Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (Газ стиснений природний)
Очікувана вартість
4 062 960,00 UAH
UA-2018-06-15-000378-b fcfcea68158a4c9d863bd92c69c42bdf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Олена Юріївна

(032)234-93-65 skripchenko-yu@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Львівтрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 25560823
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул.І.Рубчака,3, м.Львів
Контактна особа: Скрипченко Олена Юріївна
(032)234-93-65
skripchenko-yu@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 17:00
Очікувана вартість: 4 062 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 629,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3385.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Газове паливо (Газ стиснений природний) UA-P-2018-03-23-000645- c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198000 м3
Газ стиснений природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2018  —  03 вересня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про можливість внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 червня 2018 12:21
Дата відповіді: 26 червня 2018 13:11
Шановний Замовнику! Проаналізувавши проект договору на закупівлю стисненого природного газу за допомогою пластикових карток (додаток №4 до тендерної документації), повідомляю про наступні зауваження до зазначеного проекту договору. З аналізу проекту договору вбачається, що зазначений договір було розроблено, як загальний (примірний) договір поставки, який не враховує особливості здійснення поставки такого товару, як стиснений природний газ. Це має наслідком неналежне врегулювання, та відсутність врегулювання окремих важливих аспектів (істотних умов) поставки саме стисненого природного газу. 1. В пункті 1.1 зазначити назву продукції: Стиснений природний газ (метан) як моторне паливо для двигунів автотранспортних засобів. Скорочена назва – газ стиснений природний метан. 2. Зокрема проектом договору не врегульовано питання щодо порядку відпуску Товару (за допомогою талонів чи пластикових карток). 3. Проектом договору також не передбачено можливості внесення змін до договору у частині ціни Товару, а також можливості припинення відпуску Товару до узгодження сторонами нової ціни на Товар у разі встановлення такої ціни Постачальником на своїх АГНКС. Це робить можливою ситуацію, коли Постачальник буде вимушений відпускати Товар по договору за ціною, нижчою, ніж ціна Товару за аналогічними іншими договорами Постачальника, що може бути розцінено як порушення Закону України «Про захист економічної конкуренції». Не виключена також ситуація, коли Постачальник буде вимушений відпускати Товар за ціною навіть нижчою, ніж закупівельна ціна природного газу, що є сировиною для Товару. 4. Додати в розділ 4. пункт 4.4 в наступній редакції: «У зв’язку із тим, що відпуск Продукції за цим Договором має ритмічний та постійний характер, Продавець має право скласти зведену податкову накладну не пізніше останнього дня місяця, в якому таке постачання здійснене. При заповненні податкової накладної допускається використання скороченої назви Продукції». 5 Пунктом 4.2. проекту договору передбачено, що Покупець оплачує Продавцю Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця не раніше 35-ти та не пізніше 45-ти календарних днів з дати поставки Товару. Вважаємо недоцільним встановлювати нижню межу строку для оплати отриманого Товару (не раніше 35 календарних днів), у зв’язку із тим, що з різних причин Покупець може здійснити цей платіж із порушенням зазначеного строку, що матиме наслідком можливість неоднозначного розуміння щодо того, чи виконано обов’язок по оплаті належним чином та на підставі укладеного договору. Альтернативним варіантом може бути передбачення проектом договору такої ситуації шляхом доповнення пункту 4.2. наступним абзацом: «у разі оплати Покупцем отриманого Товару раніше 35 календарних днів з дати надання Покупцю відповідного акту приймання-передачі Товару, зазначена оплата вважається виконаю на підставі цього Договору, та Постачальник не зобов’язаний повертати зазначені грошові кошти, як безпідставно отримані». 6. Враховуючи періодичність поставки Товару, проектом договору доцільно передбачити, що Постачальник видаватиме щомісячно зведені податкові накладні. 