червня 2018 09:46
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 10:59
гарант лист тик.pdf
20 червня 2018 10:59
СВІДОЦ ПЛАТНИКА.jpg
20 червня 2018 10:59
довідка договорів.pdf
20 червня 2018 10:59
довідка мат-техн бази.pdf
20 червня 2018 10:59
довідка-контакт.pdf
20 червня 2018 10:59
сан висн порт.pdf
20 червня 2018 10:59
санвисновок завірений.pdf
20 червня 2018 10:59
сертифікація тканин.jpg
20 червня 2018 10:59
Паспорт.pdf
20 червня 2018 10:59
ИНН.jpg
20 червня 2018 10:59
цп пол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХИЖНЯК ЄВГЕНІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "ЦИБУЛІН ТАРАС ПРОКОПОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВ МАНЕЖ-ДЕКОР

ФОП Кутенков М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХИЖНЯК ЄВГЕНІЙ ІВАНОВИЧ"
#2330000334
Відхилено 6 750,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 16:59
ФОП "ЦИБУЛІН ТАРАС ПРОКОПОВИЧ"
#2269207333
Відхилено 7 300,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 17:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2751111629
Відхилено 8 400,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 17:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАНЕЖ-ДЕКОР
#38933526
Переможець 24 685,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 17:06

Документи

27 червня 2018 16:59
Електронний підпис
27 червня 2018 16:58
Протокол 330.pdf

Документи

27 червня 2018 17:00
Електронний підпис
27 червня 2018 16:59
Протокол 330.pdf

Документи

27 червня 2018 17:02
Електронний підпис
27 червня 2018 17:01
Протокол 330.pdf

Документи

27 червня 2018 17:06
Електронний підпис
27 червня 2018 17:05
Лист-відмова (1).pdf
27 червня 2018 17:05
Протокол 330.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАНЕЖ-ДЕКОР
#38933526
24 685,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2018 17:06
Електронний підпис
27 червня 2018 17:05
Лист-відмова (1).pdf
27 червня 2018 17:05
Протокол 330.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 10:35
Договір № 355.pdf укладений
10 липня 2018 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 24 685,00
UAH з ПДВ