Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 71330000 – 0 Інженерні послуги різні (послуга: «Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблока №6 ВП ЗАЕС включаючи перегляд розділів ЗАБ»)
State Classifier Code 021:2015 – 71330000 – 0 Miscellaneous Engineering Services (Service: «Development of report on SE ZNPP power unit №6 periodical safety re-assessment, including of SAR Sections revision»)
Очікувана вартість
5 815 500,00 UAH
UA-2018-06-15-000462-a 18314d40b31149ca82df30df306b9206
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котеньова Тетяна

(06139) 5-61-11 ootp6310@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Котеньова Тетяна
(06139) 5-61-11
ootp6310@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Колесник Руслан Миколайович
(06139) 5-61-11
ootp7697@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Kotenova Tetyana
(06139) 5-61-11
ootp6310@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Kolesnyk Ruslan Mykolayovych
(06139) 5-61-11
ootp7697@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 червня 2018 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 09:00
Початок аукціону: 29 серпня 2018 11:26
Очікувана вартість: 5 815 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 15 червня 2018 10:16
Enquiries until: 20 липня 2018 09:00
Complaints submission until: до 26 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 липня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 5 815 500 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 35 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Код ДК 021:2015 – 71330000 – 0 Інженерні послуги різні (послуга: «Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблока №6 ВП ЗАЕС включаючи перегляд розділів ЗАБ») (згідно Технічних вимог)
State Classifier Code 021:2015 – 71330000 – 0 Miscellaneous Engineering Services (Service: «Development of report on SE ZNPP power unit №6 periodical safety re-assessment, including of SAR Sections revision»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 – 71330000 – 0 Інженерні послуги різні (послуга: «Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблока №6 ВП ЗАЕС включаючи перегляд розділів ЗАБ»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

State Classifier Code 021:2015 – 71330000 – 0 Miscellaneous Engineering Services (Service: «Development of report on SE ZNPP power unit №6 periodical safety re-assessment, including of SAR Sections revision»)
CPV: 71330000-0
Період постачання: з 01 вересня 2018 по 31 грудня 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 10:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 09:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 15:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 10:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 10:56
Технічні вимоги зі змінами 1 (Додаток 1 до ТД).pdf
20 липня 2018 10:56
Тендерна документація зі змінами 1.doc
20 липня 2018 10:56
Положення Технічних вимог до яких внесено зміни 1 (Додаток 1 до ТД).doc
20 липня 2018 10:56
Положення Тендерної документації до яких внесено зміни 1.doc
20 липня 2018 10:56
Зміни 1.doc
13 липня 2018 14:01
Положення Технічних вимог (Додаток 1 до ТД).doc
13 липня 2018 14:01
Положення Тендерної документації.doc
13 липня 2018 14:01
Положення Проекту договору (додако №3 до ТД).doc
13 липня 2018 09:39
Проект договору зі змінами (Додаток 3 до ТД).doc
12 липня 2018 15:10
Проект договору (Додаток 3 до ТД).doc
15 червня 2018 10:13
Проект договору (Додако №3 до ТД).doc
13 липня 2018 09:39
Технічні вимоги зі змінами (Додаток 1 до ТД).pdf
12 липня 2018 15:10
Технічні вимоги зі змінами (Додаток №1 до ТД).pdf
15 червня 2018 10:13
Технічні вимоги (Додаток №1 до ТД).pdf
13 липня 2018 09:39
Тендерна документація зі змінами.doc
12 липня 2018 15:10
Тендерна документація зі змінами.doc
15 червня 2018 10:13
Тендерна документація.doc
12 липня 2018 15:10
Зміни.doc
15 червня 2018 10:13
форма цінової пропозиції (Додаток №2 до ТД).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації (довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів))
Дата подання: 05 липня 2018 15:57
Дата відповіді: 06 липня 2018 12:23
Згідно п. 5.3.1 Тендерної документації учасник має надати «Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду успішного виконання та завершення в якості виконавця аналогічного(их) договору(договорів) з розробки у повному обсязі звітів з періодичної переоцінки безпеки енергоблоків АЕС з реакторами типу ВВЕР, з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів, за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг». Слід зазначити, що вимоги до виконання періодичної переоцінки безпеки, які наведені у нормативному документі НП 306.2.214-2017 «Вимоги до періодичної переоцінки безпеки енергоблоків атомних станцій» базуються на рекомендаціях МАГАТЕ (IAEA), Комісії ядерного регулювання США (US NRC) та інших міжнародних джерел. Таким чином обмеження досвіду виконання робіт виключно реакторами типу ВВЕР не є доцільним, оскільки це може істотно звузити коло потенційних учасників з числа європейських або американських компаній. Просимо виключити вказане обмеження з тендерної документації на закупівлю послуги «Код ДК 021:2015 – 71330000 – 0 Інженерні послуги різні (послуга: «Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблока №6 ВП ЗАЕС включаючи перегляд розділів ЗАБ»)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане питання планується розглянути на наступному засіданні тендерного комітету.