7. В пункті 5.7. словосполучення «за видатковою накладною» замінити на «згідно Акту приймання-передачі». 8. В пункті 5.8.1. словосполучення «Видаткової накладної» замінити на «Акт приймання-передачі». 9. Пунктом 5.13. проекту договору передбачено, що передача Товару за кількістю та якістю здійснюється у відповідності до інструкцій №П-6 від 15.06.1965 та №П-7 від 25.04.2016, проте застосування зазначених інструкцій при прийманні стисненого природного газу фактично не можливо. Крім того слід зазначити інструкція №П-7 у 2016 році не затверджувалась. Пунктом 1 інструкції №П-6 (приймання товару за якістю) передбачено, що у договорах поставки можуть бути передбачені особливості приймання відповідних видів продукції і товарів. Кількість стисненого природного газу, що відпускається Постачальником, фіксується відповідною апаратурою на газонаповнювальних колонках, та зазначається у відповідних чеках реєстраторів розрахункових операцій і термінальних чеках (за умови, якщо відпуск Товару відбувається з використанням пластикових карток). Крім того пункт 5.13 проекту договору фактично протирічить пункту 5.6, так як згідно п. 5.6. право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця на дату прийняття Товарів за видатковою накладною, а згідно п.5.13 приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється на підставі Акту приймання Товарів за кількістю та якістю згідно інструкцій №П-6 та №П-7. Вважаємо за доцільне виключити з договору посилання на зазначені вище інструкції та доповнити проект договору пунктом, у відповідності до якого Товар приймається за кількістю у відповідності до касових та термінальних чеків, які видаються Постачальником на момент отримання такого Товару. В пункті 5.13. словосполучення «Акту приймання» замінити на «Акту приймання-передачі». 10. Пунктом 5.8 проекту договору встановлено, що обов’язковою умовою для прийняття Товару Покупцем є надання останньому зокрема: видаткової накладної, оригіналу паспорту якості або сертифікату якості виробника Товару на кожну партію товару, рахунку-фактури, товарно-транспортної накладної. А у відповідності до п. 5.14. проекту договору, ненадання Постачальником хоча б одного з перелічених у п. 5.8. документів, або невиконання будь-яких інших вимог цього Договору вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товарів. Проте, оскільки товарно-транспортна накладна на стиснений природний газ не може бути видана, а оригінал паспорту якості на Товар Постачальник фактично не в змозі надавати при кожній заправці транспортних засобів Покупця, Постачальник позбавлений можливості виконати свої зобов’язання за Договором належним чином. Це має наслідком відсутність підстав для оплати Покупцем Товару на підставі п. 5.14. проекту договору, що дає можливість Продавцю зловживати своїми правами за договором. Крім того проектом договору не визначено, що саме вважається партією Товару, кількість Товару, відпущена при кожній окремій заправці транспортного засобу Покупця, чи кількість Товару, переданого Покупцю протягом календарного місяця. Таким чином вважаємо за необхідне виключити з п. 5.8. проекту договору підпункти 5.8.4 і 5.8.2 та передбачити, що під партією Товару мається на увазі весь Товар, отриманий Покупцем протягом одного календарного місяця. 11. Вважаємо за необхідне підпункт 1 пункту 5.10 проекту договору після слів «повернення сплаченої за Товари» доповнити словами «неналежної якості». 12. Підпунктом 6.2.4 проекту договору передбачено, що Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товарів за цим договором у разі наявності простроченого виконання зобов’язань Постачальника за іншими діючими договорами з Покупцем або за штрафними санкціями, передбаченими цим Договором, до моменту належного виконання Постачальником таких зобов’язань. З метою дотримання паритетності умов виконання Сторонами укладених між ними договорів, вважаємо за доцільне викласти пп. 6.2.4 проекту договору у наступній редакції: «6.2.4. Відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару за цим Договором у разі наявності простроченого виконання грошових зобов’язань Постачальника за іншими діючими договорами з Покупцем або за санкціями, передбаченими цими договорами (за умови, якщо прострочення Постачальника виконання зобов’язань наступило раніше дати виникнення грошового зобов’язання Покупця за цим Договором), до моменту виконання Постачальником таких зобов’язань». 13. Враховуючи те, що у відповідності до специфікації (додаток 1 до проекту договору) Товар підлягає поставці до 31.12.18 (тобто не встановлено нижню межу строку), з метою уникнення неоднакового розуміння умов договору, вважаємо за доцільне виключити з тексту проекту договору підпункт 6.4.1., у відповідності до якого Постачальник має право на дострокову поставку лише за письмовим погодженням Покупця. 14. У зв’язку із тим, що відповідальність Покупця за порушення строку оплати за отриманий Товар в 10 разів менша за відповідальність Постачальника за порушення строку поставки Товару, вважаємо за доцільне застосувати пеню за порушення строку оплати за Товар у розмірі 0,1% (п. 7.2. проекту договору) від суми грошових коштів, щодо оплати яких було допущено прострочення, та додатково передбачити штраф у розмірі 10% від вказаної вартості за прострочення оплати понад 30 днів. 15. Підпунктом 7.5. зазначеного проекту договору передбачено, що у випадку виявлення під час виконання цього Договору Покупцем факту пов’язаності (у значенні Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015) Постачальника, як учасника процедури закупівлі, за результатами якої укладено цей договір, Покупець має вимагати від Постачальника сплатити штраф у розмірі 20% від ціни цього Договору, якщо у зв’язку із особливістю предмета цього договору Покупець не зможе реалізувати право на розірвання цього договору без шкоди для себе. Можливість застосування штрафних санкцій, як альтернатива розірванню договору у випадку виявлення при його виконанні факту пов’язаності Постачальника з будь-яким іншим учасником закупівлі та/або тендерним комітетом Замовника, передбачена п. 4.1. додатку № 1 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у групі Нафтогаз, затвердженого протокольним рішенням (протокол № 46) правління ПАТ «НАК «Нафтогаз України» від 05.02.2018 р. (далі – Положення) лише для випадків, коли, враховуючи особливості предмету договору, зазначений договір неможливо розірвати без шкоди для Замовника. При цьому проектом договору ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» є закупівля (поставка) стисненого природного газу на АГНКС Постачальника, і проектом зазначеного договору передбачено оплату отриманого товару з відстрочкою платежу на 45 календарних днів з дати поставки Товару. Слід також зазначити, що враховуючи особливості предмету проекту договору, ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» не несе ризиків щодо отримання залишків неліквідного товару у разі дострокового розірвання зазначеного договору за його ініціативою, так як стиснений природний газ отримується Покупцем шляхом заправки його транспортних засобів. Таким чином, враховуючи предмет договору (закупівля стисненого природного газу), та всі інші умови вказаного договору, у разі одностороннього розірвання договору за ініціативою Замовника, останній не може зазнати шкоди, враховуючи особливості предмету закупівлі. Виходячи з викладеного, санкції у вигляді штрафу, які зазначені у п.7.5. проекту договору, у даному випадку є необґрунтованими та порушують принцип паритетності сторін за договором. Пропонуємо вжити заходи для виключення з пп. 7.5. зазначеного вище проекту договору, другого абзацу і наступних слів та символів з першого абзацу: «або вимагати від Постачальника сплатити штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від ціни цього Договору, якщо у зв’язку із особливістю предмета цього Договору Покупець не зможе реалізувати своє право на розірвання цього Договору, без шкоди для себе». 16. Пункт 8.1. доповнити перелік форс-мажорних обставин: кібернетичні атаки, збої сервера Державної фіскальної служби України, несанкціоноване втручання в роботу комп’ютерних мереж платника податку тощо. Сподіваємося, що результатом переговорів стане довготривала і плідна співпраця наших підприємств!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В системі АТ «Укртрансгаз» є затверджені стандартні договори. І ми не маєм права вносити в них буд-які зміни. Тому проект договору залишається не змінним.

Інформація про відміну

Дата відміни
02 липня 2018 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій