Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
449 642,00 UAH
UA-2018-06-13-002032-a 7fce2e38f6364c07b0e21014723f6a61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Могила Наталія Юріївна

380577124270 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Могила Наталія Юріївна
380577124270
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:52
Очікувана вартість: 449 642,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 248,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13480 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12480 Година
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо додаткових обов'язків до виконавця
Дата подання: 18 червня 2018 16:56
Дата відповіді: 20 червня 2018 17:14
У Вашій документації Ви зазнаачєте, що за першою вимогою Замовника Виконавець за власний рахунок зобов’язаний забезпечити: - в період охорони об’єктів, посилення посту охорони шляхом виставлення додаткових постів (але не більше двох додаткових постів на одному об’єкті охорони) та/або - цілодобову охорону у вихідні, святкові дні та неробочі години об’єкту охорони. При цьому заявка Замовника повинна бути виконана протягом 2-х годин з моменту її отримання та Замовник залишає за собою право скерувати дану заявку на електронну адресу Виконавця. Шановний замовнику, на підставі чого Ви прописуєте такі обов'язки? Те, що Ви хочете, щоб було виконано за рахунок Виконавця, за сукупною вартістю, якщо Ви на всіх 16 об'єктах забажаєте додаткові пости одночасно - буде коштувати Виконавцям більше, ніж уся сума Вашої закупівлі! Тому не потрібно маскувати додаткові витрати Виконавців, і якщо Ви хочете охорону в святкові та вихідні, то збільшуйте свій бюджет та прописуйте графік - цілодобово в усі дні. Отже, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Замовником в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти зазначена очікувана вартість закупівлі в межах виділеного фінансування, Замовник не має право встановлювати очікувану вартість закупівлі, що перевищує фактичних розмір фінансування з місцевого бюджету.
Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та способу їх документального підтвердження.
У відповідності до технічного завдання тендерної документації однією із вимог замовника до охоронних послуг є здійснення постійного контролю за додержанням правил пропускного режиму на контрольно-пропускному пункті одним постом біля головних дверей об’єкту, затвердженого Замовником.
Проте, слід відмітити, що в період святкових та урочистих заходів на об’єкті перебуває масове скупчення людей, у зв’язку із чим, за правилами пожежної безпеки є необхідність відкриття пожежних дверей, через які можливо проникнути стороннім особам на об’єкт, що безпосередньо охороняється.
Як вже зазначено вище, однією із основних функціональних обов’язків охоронної фірми є здійснення пропускного режиму, з метою виконання охоронною фірмою своїх безпосередніх обов’язків, Замовником зазначене вимога відносно посилення посту охорони шляхом виставленням додаткових постів (але не більше двох додаткових постів на одному об’єкті охорони) із формулювання, що зазначена в технічному завданні).
Щодо ж цілодобової охорони у вихідні, святкові дні та неробочі години об’єкту охорони, то, Замовник там само зазначає Вам, що, оскільки на об’єкті у період святкових та урочистих заходів перебуває велика кількість людей, серед яких діти, з метою уникнення зовнішніх та внутрішніх загроз, проникненням на об’єкт сторонніх осіб та/або залишенням на об’єкті сторонніх предметів перед початком зазначених вище заходів, що, як наслідок, може представляти загрозу, Замовник зазначив про необхідність посилення охорони шляхом виставлення цілодобової охорони.
Окремо, Замовник вважає за необхідне зазначати, що кожний Учасник самостійно розраховує вартість своїх послуг, беручи до уваги розмір очікуваної вартості та технічні вимоги Замовника, що зазначені ним в тендерній документації та приймає відповідне рішення щодо участі в даних відкритих торгах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Харківська варта плюс 449 000,00
UAH з ПДВ
446 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" 448 905,60
UAH з ПДВ
448 905,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

09 липня 2018 16:57
Документи переможця
28 червня 2018 14:38
Пропозиція.pdf
28 червня 2018 14:38
Про санкції.pdf
28 червня 2018 14:38
Згода персональних.pdf
28 червня 2018 14:38
Док-ти (Додаток 3).pdf
28 червня 2018 14:38
Док-ти (Додаток 2).pdf
28 червня 2018 14:38
Договір та гарантія.pdf
28 червня 2018 14:38
Mirgorodsky_1853-K-O эцп.pdf
28 червня 2018 14:38
License (2).pdf
28 червня 2018 14:38
G0618-9484-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Харківська варта плюс

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Харківська варта плюс
#41878240
Відхилено 446 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 17:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"
#41611596
Переможець 448 905,60
UAH з ПДВ
04 липня 2018 17:20

Документи

04 липня 2018 17:16
Електронний підпис

Документи

04 липня 2018 17:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"
#41611596
448 905,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2018 17:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 12:20
дод угода 1.PDF зміни до договору
24 липня 2018 12:19
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 14:49
договір 23к.PDF укладений
20 липня 2018 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з уточненням тексту договору в частині предмету договору Сторони дійшли згоди викласти пункт 1.1., 1.3. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 23к
Договір:
Номер додаткової угоди: 23к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 448 905,60
UAH