Тендерна докуменація та Технічні вимоги
Дата подання: 13 липня 2018 08:27
Дата відповіді: 13 липня 2018 10:12
Після внесення змін до тендерної документації 12.07, ймовірно через збій електронної системи Державних закупівель, щонайменше два файли із внесеними змінами (Тендерна докуменація та Технічні вимоги) читаються некоректно (з системи загружаються файли, що стосуються іншої закупівлі: Виконання комплексу заходів з оцінки технічного стану та продовження строку експлуатації трубопроводів стисненого повітря ВРУ-750 кВ»). Просимо виправити помилку та вжити заходів, що дозволять мінімізувати вплив збою системи на здійснення процедури закупівлі (зокрема, дозволять подовжити період уточнень).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 12.07.2018р. помилково розміщено файли документів зі змінами.
Станом на 13.07.2018р. дана невідповідність усунена.
Досвід виконання аналогічних робіт для енергоблоків з РУ ВВЕР
Дата подання: 13 липня 2018 08:29
Дата відповіді: 13 липня 2018 10:12
Зміни від 12.07.2018, що внесені до п. 5.3.1 Розділу 3 ТД та п. 7.8 Додатку 1 до ТД, можуть створити умови для порушення чесної конкуренції підчас проведення торгів. Згідно до внесеніх змін, до участі в торгах можуть бути допущені учасники, що продемонструють досвід успішного виконання формально аналогічного договору для будь-якої АЕС, яка може принципово відрізнятися від енергоблоку №6 ЗАЕС (від доволі «екзотичних» проектів MAGNOX та AGR, що експлуатуються у Великобританії, до сумнівно звісних РБМК). Тобто, фактичний досвід такого учасника може бути абсолютно незастосовним для даної роботи. Проте, такий учасник формально відповідатиме умовам ТД і може бути допущений до участі в аукціоні. Таким чином, в торгах, поруч з учасниками, що реально мають досвід аналогічних робіт для енергоблоків, однотипних ЗАЕС-6, братиме(уть) участь учасник(и), що реально не мають аналогічного досвіду. При цьому буде порушено принципи чесної конкуренції та рівності умов для учасників. З метою уникнення порушення прав учасників, що реально мають підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, просимо скасувати зазначені зміни до ТД та повернути попереднє формулювання, що вимагає наявності досвіду аналогічних робіт безпосередньо для реакторів ВВЕР. При цьому слід відзначити, що така вимога жодним чином не може розглядатися як дискримінаційна - у світі експлуатуються десятки реакторів ВВЕР різних модифікацій у більш ніж десяти країнах. Роботи з оцінки та переоцінки безпеки для них виконували десятки або сотні організацій з різних країн та континентів, тобто коло потенційних учасників торгів залишатиметься вельми широким. Водночас, буде виключено можливість участі у торгах учасників, що не мають реально необхідної кваліфікації, не знають проекту ВВЕР, нормативних вимог, експлуатацїйної документації тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 12.07.2018р. помилково розміщено файли документів зі змінами.
Станом на 13.07.2018р. дана невідповідність усунена.
Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 13 липня 2018 08:30
Дата відповіді: 17 липня 2018 10:30
Вважаємо зміни, що внесені до Розділу 3 ТД та до п 7.8 Технічних вимог, дискримінаційними та такими, що порушують права учасників торгів. Наша організація має значний досвід виконання робіт з оцінки та переоцінки безпеки АЕС України, проте, за поточного формулювання п. 5.3.1 ТД, не має можливості підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте, учасники, що не мають жодного досвіду робіт для енергоблокив ВВЕР, аналогічних блоку 6 ЗАЕС, але можуть підтвердити досвід робіт для інших типів енергоблоків, які ніколи не експлуатувались ДП «НАЕК «Енергоатом», зможуть брати участь в торгах. Просимо внести до п. 5.3.1 уточнення, що вимагатиме підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних робіт саме для АЕС з РУ ВВЕР.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане питання планується розглянути на наступному засіданні тендерного комітету.
Кваліфікація учасників в частині знання норм та правил ЯРБ
Дата подання: 13 липня 2018 08:32
Дата відповіді: 17 липня 2018 10:32
Технічне завдання та ТД не містять вимог щодо кваліфікації персоналу Учасника (Виконавця) в частині знання норм та правил з ядерної та радіаційної безпеки відповідно до вимог НП 306.1.187-2012 та наказу Міненерговугілля України від 30.11.2009 № 673, що може призвести до низької якості надання послуг. Така практика є сталою для закупівель ДП "НАЕК "Енергоатом". Просимо внести цю вимогу до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Порядок проведення навчання персоналу підрядних організацій визначений у НП 306.1.187-2012.
Згідно із п. 1.1 цей Порядок встановлює вимоги до проведення навчання і перевірки знань з питань ядерної та радіаційної безпеку у тому числі у персоналу юридичних осіб, які залучаються операторами як підрядники для здійснення робіт та надання послуг, що впливають на забезпечення ядерної та радіаційної безпеки.
Згідно із п. 1.2 цей Порядок є обов’язковим у тому числі для підрядних організацій.
Згідно із п. 4.10 Оператор допускає до роботи на майданчику персонал підрядних організацій, що пройшов перевірку знань з питань ядерної та радіаційної безпеки у встановленому законодавством порядку.
2. Вимоги до систему управління встановлені у НП 306.1.182-2012 «Вимоги до систему управління діяльністю експлуатуючої організації (оператора).
Згідно з п. 1.2 ці Вимоги є обов’язковими у тому числі юридичними особами, що є постачальниками товарів, робіт та послуг для систем, важливих для безпеки атомних станцій.
Згідно з п. 7.4.1 Вимог оператор здійснює аудиторські перевірки СУЯ постачальників продукції для СВБ.
3. Для забезпечення виконання вимог правил і норм з ядерної та радіаційної безпеку у ДП «НАЕК «Енергоатом» введені в дію документи, що встановлюють вимоги щодо аудиторських перевірок та оцінки постачальників Компанії, а саме:
• СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників»;
• СОУ НАЕК 049:2015 «Управляння закупівлями продукції. Аудиторські перевірки постачальників».
Згідно з п. 4.8 СОУ НАЕК 012:2012 оцінка виробників обладнання, важливого для безпеки ядерних установок, проводиться до укладання договору поставки. Оцінка інших виробників проводиться до постачання продукції на АЕС (у разі виконання робіт і послуг на СВБ - до видачі службою відомчого нагляду АЕС часткового дозволу на виконання робіт або надання послуг). У всіх випадках Рішення має бути прийняте до постачання продукції на АЕС.
Згідно з додатком Б до СОУ НАЕК 012:2012 перед проведенням оцінки постачальника у нього запитується у тому числі: «інформація про керівників і фахівців, що пройшли перевірку знань правил, норм і стандартів з ядерної і радіаційної безпеки.
Згідно із п.5.3.2.2 СОУ НАЕС 012:2012 одним із критеріїв прийняття Рішенні про затвердження є критерій: «кваліфікація персоналу відповідає встановленим вимогам».
Враховуючи все наведене вище можна зробити висновок, що в процесі аудиторських перевірок та оцінки постачальників робіт та послуг для систем важливих для безпеки у обов’язковому порядку перевіряється у тому числі наявність персоналу, який пройшов перевірку знань у встановленому законодавством порядку та наявність у постачальника постійно діючої комісії з перевірки знань персоналу ПНСЯБ.
Без виконання цієї умови рішення про затвердження постачальника не може бути прийняте.

Враховуючи, що однією із кваліфікаційних вимог є наявність Рішення про затвердження постачальника до моменту надання послуг, включення у перелік кваліфікаційних вимог щодо кваліфікації персоналу Учасника (Виконавця) в частині знання норм та правил з ядерної та радіаційної безпеки відповідно до вимог НП 306.1.187-2012 та наказу Міненерговугілля України від 30.11.2009 № 673 вважаємо дублюванням існуючих кваліфікаційних вимог.
Выполнение аналогичного договора для энергоблока АЭС с реактором CANDU
Дата подання: 13 липня 2018 08:39
Дата відповіді: 17 липня 2018 10:33
В соответствии с изменениями, внесенными в п. 5.3.1 тендерной документации, мы рассматриваем возможность предоставить для подтверждения опыта аналогичных работ данные о выполнении аналогичного договора для энергоблока АЭС с реактором CANDU. В связи с принципиальным отличием проекта и эксплуатационных особенностей реактора CANDU от реакторной установки ВВЭР-1000, эксплуатируемой на энергоблоке №6 ЗАЭС, просьба подтвердить, что опыт аналогичных работ для реактора CANDU действительно будет засчитан как соответствие квалификационному требованию п. 5.3.1 тендерной документации.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане питання планується розглянути на наступному засіданні тендерного комітету.
Возможность использования нормативных документов МАГАТЭ
Дата подання: 13 липня 2018 08:41
Дата відповіді: 17 липня 2018 10:34
В разделе 3.2 Технических требований предписывается при выполнении работ руководствоваться, в том числе, требованиями следующих документов: - Вимоги до періодичної переоцінки безпеки енергоблоків атомних станцій НП 306.2.214-2017; - Вимоги до структури і змісту звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблоків діючих АЕС. СОУ-Н ЯЕК 1.004:2007. Просьба разъяснить, может ли организация, не имеющая опыта применения данных документов, но имеющая опыт выполнения однотипных работ на основании документов МАГАТЭ, КЯР США и др. международных стандартов, выполнить работы, предусмотренные данным тендером, исключительно на основании общепризнанных международных стандартов (МАГАТЭ и др.), т.е., без использования двух указанных документов?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуга виконується відповідно до вимог нормативно-технічної документації з безпеки, що діє в Україні.
Згідно з п.3 Розділу 1 НП 306.2.214-2017 «Вимоги до структури і змісту звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблоків діючих АЕС» експлуатуюча організація визначила і погодила з Держатомрегулювання «пілотний» енергоблок, переоцінка безпеки якого буде виконуватись згідно з НП 306.2.214-2017 - це енергоблок №6 ВП «Запорізька АЕС». Таким чином використання української нормативної бази є обов’язковим.
Стандарт МАГАТЕ «Periodic Safety Review for Nuclear Power Plants», Specific Safety Guide. No. SSG-25, 2013. (Періодичний звіт з безпеки атомних станцій, керівництво з безпеки) також має бути використано, але він є рекомендаційним документом.
Использование нормативных документов
Дата подання: 13 липня 2018 08:42
Дата відповіді: 17 липня 2018 10:40
В разделе 3.2 перечислены нормативные документы Украины и международные стандарты, в соответствии с которыми должны выполняться работы. Считаем, что включение в этот перечень нормативных документов Украины может существенно ограничить круг потенциальных участников торгов из числа европейских или американских компаний. Вместе с тем, такие участники могли бы выполнить эту работу с надлежащим качеством на основании международных рекомендаций (МАГАТЭ, OECD, US NRC). Таким образом, включение нормативных документов Украины в перечень документов в разделе 3.2 представляется нецелесообразным. Просим исключить эти ограничения из тендерной документации на закупку услуги «Код ДК 021:2015 – 71330000 – 0 Інженерні послуги різні (послуга: «Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблока №6 ВП ЗАЕС включаючи перегляд розділів ЗАБ»)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуга виконується відповідно до вимог нормативно-технічної документації з безпеки, що діє в Україні.
Згідно з п.3 Розділу 1 НП 306.2.214-2017 «Вимоги до структури і змісту звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблоків діючих АЕС» експлуатуюча організація визначила і погодила з Держатомрегулювання «пілотний» енергоблок, переоцінка безпеки якого буде виконуватись згідно з НП 306.2.214-2017 - це енергоблок №6 ВП «Запорізька АЕС». Таким чином використання української нормативної бази є обов’язковим.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 серпня 2018
UA-2018-06-15-000462-a18314d40b31149ca82df30df306b9206
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Місцезнаходження: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Учасник Документи Рішення
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 13:07
Електронний підпис
31 серпня 2018 13:07
Лист_корупція АТ КІЕП.pdf
31 серпня 2018 13:07
Довідка_податкова.pdf
31 серпня 2018 13:07
Довідка_банкрутство.pdf
27 липня 2018 10:50
Електронний підпис
27 липня 2018 10:48
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2018 10:48
Статут.pdf
27 липня 2018 10:48
Платіжне доручення.pdf
27 липня 2018 10:48
Лист-заявка.pdf
27 липня 2018 10:48
Лист вихідні дані.pdf
27 липня 2018 10:48
Документи ТОВ Бюро.pdf
27 липня 2018 10:48
Договір страхування.pdf
27 липня 2018 10:48
Довідка персонал.pdf
27 липня 2018 10:48
Довідка залучення СП.pdf
27 липня 2018 10:48
Довідка депозитарій.pdf
27 липня 2018 10:48
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 13:55
16_Лист про санкції.pdf
27 липня 2018 13:55
15_Технічні вимоги.pdf
27 липня 2018 13:55
7_Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2018 13:55
6_Стаття 17.pdf
27 липня 2018 13:55
4_Статут.pdf
27 липня 2018 13:55
1_Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» 5 580 000,00
UAH
5 580 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК" 5 675 000,00
UAH
5 675 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" 5 800 000,00
UAH
5 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 13:07
Електронний підпис
31 серпня 2018 13:07
Лист_корупція АТ КІЕП.pdf
31 серпня 2018 13:07
Довідка_податкова.pdf
31 серпня 2018 13:07
Довідка_банкрутство.pdf
27 липня 2018 10:50
Електронний підпис
27 липня 2018 10:48
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2018 10:48
Статут.pdf
27 липня 2018 10:48
Платіжне доручення.pdf
27 липня 2018 10:48
Лист-заявка.pdf
27 липня 2018 10:48
Лист вихідні дані.pdf
27 липня 2018 10:48
Документи ТОВ Бюро.pdf
27 липня 2018 10:48
Договір страхування.pdf
27 липня 2018 10:48
Довідка персонал.pdf
27 липня 2018 10:48
Довідка залучення СП.pdf
27 липня 2018 10:48
Довідка депозитарій.pdf
27 липня 2018 10:48
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 13:55
16_Лист про санкції.pdf
27 липня 2018 13:55
15_Технічні вимоги.pdf
27 липня 2018 13:55
7_Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2018 13:55
6_Стаття 17.pdf
27 липня 2018 13:55
4_Статут.pdf
27 липня 2018 13:55
1_Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРИСК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»
#16392628
Переможець 5 580 000,00
UAH
30 серпня 2018 15:34

Документи

30 серпня 2018 15:34
Електронний підпис
30 серпня 2018 15:34
п.2.8 від 30.08.2018.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»
#16392628
5 580 000,00
UAH
Документи

Документи

30 серпня 2018 15:34
Електронний підпис
30 серпня 2018 15:34
п.2.8 від 30.08.2018.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 08:10
Додаткова угода №23.pdf зміни до договору
06 січня 2022 08:09
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 16:21
Додаткова угода 22 до дог. 181810 .pdf зміни до договору
13 грудня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 16:46
Додаткова угода_21.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 15:46
Додаткова угода №20 (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 08:29
Додаткова угода 19 (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2021 08:29
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 13:39
Додаткова угода 18 до дог. 181810 (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 10:17
Додаткова угода 17 до дог. 181810 (1).pdf зміни до договору
13 травня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 15:48
Додаткова угода 16 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 13:16
Додаткова угода №15 (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2021 13:16
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 08:23
Додаткова угода №14 (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 16:50
Додаткова угода 13 до 181810 (1).pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 14:43
Додаткова угода №12 (1).pdf зміни до договору
07 серпня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 15:44
Додаткова угода 11 до 181810 (1).pdf зміни до договору
03 липня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 16:01
Додаткова угода 10 до 181810 (1).pdf зміни до договору
16 червня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 16:07
Додаткова угода №9 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 16:38
Додаткова угода 8 до 181810 (1).pdf зміни до договору
13 квітня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 14:27
Додаткова унода 7 до 181810 (1).pdf зміни до договору
07 квітня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 10:29
Додаткова угода 6 до 181810 (1).pdf зміни до договору
13 березня 2020 10:28
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:35
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 16:06
Додаткова угода №4 від 20.11.2019 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 15:56
Додаткова угода 3 до дог.181810 (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 15:16
Додаткова угода 2 до 181810 (1).pdf зміни до договору
07 червня 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 10:32
Додаткова угода 1 до 181810 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2018 10:32
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 15:52
Договір.pdf укладений
18 вересня 2018 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 181810
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строку закінчення надання послуг етапів: Етап 10-14 - липень 2019р. Етап 36-38 - вересень 2019р.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 181810
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для внесення змін до договору є п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для внесення змін до договору є п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для внесення змін до договору є п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): є п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 181810
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML